Ante - Saitama ken 4 [minimaalista deepimpää teknoa]

5 posts, 1 page, 978 views

Ante

Posts: 16

#1 • • Ante
http://www.saunalahti.fi/~amulari/temp/ante_-_saitama_ken_4.mp3 - 160 kbps, 6 Mt, 5:16 min

117 bpm fiilistelyä raa'ahkoilla soundeilla. Miksaus hakee vielä paikkaansa, mutta muuten olen tyytyväinen tähän kappaleeseen. Frendini soitteli kitaraa, ja minä sitten laitoin samplen hyötykäyttöön. Jos tämä jotain fiiliksiä herättää, niin heitäppä kommenttia tänne.
Avatar
#2 • • sauce Guest

Jos tämä jotain fiiliksiä herättää, niin heitäppä kommenttia tänne.



musta sun kannattaisi keskittyä rustaamaan niitä sanoja "sportsmenille". ja alkaa avata vaikka sitä ääntä pikkuhiljaa.

mutta noin vakavissaan, tästä kappaleesta. musiikillisesti ei edusta ihan sitä suuntaa mistä mä diggailen. mutta jokatapauksessa tää herätti "ajatuksia":
+ rauhallinen, sopii mielentilaani.
+ jollain tasolla pidin kitarasämplestä.
+ bassokuvio ei risonut ihan hirveesti.

- äänet ei ole kovin kohdallaan. esim. stringit on ihan päin vittua (tosin yleensä mua toi ajatuksena rupee vaan panettaa... :D , mutta ei valitettavasti tälläkertaa.) siis laadullisesti. millä teet?
- melodiat ei mene ihan yksiin. tai on niinku "riitasointuisia", siltä se ainakin tuntui.
- hihatit tökki joteskin pahasti... liian sellaset aaltoilevat...

siinä ensimmäiset tunteet.
Avatar
#3 • • master bator Guest
Huomattavasti parempi kuin mighty stream, ihan kuunneltava jopa.
Avatar
#4 • • Jukka I Guest
Tunnelma on mukavan rauhallinen, mutta eri melodiaelementit menevät aika pahasti riitasoinnussa, stringit häiritsevimmin. Kitarasample on kyllä hyvän kuuloinen, ja soundit muutenkin hyvät mutta yhteispeli ei toimi. Ehkä noita muita tavaroita vois rakennella uudestaan ton kitarasamplen ympärille. Rakenne vois elää enemmän, nyt tuli liikaa saman toistoa, jotain pikkuvaihtelua edes (efektejä tms.) Ja biittiosastolle ehdottomasti enemmän kilkettä.

edit: niin, lisätään vielä että tässä biisissä on kyllä Sanomaa(tm), mikä on aina tärkeämpää kuin teknisen toteutuksen täydellisyys. Tietysti molempi parempi. :)
Avatar
#5 • • espoo_rumpshaker Guest
props for the soft beat, I enjoy it quite a bit.

however, the synths right at the start somehow bring to mind ambient/goa cds from 5-6 years ago, perhaps your production still needs some polish?

the overall structure of the track is very nice, that string is quite soothing!

keep up the good work!