Ensimmäinen musiikkilaitteesi

71 posts, 4 pages, 23,423 views

lopez

Posts: 1,972

#61 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Vuosilukuja ei wanha muista, mutta jonkinlaista "järjestystä" sitä vastoin kyllä..

#1. Jo edesmenneen isoisäni sodanaikainen veivikrammari ja kokoelma upeita savikiekkoja.
#2. Huuliharppu.
#3. Vinyylisoitin, jonka mallia en muista.
#4. Vaakatasoinen C-kasettinauhuri.
#5. Sonyn stereosarja eri sarjan (erillisinä ostetuilla) kaiuttimilla ja ensimmäinen cd-soitin.
#6. Yamahan Dolby Surround kotiteatterivahvistin, 20kg järkäle.
#7. Ensimmäiset teknarit ilman mikseriä, voi sitä riemua!
#8. Pioneerin 5.1 kotiteatterivahvistin.
#9. Sonyn tuplapesäinen cd-tallennin.
#10. SACD:t toistava dvd-soitin.

..jne.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

hrdkvr

Posts: 3,929

#66 • • hrdkvr KURGO
~85 joku yamahan syntikka pianon soittoon
~86 melodika musiikkileikkikouluun
~89 panhuilu
~90 akustinen kitara
~95 scream tracker
~97 impulse tracker
~00-04 midikiippari, buzz, eka reason+ kaikkea muista "kokeiluversioita"
~05-11 tracktor 1 ja 2, loput reasonit

--
-keep it hard-

Camfer

Posts: 259

#69 • • Camfer
spectravideo merkkisen tietokoneen piano oli ensimmäinen ja heti perässä siskon joku halpis casio urut.

tästä sitten nokkahuilun kautta träkkereihin ja siitä Reasoniin. enkä silti osaa mitään :)

en osaa edes nuoteilta soittaa.
Avatar
#71 • • Muussika Guest
7-vuotiaana, eli 20 vuotta sitten aka 1991 (look ma, I can count!), sain mun ''synan''. Casio, jossa maailman karsein demo, jonka muistan vieläkin. Tulee väärällä tavalla kylmät väreet kun ajattelenkin. :D Casiossa oli myös mageita efektiääniä, kuten hevosen kenkien kopinaa + revolverin laukaus, puron solinaa ynnä ja muuta. Tulihan moisella kapistuksella kuitenkin sävelleltyä omia biisejä ja pimputeltua mitä milloinkin. Hyvä kapistus oli se.

Casio ei kuitenkaan ehkä ollut mun eka musiikkilaitteeni, koska vanhemmat ovat erehtyneet ostamaan mulle tätä ennen mm. nokkahuilun ja lasten haitarin, joita en kyllä IKINÄ ostais omille mahd tuleville muksuille, NEVER EVER! Aivan hemmetin karseet soundit. :D

Piccolo-huuliharpun sain myös jostain, mutta en muista minkä ikäisenä ja mistä. Sillä soittelin pihalla muille muksuille lastenlauluja. En tajua, miten itse opin edes soittamaan sitä, jotenkin löysin siitä kaikki nuotit ja soinnut. Muksuna oli näemmä aikaa kaikelle maholliselle aktiviteetille.

Eka musiikin kuuntelulaite, jonka muistan, oli sellainen megaiso mötikkä, johon kuului C-kasettipesä ja LP-soitin. Vinguttelin levyjä, ja neula katkesi.



AAAAAAAAH mikä topic, muistoja muistoja! <3