XBOX 360 Appreciation Thread

96 posts, 5 pages, 9,134 views

Avatar
#62 • • P.Korhonen Guest
Kertokaa nyt joku mikä noissa Haloissa on ihmeellistä. Itse en ole niitä pelannut muuta kuin joskus kokeilin PC:n Haloa muutaman minuutin ja totesin sen umpipaskaksi. Videoiden perusteella tuo kolmonen on melkeinpä ruma, karkkivärit oksettavat ja yleensäkään ei näytä tarjoavan mitään mitä ei olisi ollut PC:llä jo 10v sitten. Mitä oon missannut?

360:lle on kyllä tulossa seuraavan puolen vuoden sisällä vaikka kuinka monta kiinnostavaa peliä. Pelkästään muutamia poimintoja play.comin listoilta:
BioShock, Stranglehold, PGR4, Clive Barker's Jericho, Mercenaries 2: World In Flames, Sega Rally, Alone In The Dark, Half-Life 2: The Orange Box, The Club, Grand Theft Auto IV, PES 2008 (Pro Evolution Soccer 7), Call Of Duty 4, Need For Speed: ProStreet, Assassin's Creed, Kane & Lynch: Dead Men, Mass Effect, Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction, Army Of Two, Brothers In Arms: Hell's Highway, Turok, Ace Combat 6: Fires Of Liberation, Burnout: Paradise.. ja ensi vuoden puolella Battlefield: Bad Company, Alan Wake, Condemned 2: Bloodshot.
Avatar
#63 • • akir0 Guest

Kertokaa nyt joku mikä noissa Haloissa on ihmeellistä. Itse en ole niitä pelannut muuta kuin joskus kokeilin PC:n Haloa muutaman minuutin ja totesin sen umpipaskaksi. Videoiden perusteella tuo kolmonen on melkeinpä ruma, karkkivärit oksettavat ja yleensäkään ei näytä tarjoavan mitään mitä ei olisi ollut PC:llä jo 10v sitten. Mitä oon missannut?



Ei siinä sinällään ihmeellistä olekkaan. Taitaa vaan olla ensimmäinen varteenotettava fps-peli konsoleilla. Ja vissiin siinä joku suuri juonikin on.
Avatar
#64 • • Samus Aran Guest

Kertokaa nyt joku mikä noissa Haloissa on ihmeellistä. Itse en ole niitä pelannut muuta kuin joskus kokeilin PC:n Haloa muutaman minuutin ja totesin sen umpipaskaksi. Videoiden perusteella tuo kolmonen on melkeinpä ruma, karkkivärit oksettavat ja yleensäkään ei näytä tarjoavan mitään mitä ei olisi ollut PC:llä jo 10v sitten. Mitä oon missannut?



Ei siinä sinällään ihmeellistä olekkaan. Taitaa vaan olla ensimmäinen varteenotettava fps-peli konsoleilla. Ja vissiin siinä joku suuri juonikin on.



Ei kyllä ole, Goldeneye N64:lla oli klassikko alustasta riippumatta jo vuosia aikaisemmin, N64 oli muutenkin mahtava FPS konsoli.

Mitä Haloon tulee, niin ite oon pelannu ykköstä about 5-6 tuntia ja fiilistelytahdilla, mun mielestä kyseessä oli hemmetin laadukasta menoa ja vaikutti peliltä joka vastasi korkeita odotuksiani. Mitään sen syvempää en noin pintapuolisella testauksella osaa oikein sanoa, mut pitää selkeesti ottaa joku päivä tarkempaan syyniin. Muutaman minuutin testauksella ei varmasti saa kovinkaan monesta pelistä optimaalisen tarkkaa kuvaa ;P Sen tiedän, että syy miksi monet HC Halottajat pitävät peliä korkeassa arvossa on nimenomaan Legendary-vaikeustaso, AI pääsee kuulemma aivan omalla tavalla oikeuksiinsa ton myötä.

Henk. koht. odotan kyllä innolla Halo 3:sta.
Avatar
#66 • • miikkaL Guest
Blue Dragon vaikuttaa marketplacen demon perusteella juuri niin hyvältä kuin odotinkin.. Eli vihdoin boxi saa oman Final Fantasyn \o/
Avatar
#67 • • Samus Aran Guest
Pari keskeistä scorea:

Bio Shock:

OXM: 10 / 10
PC Gamer: 95%

-Inconceivably great plot
-Tough, scary combat
-Perfect location design
-Stunning soundtrack and audio effects
-Endless variety of weaponry



:)

Blue Dragon:

EDGE: 6
EGM: 6.5, 7.5, 6.5

it has neither strong characters nor gripping storytelling, the battle system is "stellar" but unaccompanied by any sort of interesting plot to hang your hat on. bryan is a bit easier on the story than andrew fitch (who had the lead review), and ray called it "safe."



+

HALO 3 scans, Famitsu:

[IMG:1190:1490]http://images.gamersyde.com/gallery/public/5967/798_0001.jpg[/img]
[IMG:1190:1500]http://images.gamersyde.com/gallery/public/5967/798_0002.jpg[/img]
Avatar
#68 • • DeaconX Guest
Bomberman!
Avatar
#69 • • P.Korhonen Guest
BioShock tuntui demon perusteella oikeastaan just sellaiselta kuin odotinkin eli kiinnostava, tunnelmallinen, erilainen ja nätti. Ohjaus toimi hienosti eli eipä tarvii päivitellä PC:tä ainakaan tätä varten. Toivottavasti itse peliin ei oo kuitenkaan tungettu liikaa kohtia, joissa pitäisi toimia aina samalla tavalla (tykkien hakkerointi jne.), että pystyy käytännössä etenemään.
Avatar
#70 • • Roz Guest
Bioshock vaikutti kyllä ihanaiselta - hankintaan menee ihan ehdottomasti. Parasta tunnelmaa ja tyylikkäintä meininkiä pieneen toviin.
Avatar
#71 • • akir0 Guest
X360 Premium malliin on nyt alkanut myös ilmestymään HDMI-liitintä. Lisäksi uusissa versioissa pitäisi kai olla parempi tuuletin.
Avatar
#72 • • Paarma Guest
Bioshock. Kyllä. Heti demon alusta tunnelma oli käsinkosketeltava, HD-grafiikka todella kaunista ja surroundäänet hyvin hyödynnetty. Lisäksi kun vielä ase/voimasysteemi on harvinaisen kekseliäs, tää shootteri menee kyllä välittömästi ostoslistalle. N.A.M.U.
Avatar
#74 • • akir0 Guest
Jes,oma x360 kolahti eilen postiluukusta. Yhtään peliä ei vielä oo, mutta demoja on tullu imutettua ankarasti ja tänään ehkä ehtii jotain kokeilemaankin.

Bioshock ja Halo 3 ny ainakin kiinnostaa. Yhtään kunnon taistelupeliä ei tainnu vielä olla, jos DOA 4:sta ei lasketa..
Avatar
#75 • • _U Guest
Nyt on viikon verran ollut Dirt hakkauksessa. Siis aivan tajuttoman koukuttava peli! Grafiikka, huh, mallinnukset, huh, yleinen fiilis, huh. 10/10. :)
Avatar
#76 • • P.Korhonen Guest
Mä suosittelisin kaikille Gears of War, GRAW2, Bioshock ja Forza 2. PC-pelaajana on ollut vaikeata uskoa miten hyvä ohjaustuntuma noissa jokaisessa on. Forza 2 on jopa ohjaimella niin nautittava, että ei tee enää mieli pelata autoiluja näppiksellä (ratit on sitten asia erikseen).
Avatar
#77 • • _U Guest

Forza 2 on jopa ohjaimella niin nautittava, että ei tee enää mieli pelata autoiluja näppiksellä (ratit on sitten asia erikseen).



Eihän näppäimistöä ja ohjainta voi edes verrata, kaks täysin eri asiaa. Ja autopelejä EI voi pelata näppiksellä, mut ohjaimella voi. Tatti kourassa ratti kääntyy, mut jollain näppäimistöllä ei. :)
Avatar
#78 • • Roz Guest
Halo 3 on kyllä loistava. Pääsin vastikään ekan kerran läpi, ja kestää kyllä varmasti useammankin läpipeluun. Seuraavaksi sitten co-oppina jonkun kaverin kanssa.

Bioshock oli kuitenkin ehkä asteen Haloa parempi, vaikka ehkä piirun verran vähemmän tekemistä loppujen lopuksi onkin. Tyylikkäämpi kuitenkin, asteen tunnelmallisempi ja aika paljon kauniimpikin.

Stranglehold on myös ihan kiva, etenkin ympäristön tuhoutuminen on tyylikästä. Ei kyllä kannata hankkia, ellei todella diggaa räiskintäpeleistä, sillä toiminta on hyvin, hyvin suoraviivaista.
Avatar
#79 • • akir0 Guest

Jes,oma x360 kolahti eilen postiluukusta. Yhtään peliä ei vielä oo, mutta demoja on tullu imutettua ankarasti ja tänään ehkä ehtii jotain kokeilemaankin.

Bioshock ja Halo 3 ny ainakin kiinnostaa. Yhtään kunnon taistelupeliä ei tainnu vielä olla, jos DOA 4:sta ei lasketa..



Jee, oma xbox vilautti heti ring of deathin ja lähtee huoltoon..
Avatar
#80 • • P.Korhonen Guest

Forza 2 on jopa ohjaimella niin nautittava, että ei tee enää mieli pelata autoiluja näppiksellä (ratit on sitten asia erikseen).



Eihän näppäimistöä ja ohjainta voi edes verrata, kaks täysin eri asiaa. Ja autopelejä EI voi pelata näppiksellä, mut ohjaimella voi. Tatti kourassa ratti kääntyy, mut jollain näppäimistöllä ei. :)



Niin mut kato kun on reilut 15v pelannut vaan näppiksellä (+hiiri) niin se tuntuu kyllä parhaalta. Padit ei oo ikinä oikein tuntuneet autopeleissä hyviltä paitsi Destruction Derby 1:stä tuli aikoinaan hakattua. :D

Forzassa on vaan saatu niin hienosti siirrettyä oikea autolla ajamisen tuntuma padille.


Jee, oma xbox vilautti heti ring of deathin ja lähtee huoltoon..


:king: