"noloin dokureissu"

114 posts, 6 pages, 34,900 views

Avatar
#101 • • astaroth Guest

skiZma:
[Tarina]



Karvinen:
[Tarina]



VilliTiikeri:
[Tarina]


Mitäs noloa noissa sammumis/laattaamisjutuissa on? Kevyttä.

Nyt tässä viime viikonloppuina on tullut sammuttua Illuissa Nosturin vessaan, AvB:n keikalla Laturin vessaan ja viimeisimpänä sammuin kaverin vessaan ennen baariin lähtöä heräten neljältä yöllä näiden tultua baarista. Alkaa olla jo aika rutiinia.
Karvinen sentään oli saanut jo jotain aikaan yritettyään iskeä naista (olettaen että olet hetero?). En olekaan vielä kännipäissäni pokannut äijää, saattaisi saada taas pitkästä aikaa nauramisen aihetta näiden vakiojuttujen jälkeen. :D
[zuho]

Posts: 238

#102 • • [zuho] Team Jorma

Astaroth:
---
skiZma:
[Tarina]

---



---
Karvinen:
[Tarina]

---



---
VilliTiikeri:
[Tarina]

---

Mitäs noloa noissa sammumis/laattaamisjutuissa on? Kevyttä.

Nyt tässä viime viikonloppuina on tullut sammuttua Illuissa Nosturin vessaan, AvB:n keikalla Laturin vessaan ja viimeisimpänä sammuin kaverin vessaan ennen baariin lähtöä heräten neljältä yöllä näiden tultua baarista. Alkaa olla jo aika rutiinia.
Karvinen sentään oli saanut jo jotain aikaan yritettyään iskeä naista (olettaen että olet hetero?). En olekaan vielä kännipäissäni pokannut äijää, saattaisi saada taas pitkästä aikaa nauramisen aihetta näiden vakiojuttujen jälkeen. :D



Haahahahahahaaaaaa !!! *nauru**iloinen**hih*

--
-Juho

pathi

Posts: 224

#103 • • pathi
Luulin, ettei mulla noloja dokureissuja olekaan, kunnes kuulin erään tutun pohtineen ankarasti tekosyitä joilla päästä ryypiskelemään meikäläisten kanssa. mulla on kuulemma jotain niin huikeita eksymis- ja rähisemisjuttuja etten itse muistakaan *hmph*

--
D:

Nacu

Posts: 1,293

#104 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

pathi:
Luulin, ettei mulla noloja dokureissuja olekaan, kunnes kuulin erään tutun pohtineen ankarasti tekosyitä joilla päästä ryypiskelemään meikäläisten kanssa. mulla on kuulemma jotain niin huikeita eksymis- ja rähisemisjuttuja etten itse muistakaan *hmph*



Jaha, jaha. Koskas mennään bisselle? *aplodit*

Mä noloilen aina ihan urakalla laivareisuilla. *hmph*
Se on varmaan se ilmapiiri tai joku. Ne ei oo ees mitään "kivanolo" -juttuja. Siks en niitä tähän kirjotakaan.*nauru*
Mut sympatiseeraan tässä vaan noita kaikkia muita, jotka laivalla ovat sekoilleet/ sammuneet/ nolailleet itteensä. *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

pathi

Posts: 224

#105 • • pathi

Nacu:
---
Jaha, jaha. Koskas mennään bisselle? *aplodit*

Mä noloilen aina ihan urakalla laivareisuilla. *hmph*
Se on varmaan se ilmapiiri tai joku. Ne ei oo ees mitään "kivanolo" -juttuja. Siks en niitä tähän kirjotakaan.*nauru*
Mut sympatiseeraan tässä vaan noita kaikkia muita, jotka laivalla ovat sekoilleet/ sammuneet/ nolailleet itteensä. *hih*



hahaa, maine leviää *hih*

laivalla hauskuus nyt onkin sellanen itsestäänselvyys ettei mitään rajaa. viimeksi taisin leikkiä jonkun it-alan yrittäjän kanssa batmania ja ihmepoikaa saunaosaston edessä. osastolle ei päässyt *nyyh*

--
D:

midnight-angel

Posts: 2

#106 • • midnight-angel
Eiköhän tän tytön noloin reissu oo ollut syyskuun lopulla olleet Dragonin pippalot Senssillä tampereella. Paikalle saavuttiin ennen 24 ja koska siiderit/lonkerot/kaljat oli 2e ennen puoltayötä ostin muutaman siinä sitten. Siideri ei kuitenkaan ole se paras kaveri mut silti sitä piti ostaa, välillä piti tuoda parikin mukana. Muutaman ehdin siinä kumota ennen ku Proteus alko soittaan *aplodit**jiihaa* Sitä oltiin kuitenki odotettu koko ilta ja siirryttiin lähemmäs tanssilattiaa. Otettiin pöytä tanssilattian vierestä ja jäätiin siihen istuskeleen, siidereiden ansiosta huono olo kuitenki pääsi yllättään jossain vaiheessa ja sanoin kaverilleni meneväni vessaan. Pääsin ehkä 2 metriä kun kaaduin kännipäissäni lattialle josta minut sitten ystävällisesti nostivat kaksi poikaa, toinen samassa koulussa ja tulee vieläkin vähän hymähdettyä kun kyseinen henkilö tulee koulun käytävillä vastaan *blush* Itse en olisi siitä päässyt ylös ja palasinkin sitten takaisin pöytään istumaan jossa kaverini katsoi vähän kysyvällä ilmeellä. Eipä mennyt kovin kauaa kun reippaana tyttönä päätin vähän yskästä siihen paikkaan. Kädet vaan alle ja menoks.. Kädet oksennuksessa etsin jotain mihin pyyhkiä ne ja turvauduin siis seinällä roikkuviin Dragonin decoihin. Päälle iski kamala tuskanhiki ja kaveri pyyhkii ilosena kylmän nihkeää otsaani *hikoil* Jotenkin pääsin kuitenki vessaan siitä jossa ehkä mahdollisesti oksensin muutaman kerran ja ulkoinen olemukseni ei ollut kyllä kovin silmiä hivelevä. Kaveri tulikin sit sanomaan vessaan et nyt lähetään ja jäi kyllä Proteukset kuuntelematta loppuun *hmph*
Sparkling

Posts: 740

#107 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Noloja dokureissuja on sattunu kyl aika tarpeeks, mut yks mikä nyt tuli mieleen (lue: suurin osa tästä kerrottu mulle) tapahtu vähä reilu vuos sitten. Olin illan mittaan juonu aika hyvään tahtiin ja oli syöminen jääny vähän vähemmälle. Sit oltiin kavereitten kanssa menossa tiksiin johonki baariin ja meno oli vallan hilpeetä. Siel baaris sit olin suoraan menny tiskille ja imassu salmarin ja eipä mua kuulemma sen jälkeen ollu näkynykään paljoo baarin puolella. Oli tullu vähä paha olo ja sit kuulemma oltiin oltu baaris joku tunti tms josta mä sit ehdin viettää 45min vessassa pää pöntössä ja örmynny siel ilmeisesti muutenki. Poikapuoliset kaverit oli sit saanu mut jotenki sielt vessasta ulos ja ne lähti heittää mua autolla himaan. Kuulemma 200metrin välein oli pitäny pysähtyy kun oli koko ajan ollu paha olo ym. Sit jossai mutkassa olin aukassu oven auki ja meinannu tipahtaa kyydistä kun olin taas ruvennu laattaa -onneks kaveri sai pidettyy kiinni.. Sit ne oli kirjaimellisesti kantanu mut himaan ja joku oli sit löytyny mun avaimet, nii olin kaatunu suoraan eteisen lattialle. Onneks ne oli sit roudannu mut sänkyyn nukkumaan ja olin sit samantien sammunu. Ne oli viel käyny soittaa kuulemma ovikellooki sit parin tunnin päästä tosta ja aatteli että oonko ees hengissä, mut enpä ollu yllättäen heränny siihenkään.. Aamul hävetti kyl ihan armottomasti. Oli aivan hillitön darude, paikat täynnä mustelmii, polvi auki ja muistikuvat nollissa, vaatteet likasina ym, mut naurattaa kyl tälleen jälkeen päin.. *iihhih* Ja tästä piikitellään mua edelleen.

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#108 • • Edited Gilgamint.com Making questions
vuonna 98 heräsin putkasta... ja oltiin ilmeisesti varastettu käyttöömme bobcat-traktori ja ajelimme sillä ympäriinsä kännipäissämme... kiitos. tuli morkkis...
hallucinogen

Posts: 8,190

#109 • • hallucinogen Edain

Käenpoika:
vuonna 98 heräsin putkasta... ja oltiin ilmeisesti varastettu käyttöömme bobcat-traktori ja ajelimme sillä ympäriinsä kännipäissämme... kiitos. tuli morkkis...


Känni-ideat on aina niitä kaikkein parhaita, ainakin sillä hetkellä *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#110 • • Gnomex Guest
Noloimmasta ei voi puhua... mutta toisiks noloin, äh, ei siitäkään voi puhua *nauru*
Occu

Posts: 2,528

#111 • • Occu
Joka kerta ku tulee lähdettyä ulos niin jollain konstilla sitä onnistuu jotenkin itsensä nolaamaan...
Tosin siihen auttaa se ettei käy kovin useasti ulkona :))
Säästyy morkiksilta, mitkä näin vanhetessa on pahentunnut pahentumistaan...

Mut kaipa se noloin reissu oli se kun teininä oltiin juhlimassa koulujen loppumista Porvoon linnanmäellä.
Juotiin siinä sitten kiljua kavereiden kanssa enemmän kuin tarpeeksi. Loppuillasta en kovasti muista, puhumattakaan kotimatrkasta jota silloin oli ainakin 3km. et millä oon tullu tai mitn. No loppujen lopuksi sitä herää siihen kun äiti tulee hakemaan mua naapurin saunasta :))
Et silleen, ei mitn muistikuvia siitä et miten oon sinne naapurin saunaan päätynnyt, tai miksi en ole mennyt kotiin nukkumaan. Ei kai ollut avaimia... kait.. heh...
No ei siitä seurannut kuin armoton kankkunen seuraavan päivänä ja isin pienimuotoinen puhuttelu siitä, että kuinka tulee juoda sivistyneesti tjsp... ^__^

No eipä sitä enään tänä päivänä vastaavia "kämmejä" satu, mutta kyllä sitä aina jotenkin onnistuu nolaamaan itsensä.
Strippaamalla, muuten vain olemalla aivan järjettömässä kunnossa tai jotain...
Joten olen päätynnyt siihen että se on ihan hyvä jos käy muutaman kerran kuukaudessa vain ulkona.
Niin ei tuu munattua pahemmin :)

--
..::MOI::..

s4ga

Posts: 325

#112 • • s4ga
Mitä ei muista, sitä ei ole tapahtunut.

Yleisestiottaen en kyllä ole juurikaan tehnyt mitään kovin hävettävää perusdokailureissuilla, pieniä tapaturmia ja Suuria ÄlynVäläyksiä lukuunottamatta. Alkoholin pehmentävän vaikutuksen turvissa on joskus tullut toikkaroitua ja telottua itseään puolitahallisen nössömasokismin merkeissä. Koheltaminen on kuitenkin aika hauskaa, varsinkin teininä. Tapiolan uimahallin ulkoaltaan kolmosesta on mukavan vilvoittavaa syöksyä haaleanlämpöiseen veteen valoisana kesäyönä ilman rihman kiertämää. Vahinkojakin sattuu toisinaan; viime wappuna oksennus kohtasi westendiläisen hienostopölynimurin.
Näitä nyt tapahtuu.

Omissa ylioppilasjuhlissani sen sijaan onnistuin olemaan tuhannen tuiskeessa, mikä itsessään on jo aivan tarpeeksi noloa. En ollut juonut alkoholia juuri lainkaan koko keväänä ja näin ollen kuohuviinin poreilevan humalluttava vaikutus konkretisoitui tajuntaani täysin kulman takaa. Iloiset sukulaiseni ja muut vieraat kannustivat kilpaa kilistelemään niitä skuffelaseja kerta toisensa jälkeen täydennysten kera, ja eipä aikaakaan kun vahinko olikin ehtinyt tapahtua ja liian myöhäistä enää tehdä asialle mitään. Hiton vitsiniekat, tulin huijatuksi :)
Käytökseni ei tietääkseni ollut mitenkään huonoa tai älyvapaata, mutta niin voimakas humalatila on kyllä vieraita kohtaan hyvin epäkohteliasta. Annoin myös äärimmäisen idiootin kuvan itsestäni muun muassa sille vanhemmalle herrasmiessukulaiselle joka testasi lukion yleissivistävyyttä tenttaamalla mihin sanoihin mikäkin suuri suomalainen kirjallisuusteos päättyy. Eximian ylioppilaan intellektuellien vastausten linja lienee ollut luokkaa "Ööh.. hitsi.. emmänytmuista!" *justjoo*
Muistikuvat tosiaan loppuvat kolmen-neljän aikoihin, juhlat olivat täydessä käynnissä kuuteen. Juonittelin kuulemma kaverin avustuksella vielä ylimääräisiä kuohareita ja booleja itselleni senkin jälkeen kun faijani totesi tarjoilun loppuneen tämän neidin osalta. Jossain välissä iskän ja äiskän ylpeydenaihe sitten karkasi lopulta omista juhlistaan kavereidensa mukaan illanviettoon..
EI NÄIN! :P

Nolottaa vieläkin kun ajattelee asiaa. (:

--
Miau. ^__^

¡ Previous post a few years ago !
Ergilion

Posts: 751

#113 • • Ergilion
hihii nostetaanpas täältä tämmöinen :D

-07 vappu. Perus puskiin sukeltelua, kaverin t.ystävään "tutustumista". Lopulta jengi ei enää jaksanu kattoo mua ja roudas patjan pihalle ja köytti mut siihen kiinni jesarilla *nauru*

Siellä sitte huudettiin, kunnes yksi jamppa tuli päästämään pois raudoista. Sitten taisin rauhoittua ja mennä ottamaan nokosia.

Paria tuntia myöhemmin herään siihen, kun koko talo huutaa ja riitelee -> möngin alakerran veskiin helpottamaan oloa ja meen makoilemaan kaverin äidin VALKOISELLE sohvalle.
Kaverit olivat nokosia ottaessani huulipunalla piirtäneet pippelin ja pimpin kuvia vaaleille farkuilleni enkä sit itse ollut huomannut :> ergo, himmee punanen läntti sohvalle.

Ei siinä kauaa jaksanut köllötellä, kun kaverin mutsi tulee häätämään ylös siitä helvetin vihasena ja kaveri talutti takas ylös nukkumaan.

noh, sitten siinä aamusella busilla kotio hienoissa farkuissa *ankka*


-08 Kesä. Lähetiin hetken mielijohteesta läheiseen puistoon leikkaamaan kaverille siili saksilla samaan aikaan kun satoi, no eihän siitä tullut swidduakaan joten sille jäi aikas magee letti ja lähettiin takas sisätiloihin.

Myöhemmin aamuyöstä 04-05 auringon noustessa lähdin juoksentelemaan porvoon tyhjille kaduille ja jäin rupattelemaan parin mukavan hepun kanssa. Siinä pari tuntia vierähti ja päätin suunnistaa takaisin. Kävin tarkastamassa tilanteen, mutta kaikkihan siellä oli jo nukkumassa, joten päätin lähteä kaverin corollan takapenkille nukkumaan.

Lopulta heräsin siinä 1300 maissa kirkonkellojen soittoon ja elämäni pahimpaan darraan, kuumassa autossa, ei juomista. Siitä suunnistin takasin kaverin kämpille ja siellä suoraan vessaan ja käsisuihku suuhun. Pahaksi onnekseni huomasin ettei ollut enää saldoa jäljellä eikä rahaa bussiin, joten jouduin turvautumaan kaverin kännykkään missä ei edes ollut kuoria tai näppäimiä -> kynällä joutui tökkimään numerot.

Sitten vain shellille odottelemaan kaveria ja kyytiä kotio *piis*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!