Don't Just Stand There 7.11. @ Seurahuone, Riihimäki

10 posts, 1 page, 1,480 views

Avatar
#1 • • Gnizhak Guest
Vuoden vika Don't Just Stand There 7.11. @ Seurahuone, Riihimäki

Don't Just Stand There juhlistaa DJ KUMin synttäreitä monipuolisella meiningillä. DJST-klubi tulee toistaiseksi tiensä päähän, kun Club Seurahuoneelle astuvat Helsingin tyylikkäimmän ryhmän jäsenet nine2five levy-yhtiön brokenbeat/hiphop/funk/soul/etc.-spesialistit Goose ja The Nenis. Heiltä tullaan kuulemaan sielukkaampaa elektronisen musiikin soundia sen kaikessa kirjossaan. Illan residenttinä soittaa Iku tyylitellen drum'n'bassin maailmoissa.

Nyt on toistaiseksi viimeinen mahdollisuus kokea elektronisen musiikin klubi Riihimäen maisemissa. Riihimäellä et tule kokemaan samaa missään. Tai asuitpa Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Helsingissä, Tampereella, Lahdessa, Forssassa tai vaikka Turussa, niin maisemanvaihto tekee hyvää. Älä jää paikallesi. Älä vaan jää seisomaan siihen.

Don't Just Stand There

Goose & The Nenis (nine2five, The Executives, Hki)
Iku (DJST, Espoo)

Paikka:
Club Seurahuone
Hämeenkatu 29, Riihimäki

Aika:
22-04

Hinta:
5e / 4e ennen 23:00

Ikä:
18

Yhteydet stadiinpäin:
04:10 Riihimäki - 05:22 Helsinki: Lähiliikennejuna T
Ei vaihtoja Kesto: 1:12
05:14 Riihimäki - 06:12 Helsinki: Lähiliikennejuna H
Ei vaihtoja Kesto: 0:58
(HUOM! T-juna pysähtyy joka väliasemalla, sillä pääset kotiin, jos asut radanvarrella)

djst-02-etu2.png djst-02-taka2.png
flyer design: joil - http://www.sci.fi/~joyl/
Avatar
#2 • • Sheila-na-gig Guest
wohoo! turku vastaa kutsuun!

autossa olis sitte taas paikkoja vapaana... lipputytön osaksi jäänee kuskina olo.
Avatar
#3 • • Laite Guest

wohoo! turku vastaa kutsuun!

autossa olis sitte taas paikkoja vapaana... lipputytön osaksi jäänee kuskina olo.



tai sitten mun osaksi :) ei tiedä vielä.
Avatar
#4 • • Sheila-na-gig Guest

wohoo! turku vastaa kutsuun!

autossa olis sitte taas paikkoja vapaana... lipputytön osaksi jäänee kuskina olo.



tai sitten mun osaksi :) ei tiedä vielä.



tiedä sitte kuka ajaa, mut autossa olis tilaa ainakin kahdelle (ehkä kolmelle, jos iku saa muualta kyydin). Vapaaehtoisia?
Avatar
#5 • • Laite Guest
jos joku tosiaan haluaa kyytiin (iltapäivällä 16-18 välissä lähtö ja takas yöllä bileiden jälkeen), niin irkissä mulle vaan viestiä (nick laite^).

tai mailitse [email protected]
Avatar
#6 • • Culo Guest

tai sitten mun osaksi :) ei tiedä vielä.


Eipä kait siinä nyt koko päivää krapulankaan hoitoon voi mennä? :hah:
Mä voisin tulla taas mukailemaan, joko Koskelta tai jo Turusta. Ei voi tietää. Onkos muuten niitä Halloween etkokuvia jossain jaossa?
Avatar
#7 • • Laite Guest

tai sitten mun osaksi :) ei tiedä vielä.


Eipä kait siinä nyt koko päivää krapulankaan hoitoon voi mennä? :hah:
Mä voisin tulla taas mukailemaan, joko Koskelta tai jo Turusta. Ei voi tietää. Onkos muuten niitä Halloween etkokuvia jossain jaossa?



tuu turusta, voi olla et haetaan iku espoosta :)
etkokuvat tulee varmaan jossainvaiheessa jakoon jos kerkeän, pistä vaikka mailia mulle ni heitän linkit sitten sinnepäin.
Avatar
#8 • • KUMi Guest

tai sitten mun osaksi :) ei tiedä vielä.



:eek:

Mitä mitä mitä? Meidänhän piti juhlistaa synttäreitä oikein urakalla! :angry:
Ethän sä nyt voi mikään kuski olla...

Sniffereitä naamaan ja bileet pystyyn! :)

Eli tervetuloa vain kaikille paikanpäälle juhlistamaan allekirjoittaneen vanhenemista + vuoden viimeistä DJST iltaa.

Game On!

KUMi
Avatar
#9 • • Sheila-na-gig Guest
Yksi kyytipaikka Turku-Riihimäki-Turku tarjolla!

Eli yks mahtuis vielä kyytiin, että tulis optimaalisesti käytettyä resurssit.

Lähtö Turusta yhden aikaan, reitti kulkee Helsingin, Espoon ja Klaukkalan kautta Riihimäelle. Takaisin lähdetään kun kamat on roudattu (~neljän-puol viiden maissa). Takasin tullaan suoraan Turkuun, eli Turussa ollaan kuuden-seitsemän aikaan.

Anyone??? Tarttukaa tilaisuuteen! :)
Avatar
#10 • • KUMi Guest
:cool:

Shake that ass!

Tänään sitten rokataan ja tanssataan niin maan pirusti. Tervetuloa vaan kaikille juhlimaan allekirjoittaneen kanssa... :D