Hyper Drive (rebirth acidia) (arvostelkaa)

26 posts, 2 pages, 3,701 views

Avatar
#21 • • Edited Kaino Guest


Onhan se Techno Buddha ihan jotain muuta jos ei oo muuta kuunnellu kun pelkkää nykygoaa joka ei paljon juuri kuulosta aivan alkuperäseltä Goatrancelta.(Syyttävä sormi osoittaa Ministry Of Soundin kaltaista julkaisemaa kaupallista paskaa kohti.) En kuvittele olevani minkään Astral Projectionin seuraaja. :D



Menee nyt vähän offtopic, mutta menkööt. Minkälaiseksi sitten kuvailisit vanhemman goan? Esimerkkiartisteja? Mielestäni tekno pudhaa voisi verrata korkeintaan kämäsimpään suomisaundiin psyken saralla ja silti siinä ei ole psykedeelisen psykedeelistä vivahdetta edes mukana ;). Et ole ajatellut markkinoida vielä itseäsi sentään Ministrylle? Vois olla menekkiä.
Avatar
#22 • • da_chef Guest
Kannattaa myös miettiä haluaako nimetä biisinsä mahdollisimman kliseisesti.

edit: ja biisistä tuli mieleen lähinnä 90-luvun alun demoskenemusiikki, siis se mikä niissä demoissa soi. en tiedä miksi tällainen mielleyhtymä
Avatar
#23 • • Digital Beat Guest

Kannattaa myös miettiä haluaako nimetä biisinsä mahdollisimman kliseisesti.

edit: ja biisistä tuli mieleen lähinnä 90-luvun alun demoskenemusiikki, siis se mikä niissä demoissa soi. en tiedä miksi tällainen mielleyhtymä



saattaapi johtua siitä että oon melkonen demofani :)
Avatar
#24 • • Digital Beat Guest


Onhan se Techno Buddha ihan jotain muuta jos ei oo muuta kuunnellu kun pelkkää nykygoaa joka ei paljon juuri kuulosta aivan alkuperäseltä Goatrancelta.(Syyttävä sormi osoittaa Ministry Of Soundin kaltaista julkaisemaa kaupallista paskaa kohti.) En kuvittele olevani minkään Astral Projectionin seuraaja. :D



Menee nyt vähän offtopic, mutta menkööt. Minkälaiseksi sitten kuvailisit vanhemman goan? Esimerkkiartisteja? Mielestäni tekno pudhaa voisi verrata korkeintaan kämäsimpään suomisaundiin psyken saralla ja silti siinä ei ole psykedeelisen psykedeelistä vivahdetta edes mukana ;). Et ole ajatellut markkinoida vielä itseäsi sentään Ministrylle? Vois olla menekkiä.



yhden erittäin hyvän vanhan Goa-artistin voin antaa: Prana
ei mun biisiä voi mitenkään tähän edes verrata on sen verran loistavaa matskua.
Avatar
#25 • • da_chef Guest

saattaapi johtua siitä että oon melkonen demofani :)



Kannattaako silti tehdä samankuuloisia biisejä? Vaikutteita voi toki ottaa, mutta jotain omaa olisi hyvä saada mukaan myös.
Avatar
#26 • • theblender Guest


yhden erittäin hyvän vanhan Goa-artistin voin antaa: Prana
ei mun biisiä voi mitenkään tähän edes verrata on sen verran loistavaa matskua.



no ei sen kovin loistavaa edes tarvitse olla jos päihittää _JOPA_ tekno pudhan... :roll: