Dj Halo-Light the Fuse

22 posts, 2 pages, 9,953 views

Avatar
#1 • • Edited omniholic Guest
On tullut jo aikaisempienkin tapausten kohdalla valitettua miten vihaan näiden hemmetin miksausten tekemistä. Siihen menee aikaa päiväkaupalla kun pohtii ja vääntää, ja lopputulos on aina kaiken sen hikoilun jälkeen yhtälailla epätyydyttävä. Pakko niitä on kuitenkin jostain käsittämättömästä masokistisesta mieltymyksestä johtuen aina alkaa taas lopulta tekemään.

Tässä on nyt sitten taas yhden hermoromahduksen lopputulos.

Kantaa tällä kertaa nimeä Light the Fuse.

www.surrealaudio.com/mp3/Light-the-Fuse.mp3

Housea se on suurimmaksi osaksi, ja myönnettäköön että aika trancen oloista välillä- kuten tapoihin kuuluu. Psykedelistä toki, ja mielestäni melkolailla funkkia kaiken kukkuraksi. Aika vuoristorata noista yleensä tulee, eikä tämäkään ehkä mitään hidasta kehittelyä edusta. On siinä jotain draaman kaarta kuitenkin olevinaan.

57.36"

79.1 MB

192 Kbps

1. Infusion-Dead Souls /Marine Parade
2. Frank Maurel-Turn It Up /Sondos
3. Red Moon-Basis /Surround Sounds
4. Electric Tease-Feel the Funk (Saeed and Palash Mix) /Kamaflage
5. Echolab-Real Delay (Junk Mix) /ACDC
6. True To Nature-The Beat (Edit) /Room Four
7. Superchumbo-This Beat (This Body Mix) /Twisted
8. Kid Gorgeous-Supersonic (Edit) /Twisted
9. Adam Freeland-We Want Your Soul (Infusion Remix) /Marine Parade
10. Red Moon-Move On /Surround Sounds
11. Piliavin & Zimbardo-The Lick (Minimal Funk Mix) /Distraekt
12. Filur Feat. Kai Martin-Fallin (True To Nature Remix) /Discowax

Toivottavasti tuo iloa eloon! :)
Avatar
#2 • • sixtus Guest
Tämä on pakko imutella heti! Edellinen sun miksaus oli ehkä parasta mitä oon platinumilla kuullut - just mun lempisoundia :hearts: :hearts: :hearts:
Avatar
#3 • • genki Guest
jere!


elä nurise iso mies!

miksausten tekeminen on kivaa, ja liika itsekriittisyys johtaa vaan mahahaavaan! :D

DL:ing now. :]
Avatar
#4 • • willer Guest
:happyroll: hyvin toimi tää mulle ainakin. Loppuosa alkaen Superchumbosta oli kyllä oikeeta perseen keinutusta. Kokonaisuutena ihan magee setti. Saapa nähdä lähteekö ihan cd:lle...
Avatar
#5 • • happosepi Guest
Mainiosti rullaa. Varmasti viihtyisin tämän tahdissa lattialla.

Jyväskylän korkeuksillakin tätä soundia kuulis mieluusti.

:)
Avatar
#6 • • omniholic Guest


Jyväskylän korkeuksillakin tätä soundia kuulis mieluusti.

:)



Kiitos kiitos :)

Mieluusti sinne tulisinkin soittamaan jahka joku pyytäisi! En ole koko paikassa käynytkään sitten sen jälkeen kun soitin siellä joskus 1994 :D
Avatar
#7 • • Turan Guest
hehe jere on kyl hauska ku se jaksaa valittaa aina samaa ja tekee silti vitun hienoja miksauksia. mä ainakin oon digannu helvetisti näistä sun miksauksista. ite kun tuppaan ostelee aika samankaltasta soundia ja samoja labeleita. :)
Avatar
#8 • • Hulda Guest
tää oli kyl nii vallan mainioita! Perse ei meinaa paikallaan ees pysyä :hearts: :heart:
Avatar
#9 • • Vilijonkka Guest
Noista sun miksauksista paistaa läpi vuosien vankka kokemus. Mauttoman onnistunut, diggailen diggailen diggailen !! :hah:
lisää!

(ei oo taas naapurinpoikaa näkynyt tahi kuulunut..missähän mahtanee luuhata..? ;D eikai maan alle kadonnut? :) -Sissy-)
Avatar
#10 • • omniholic Guest

Noista sun miksauksista paistaa läpi vuosien vankka kokemus. Mauttoman onnistunut, diggailen diggailen diggailen !! :hah:
lisää!



Kiitos kiitos :-)


(ei oo taas naapurinpoikaa näkynyt tahi kuulunut..missähän mahtanee luuhata..? ;D eikai maan alle kadonnut? :) -Sissy-)



Olen kadonnut kouluun. Viikonloppuisin ainoastaan havaittavissa, muutoin täysin elämää vailla!

Ja sitten viikonloputkin menevät tämmöisiä miksauksia tehdessä, ei ole helppoa ei :-D
Avatar
#11 • • lumo Guest


Mieluusti sinne tulisinkin soittamaan jahka joku pyytäisi! En ole koko paikassa käynytkään sitten sen jälkeen kun soitin siellä joskus 1994 :D



Alasti ravintola Kissan Hännässä (vai mikähän se oli siihen aikaan) Transwaven Rezwalkerin tahtiin. Vai muistanko _ihan_ väärin? ;D
Avatar
#12 • • omniholic Guest


Mieluusti sinne tulisinkin soittamaan jahka joku pyytäisi! En ole koko paikassa käynytkään sitten sen jälkeen kun soitin siellä joskus 1994 :D



Alasti ravintola Kissan Hännässä (vai mikähän se oli siihen aikaan) Transwaven Rezwalkerin tahtiin. Vai muistanko _ihan_ väärin? ;D



Hmm, kuullostaa aika eksoottiselta, mutta pakko myöntää että ei herätä muistikuvia. Taisi olla Lutakossa missä minä soitin silloin, ja Rezwalker on julkaistu vasta muistaakseni 1996...
Avatar
#13 • • lumo Guest
No hmm, kukahan se oli sitten siellä ja soitti goaa... :D

Rezwalker on '95 kamaa.
Avatar
#14 • • lumo Guest
ontopic: Törkeen hyvä setti muuten :)
Avatar
#15 • • Milla Lehto Guest
wow, aikamoinen meininki heti alusta lähtien!
pirteen rullaavaa menoa, ihan killeriä tanssilattialla. pumppaavaa bassoa ja herkkubiisejä + miksaus hyvän kuuloista. tykkään!

tervetuloa everiin!

:hearts:

ps. tunnustan saman tuskan mixauksia tehdessäni, siksi niitä tulee tehtyä niin harvoin :cool:
Avatar
#16 • • töölöBASS Guest
dl. ja LOPPUU se winetys miksauksien tekemisen sietämättömästä vaikeudesta. :D

edit: hyvä hosti, tulee ees jotenki siedettävää tahtia alas päinvastoin ku moni muu mixi jota imuttanu viimeaikoina. :thumbsup:
Avatar
#17 • • erkko Guest

Hmm, kuullostaa aika eksoottiselta, mutta pakko myöntää että ei herätä muistikuvia. Taisi olla Lutakossa missä minä soitin silloin, ja Rezwalker on julkaistu vasta muistaakseni 1996...



Pulsation2Trance part II
Perjantai 10.3. 22->(08?)

Soittelee:
Flex
Kupari
Vilai
Halo

Schaumaninkatu 1:ssa, Jyv{skyl{. 30 rahaa.

( http://www.damicon.fi/fri/1995/flyers/pulsation2trance.txt )

lutakon viereisessä varastossa siis ja oli vuosi '95.

tuo flex vuokras ko. mestaa kai kuukauden ajan, järjestäen useammatkin bileet, olin paikalla ainakin yhdessä. ei mitään muistikuvaa oliko se tää vai joku muu kerta :)
Avatar
#18 • • sixtus Guest
Pientä kommentointia kun kerran tuli luvattuakin..

Tykkäsin kyl isosti! Varsinkin alku oli tosi tosi lupaava mut loppuu kohten ehkä ihan pikkasen lässähti mun makuun. Mut silti tää oli oikein maistuva setti vaikka ei ihan samanlaista ilotulitusta ollutkaan kun se edelline Drop And Go :happyroll:
Erityisesti tykkään tosta sun tavasta pitää energiataso koko ajan korkeella, niin tässäkin kuin edellisessäkin miksissäs oli n. tuntiin saatu yli 10 biisiä mikä on paljon enemmän kuin muissa tän genren vastaavissa yleensä. Toi on seikka mikä on mun mielestä hienoo jos sen onnistuu tekemään oikein - niin kuin sä näytät osaavan! :excellent:
Avatar
#19 • • omniholic Guest



Pulsation2Trance part II
Perjantai 10.3. 22->(08?)

Soittelee:
Flex
Kupari
Vilai
Halo

Schaumaninkatu 1:ssa, Jyv{skyl{. 30 rahaa.

( http://www.damicon.fi/fri/1995/flyers/pulsation2trance.txt )

lutakon viereisessä varastossa siis ja oli vuosi '95.



Those were the days. Silloin soitinkin kiksua, hihi! Eye Q ja Superstition. Uuuh.
Avatar
#20 • • jesus Guest
On kyllä varsin maistuva setti! Sheikkaa isosti.. :roll: