Orbital's final performance @ BBC - Maida Vale Studios - 28.

10 posts, 1 page, 2,133 views

Avatar
#1 • • -z Guest
Toivottavasti tästä ei ole ollut jo threadia, yritin kyllä searchilla etsiä...noh poistakaa jos on tarvis!

Orbital @ BBC, Maida Vale Studios

01. Remind
02. The Girl With The Sun In Her Head
03. Belfast
04. You Lot
05. The Box Part 2
06. Satan
07. Halcyon (Live Version)
08. One Perfect Sunrise (Phil Hartnoll Mix)
09. Impact (The Earth Is Burning)
10. Doctor?
11. Chime
12. Remind [encore]

:)
Avatar
#2 • • ipe Guest
Loisto settiä kyl! Tätä on tullu kuunneltua jo useampaan otteeseen viime viikkoina. Vieläkin kenkuttaa kun Orbital taannoin perui keikkansa DBTL:ssä. Jäi sitten tässä elämässä sekin live näkemättä...

:crybaby:
Avatar
#3 • • ken-guru Guest

Loisto settiä kyl! Tätä on tullu kuunneltua jo useampaan otteeseen viime viikkoina. Vieläkin kenkuttaa kun Orbital taannoin perui keikkansa DBTL:ssä. Jäi sitten tässä elämässä sekin live näkemättä...

:crybaby:



Sama homma ketuttaa itseäkin :/

Sitten samaan syssyyn ketuttaa St. Germainin peruutus Pori Jazzeilta.
Avatar
#4 • • ojis Guest


Sitten samaan syssyyn ketuttaa St. Germainin peruutus Pori Jazzeilta.


Kyllähän St. Germain esiintyi Pori Jazzeilla vuonna 2002.
Mutta toi Orbitalin peruutus DBTL:stä harmittaa kyllä kanssa.

.ojis
Avatar
#5 • • ken-guru Guest


Sitten samaan syssyyn ketuttaa St. Germainin peruutus Pori Jazzeilta.


Kyllähän St. Germain esiintyi Pori Jazzeilla vuonna 2002.
Mutta toi Orbitalin peruutus DBTL:stä harmittaa kyllä kanssa.

.ojis



Ööö .. Sekoilenkohan mä nyt ihan täysillä mutta joku vuosi St. Germain lähti Espanjaan paremman keikkatarjouksen perässä?
Avatar
#6 • • ojis Guest


Ööö .. Sekoilenkohan mä nyt ihan täysillä mutta joku vuosi St. Germain lähti Espanjaan paremman keikkatarjouksen perässä?



Joo hei, noinhan se meni. Vuosi tais olla 2001, eli seuraavana vuonna St. Germain kuitenkin esiintyi Jazzeilla.

.ojis
Avatar
#7 • • ken-guru Guest


Ööö .. Sekoilenkohan mä nyt ihan täysillä mutta joku vuosi St. Germain lähti Espanjaan paremman keikkatarjouksen perässä?



Joo hei, noinhan se meni. Vuosi tais olla 2001, eli seuraavana vuonna St. Germain kuitenkin esiintyi Jazzeilla.

.ojis



Hienoa, muisti pelaa vielä jotenkuten. Nyt kun vaan muistais miksen päässyt vuonna 2002 jazzeille....
Avatar
#8 • • Quu Guest
:heart:
Avatar
#9 • • A-E Guest
:heart: :crybaby: :sad:

Orbital on aina ollut ja tulee olemaan yksi suosikki bändeistäni. Aivan maaginen vika keikka Hartnoll veljeksiltä (harmi vaan kun en itse ollut yksinoista onnekkaista ihmisistä tuolla BBC Radio One studioilla).

Orbitalia jää kaipaamaan varmasti moni elektronisen tanssimusiikin ystävä, vaikka bändin musiikki ei viimevuosina yltänyt mielestäni enää sinne 90-luvuna alun ja puolivälin tasolle, mutta livenä Orbital oli sentään aina aivan loistava.

Orbital on yksi tanssimusiikin suurimmista dinosauruksia 808 Staten, The Prodigyn, The Orbin, Mobyn, FSOL, Underworldin ja Chemical Brothersin ohella, joten on aika selvä että odototettavissa on jokin sortin kokoelma levy, dvd ja ehkäpä kirja bändin historiasta. Itse odototan ainakin jonkin sortin DVD:tä, jossa olisi nuo Orbitalin legendaariset TV keikat MTV Music Televisionille.

Onko kenelläkään muuten mitään tietoa jatkaako Hartnollin veljekset musiikin tekemistä vai lopettivatko he koko musiikin teon Orbitalin mukana?
Avatar
#10 • • _U Guest
Orbital ruuls.

:heart: :crybaby: :sad:

Onko kenelläkään muuten mitään tietoa jatkaako Hartnollin veljekset musiikin tekemistä vai lopettivatko he koko musiikin teon Orbitalin mukana?



Uusimmassa Future Musicissa on juttua Orbitalin jannuista ja heidän suunnitelmistaan.