"100%" hiphop- ja r&b -ohjelma lopettaa

52 posts, 3 pages, 8,610 views

Avatar
#41 • • drS Guest

Hmm, eikös tää riipu siitä miten määrittelee hiphopin? Mulle hiphop ei merkitse toisiaan kopioivia Mtv r'n'b hittejä ja helvetillistä elostelua rahalla, isoilla tisseillä, omalla "kovuudellaan" tai hyllyvillä perseillä eikä varsinkaan elotonta ja kliinistä partymusiikkia mitä tuo lopetettu ohjelma lähinnä edusti.



jep jep, enkä todellakaan kutsuisi tuota uutta meininkiä edes hopiksi, korkeintaan nykyräpiksi... alunperin hip hop oli hieman muutakin ku (hyvää) musaa.
Avatar
#42 • • Bob Ryynänen Guest

Hmm, eikös tää riipu siitä miten määrittelee hiphopin? Mulle hiphop ei merkitse toisiaan kopioivia Mtv r'n'b hittejä ja helvetillistä elostelua rahalla, isoilla tisseillä, omalla "kovuudellaan" tai hyllyvillä perseillä eikä varsinkaan elotonta ja kliinistä partymusiikkia mitä tuo lopetettu ohjelma lähinnä edusti.



jep jep, enkä todellakaan kutsuisi tuota uutta meininkiä edes hopiksi, korkeintaan nykyräpiksi... alunperin hip hop oli hieman muutakin ku (hyvää) musaa.



werd.
Avatar
#43 • • hexasonik Guest

DJ K2 on ehdottomasti maan paras hiphopdeejii



olet tainnut unohtaa, että täällä vaikuttavat myös sampo (dj anonymous) ja didier.
Avatar
#44 • • hexasonik Guest

Jätkähän on MC Nikke T :laugh:



totta, mutta vaikuttaa myös ritarikunnassa. ja nikkellä on (vähintään) yhtä hyvä hii-hoo -tietämys kuin skemillä. jostain kookakkosesta nyt puhumattakaan.
Avatar
#45 • • hexasonik Guest
v---n tuplapostaus. sori.
Avatar
#46 • • Al Tapone Guest

Enpä muista et 100%:ssa ois pahemmin kuulunut mitään oikeesti radikaalisti uuden kuuloista matskua tekeviltä tuottajilta, kuten Madlib, MF Doom, El-P, RJD2, Roopek jne. Paitsi tietysti Neptuneseilta, jotka kieltämättä on aika tulessa vaik mainstream-hittejä tehtailevatkin.



Mulle noi edellämainitut ei kyl kauheesti oo mitään uudenlaista tarjonnu. Kanye West pesee koko jengin mennen tullen :winkwink:
Avatar
#47 • • Herman Prime Guest
ainoat aiheet josta voi väitellä ovat makuasiat
Avatar
#48 • • R2 Guest

Hmm, eikös tää riipu siitä miten määrittelee hiphopin? Mulle hiphop ei merkitse toisiaan kopioivia Mtv r'n'b hittejä ja helvetillistä elostelua rahalla, isoilla tisseillä, omalla "kovuudellaan" tai hyllyvillä perseillä eikä varsinkaan elotonta ja kliinistä partymusiikkia mitä tuo lopetettu ohjelma lähinnä edusti.



jep jep, enkä todellakaan kutsuisi tuota uutta meininkiä edes hopiksi, korkeintaan nykyräpiksi... alunperin hip hop oli hieman muutakin ku (hyvää) musaa.



NIIN samaa mieltä.. Mun hiphopin kuuntentelu loppu jo ennen vuostuhannen vaihdetta ihan just ton elostelun ja gangsta-meiningin takia.. nykyinen pinta-mtv-blingbling-kama alkaa vaan vituttaa..
Avatar
#49 • • Quu Guest

NIIN samaa mieltä.. Mun hiphopin kuuntentelu loppu jo ennen vuostuhannen vaihdetta ihan just ton elostelun ja gangsta-meiningin takia.. nykyinen pinta-mtv-blingbling-kama alkaa vaan vituttaa..



Niin nykyäänhän ei enään tehdä hyvää ja aitoa hiphoppia ilman tota blingblingiä? :what:
Avatar
#50 • • drS Guest

NIIN samaa mieltä.. Mun hiphopin kuuntentelu loppu jo ennen vuostuhannen vaihdetta ihan just ton elostelun ja gangsta-meiningin takia.. nykyinen pinta-mtv-blingbling-kama alkaa vaan vituttaa..



Niin nykyäänhän ei enään tehdä hyvää ja aitoa hiphoppia ilman tota blingblingiä? :what:



kukas niin väitti? mut suhteutettuna tohon blingmatzkun määrään kunnon saundia tulee kyl hälyttävän vähän vastaan :(
Avatar
#51 • • Herman Prime Guest
Niin MTV:llä ym valtavirran medioissa/baareissa.

Kyllä vaihtoehtosissa räppipiireissä syntyy paljon hyvää. Madlib, Dj Format, Quantumit, Anticonit ynnämuut on musta hyvä esimerkki siitä kuinka monipuolista hoppii tehdään edelleen sen valtavirran ohella.

Ja onhan MTV:lläkin hyvät juttunsa. Mun mielestä just noi MTV-hiphop -jutut on kehittyny valtavasti. Neptunes, Timbaland ym hittituottajat sekä satunnaiset ei-niin-tunnetut duunaa ihan pätevää räppii ja arenbiitä.
Avatar
#52 • • da_chef Guest
pahus

vasta nyt muistin virittäytyä taajudelle, mutta ei tämä kyllä yhtään kalpene 100%:lle ehei.