Rising Rhythm - Deliverance (Trance?)

9 posts, 1 page, 1,339 views

Avatar
#2 • • ERROR Guest
Hoo, olette sitten väsänneet uutta settii!! Hyvä hyvä! Kuunteluun!
Avatar
#3 • • ERROR Guest
Ääri loistavaa! Soundit oli minun makuuni erinomaiset ja biisin fiilis alusta loppuun hyvä. En tiedä johtuuko laitteistani vai mistä, mutta n. 5.20 kuului jotain outoa naksuntaa. Muuten erinomainen!
Avatar
#4 • • drS Guest
+ 2:13 alkava hieman tech-tyylinen syna pimputtelu toimii aina, breikissä basari tukee sitä hyvin
+ komppi
+ efektit

- alusta lähtien taustalla suhiseva perkkutykitys aiheuttaa kyllä hermojen menetyksen, se on musta liian kovallakin
- breikin taustalle tuleva sweeppi tuntuu tökeröltä ja jotenkin väkinäisesti lisätyltä kiksuelementiltä, toimis imo paljon paremmin ilman sitä

biisi potkii ja rullaa kyllä mallikkasti. kunhan tästä riisuisi kiksuelementit kokonaan niin tuloksena olisi varsin loistava techhousetyylinen jumputus.
Avatar
#5 • • onnela Guest


biisi potkii ja rullaa kyllä mallikkasti. kunhan tästä riisuisi kiksuelementit kokonaan niin tuloksena olisi varsin loistava techhousetyylinen jumputus.



Kiteyttää aika hyvin myös mun ajatukset. Ei toimi "kiksuna", mut vois
tosiaan toimia erittäin hyvin techhousena pienen virittelyn jälkeen. :)

Kokeilkaas muuttaa vähän genreä. Me likes then. :D
Avatar
#6 • • sauce Guest


biisi potkii ja rullaa kyllä mallikkasti. kunhan tästä riisuisi kiksuelementit kokonaan niin tuloksena olisi varsin loistava techhousetyylinen jumputus.



Kiteyttää aika hyvin myös mun ajatukset. Ei toimi "kiksuna", mut vois
tosiaan toimia erittäin hyvin techhousena pienen virittelyn jälkeen. :)

Kokeilkaas muuttaa vähän genreä. Me likes then. :D



olen hyvinpitkälti ja paljon samaa mieltä. hiukan räkäsemmät soundit ja muistuttaa jo Ferry:n Rock your body, rock:ia. ( www.ferrycorsten.org )

mutta HELVETIN hyvä miksaus?!? mitä nappeja te painatte että tulee tollanen tilantuntu ja avaruus? siitä kumarrus.
Avatar
#7 • • drS Guest

hiukan räkäsemmät soundit ja muistuttaa jo Ferry:n Rock your body, rock:ia.



tätä munkin piti vielä sanoa, vaikka tässä ei onneksi ookaan sellasta ärsyttävää liidiä kuin rock your body, rockissa :)
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante
Tämä on hyvä. Kuulostaa aika houselta tai tech-houselta, miten sen nyt ottaa. Äänimaailman selkeä. Vähän turhalta nuo vokaalisamplet kuulostivat, ja ehkä vähän minimalistisempana versiona toimisi vielä paljon paljon paremmin. Kyl jorais mielellään.
Avatar
#9 • • urmaz kymi Guest
Kivan melankolinen trance laulu. Minunkin korvaan pisti se alusta lähtien taustalla suhiseva perkkutykitys. Se ei välttämättä ole huono, jos sen sais hiukan pehmennettyä tai säädettyä vähän hiljempaan. Uskon biisin toimivan tosi hyvin vaihdettaessa musa linjaa soittosetissä progesta tranceen. Toimisi myös Trance setin alkupää biiseinä tai keskkellä settiä, sellaisena pudotus biisinä. Voisin kuvitella Orkidean soittavan kyseisen biisi Esim Illun aamu jatkoilla tai Unityssa alku päässä settiä.Arvosana 9- tarttuisi mukaan levykaupasta, pienien hieno säätöjen jälkeen!