Broken beats, tribal house..Plus muu kone-samba??!

6 posts, 1 page, 1,217 views

Avatar
#1 • • Villa Guest
Voisko joku luetella hyviä kokoelmia/artisteja semmosta synkempää tribal meininkiä..Housea tai vaikka rikotumpaakin biittiä. Muistui mieleen, kun kuulin kesällä Kreikassa yhden tosi mahtavan varmaan 10-minuuttisen biisin melko "tylyä" mutta hienosoundista samba-rummutusta housebiitillä, enkä varmaan saa biisiä koskaan selville.. Myös broken beats/bossanova/brazil yms. osasto kiinnostaa, eli jos joku sattuu tietämään hyviä kokoelmia/labeleitä niin voisi vaikka pistää pari! :)
Avatar
#2 • • J-P Guest
kannattaa tsekata statrax -lafkan julkaisut...
itsellä olisi pari myynnissä tuolla buy/sell -osastolla ;) HOT TIP!!!
Avatar
#3 • • mranta Guest
goyamusic.com on kyl kataloginsa puolesta paras jatsi/broken saundin levittäjä maailmassa. check it!
Avatar
#5 • • Villa Guest

Ei nyt ihan tribaaliprogea, mutta kaikkee muuta kivaa:

www.soulseduction.com



Hey! Tää olikin hyvä shoppi! Löytyy paljonkin sitä kivaa! :D

Onko kokemuksia, minkälaista toimitusmaksua tulee Suomeen tilatessa? Ja pitääkö maksaa jostain välikädestä, jos kortilla ostaa? (Visa Electron?)
Avatar
#6 • • Quu Guest

Onko kokemuksia, minkälaista toimitusmaksua tulee Suomeen tilatessa? Ja pitääkö maksaa jostain välikädestä, jos kortilla ostaa? (Visa Electron?)



En muista postikuluista mitään, mutta itse olen tilannut sieltä ihan visalla. Tuolla kaupalla on myös hassu kyky toimittaa levyjä joiden suhteen olen jo vuosia sitten luovuttanut. :heart: