Msn Messenger WTF

63 posts, 4 pages, 9,348 views

Avatar
#41 • • Ezzy Guest
tähän tällainen lyhyt vitsintynkä oikeasta elämästä millaiset ihmiset käyttävät msn:ää:

"mulla on X:n webbihotelli, voinko käyttää messengeriä, jos voin, niin miten?"
des

Posts: 118

#42 • • des
mesen voice chat toimii hyvin ja vasteaika on melko pieni, siihen pääasiassa sitä käytänkin.
Avatar
#43 • • kilobitti Guest

Miranda on IMO parempi kuin Trillian. Mulla
Trillian tykkäs kaatuilla. Miranda on perushyvä
pelkistetyllä ulkoasulla.



Samaa mieltä. Kevyt ja pelikistetty softa jonka päällä-oloa ei huomaa paitsi silloin kun haluaa huomata sen, eikä ole kaatunut kertaakaan. Itsellä siinä pyörii MSN, Yahoo ja ICQ, muitakin sais mut ei ole ollut tarvetta.
Avatar
#44 • • ShapeShifter Guest



Angstini johtuvat taannosista pop-up -viesteistä joita Messenger suolsi ulos, en tiedä, ovatko uudemmat versiot parantaneet spämmäyssuojaa.



Netistä löytyy nimellä "shoot the messenger" semmonen pikkukiva, joka tappaa nuo nimenomaiset spammerit ..


http://grc.com/stm/ShootTheMessenger.htm

siitä kaikki hakemaan :D
Avatar
#45 • • Salla Guest



Miksei ihmiset voi opetella käyttämään ircciä?



NIIN! juttelin yhden englantilaisen kundin kanssa samasta asiasta ja se sano ett sekin käyttää msn:äääää. Sen näkemyksen mukaan tää irc on tosi suomalainen juttu, ett brititkin käyttää vaa aol:läää tai msn:ää. Pöh. Miks pitäis just aina jutsakata vaa omien henk.koht oot-mun-listalla-frendien kaa ku ircis on kaikkii kivoi hörhöi sillee ett salee aamusinkin suosikkikannulta löytyy joku lätisemään aamuläppää :excellent:
Avatar
#46 • • sixtus Guest

Miks pitäis just aina jutsakata vaa omien henk.koht oot-mun-listalla-frendien kaa ku ircis on kaikkii kivoi hörhöi sillee ett salee aamusinkin suosikkikannulta löytyy joku lätisemään aamuläppää :excellent:


Toi on kyl just se syy minkä tai irc on ainoa oikea :)
Avatar
#47 • • Lauri Leino Guest
pitää laittaa aina väli kaksoispisteen ja ison D:n väliin (tm) ettei tuu vammasta hymiöö.
perkele.
Avatar
#48 • • kytkönen Guest
kyl noist messengereistä saa konffattua ihan siedettävät. käytän enimmäkseen iChat/AIM:ia
Avatar
#49 • • Hugo Guest
Siis voi vittu tota uutta 7.0 versiota :angry: pikkusen tsätin jälkeen alkaa tulla viestejä "could not send message" ... onpas kätevää :crybaby: :panic:

Onkohan siellä joku floodauksen esto, että jos kirjoittaa enemmän ku 30 merkkiä tunnissa niin se ei anna lähettää viestejä?
Avatar
#50 • • shanja Guest
Seiskaversion "show song information"-ominaisuus :D
Avatar
#51 • • happosepi Guest
Ainakin jos käyttää myös esim ICQ:ta, kantsii todellakin suosia msn:n oman kankeen clientin sijaan noita Trilliania, Mirandaa, GAIM:ia sun muita. Ainakin Miranda ja GAIM taitaa olla täysin ilmaisia, Trillianista en ole varma. Kokeilemalla selviää se itselle sopivin.

edit: Jaa näitä oli jo mainosteltu ylempänä.. no menköön..
Avatar
#52 • • OCS Guest


Mä pelkään tota paskaa enemmän kuin kuolemaa. Miksei ihmiset voi opetella käyttämään ircciä?



Koska jotkut_ei_vain_osaa.jpg ja luulevat leimautuvansa nörteiksi. MSN on tuossa sen takia juuri päällä, koska osa kavereista ei irkkaa, ja joskus tiedostojen siirto onnistuu vain tällä.
Onneksi suurin osa tutuista viihtyy ircin puolella, joten heihin on helppo saada yhteys vaikka asuvatkin ympäri Suomea. MSN:n GUI ja toiminnot ovat niin karmeita, että meinaa itku tulla.
Miksi keskustelussa täytyy olla tuo "OCS says: Blah blah blah". Ilmeisesti oletetaan että MSN:n käyttäjät on niin vidun tyhmiä, ettei ne tajua toisen sanovan jotain, jos sitä ei erikseen vielä ilmoiteta/alleviivata ;)

Irssissä on kaikki mitä tarvitsee, eikä mitään ylimääräistä :P
Avatar
#53 • • Quu Guest
Niin tulin vaan sanomaan, että mä vihaan tota paskasoftaa vieläkin.
Avatar
#54 • • Daniel Braun Guest

Niin tulin vaan sanomaan, että mä vihaan tota paskasoftaa vieläkin.


:D
Minen.
En nyt voi sanoa et mä rakastaisinkana, mut silti.
On se kuitenkin suht näppärä keino pitää nopeasti yhteyksiä tuttuihin.
Ja toinen on skype.
Mut prkl ku ei kukaan oikein tykkää sitä koneellensa ladata...
Avatar
#55 • • Remotion Guest
älkää nörtit mussuttako, heitän kohta palomuurilla päähän! :crybaby: :mad:
Avatar
#56 • • tumpsi Guest
gaim :heart:
gaim.sourceforge.net/

Sil onnistuu jabberit ja icq:t ja msn:t ja irkkikin (ja evm mitä muita).
Itse tosin käytän sitä vain msn:ään :)

edit: urli kuntoon, ja pieni esittelypätkä:
What Is Gaim?

Gaim is a multi-protocol instant messaging (IM) client for Linux, BSD, MacOS X, and Windows. It is compatible with AIM and ICQ (Oscar protocol), MSN Messenger, Yahoo!, IRC, Jabber, Gadu-Gadu, SILC, GroupWise Messenger, and Zephyr networks.
Avatar
#57 • • Kaino Guest
huh joo itsekkin asensin MESEN veljieni takia, jotka eivät osaa irkata. jotain aivan hirvittävää kuraa. ne äänet ... ne emoticonit! THEM EMOTICONS, MY EYYYEEEES!

ihan uskomattoman huono ohjelma.
Avatar
#58 • • jarier Guest
Minusta mesessä ei ole mitään vikaa. Kätevähän sillä on pitää kavereihin yhteyttä. Paljon tulee myös pidettyä yhteyttä ulkomaalaisiin ja ulkomailla asuviin työkavereihin.
Avatar
#59 • • Kaino Guest
messenger on just sellanen vähäjärkisille tarkoitettu softa missä nappulat on metrin kokosia ja päästää paljon kivoja ääniä ja värejä. lisäksi oleellisia ominaisuuksia kuten ne oliot (mitä ne edes on?).
Avatar
#60 • • Taedium Guest
Jaha. Samantapanen kysely ku "mikä on paras käyttöjärjestelmä?*" Ja sit hirvee sota Win ja Lin käyttäjien kesken.

Chattien ja messengereiden tavoitehan on saada ihmiset lähemmäs toisiaan. Miksei sitten Messengeri ja IRC samaan aikaan? Molemmilla on hyvät ja huonot puolet, mutta miksi sen takia sulkea osa hyvistä puolista pois, koska joku toinen softa on parempi toisella saralla? Ja jos on kavereita Y!, MSN, IRC ja muilla mahdollisilla kanavilla, niin miksei hanki kaikkia?

Niitähän on softia, jotka bundlaa monta messengeriä yhteen, jotta saa sen oman softan kautta chattailtua niin MSN Messengerin, kuin Yahoo Messengerin käyttäjien kanssa. Miksei sellasta, niin ei tarvii sitä MSN softaa asennella?

* Amatööripelleilymeiningillähän Windows-fanaatikko sanoo Win ja Linuxamatööri sanoo jotta Linukka...