Concerns - Rosoista synnyntäitsilliä 110bpm

3 posts, 1 page, 1,266 views

Avatar
#1 • • bulk Guest
Sunnuntai-illan multiträkkäys, vähän enemmän rosoisella puolella tällä kertaa. Vähän sämplätty BBC:tä, että tuntisin itseni vähän älykkäämmäksi, mikitetty telkkarista suoraan mikillä huoneen läpi. Luonnollista tilaa mukana. :)

Rumpuluupit työstetty of'cuz itse ja melkeen koko paska isketty Shermanin Filterbankista (hieno laite muuten, uusin lelu :) ) läpi useampaankin kertaan.

Kesto 3:28, 4.47MB. Welhon serverin pitäis olla aika nopee.



http://koti.welho.com/joinone1/Electro%20LT%20-%20Concerns.mp3

edit. niinjuu kommentoidakki saa jos siltä tuntuu :)
Avatar
#2 • • _U Guest
eli täss mun mielipidettä:

kokonaisuutena ihan jees, mut aika tylsä, ei oikein rullaa. rumpusaundit aika kuivat, aika presettien kuuloset. sherman paistaa vähän liikaa läpi, biisissä ei oo mitään selvää rakennetta. bassosta tykkäsin ja padi/lead-osastosta, ja bbc-sample oli ok, tosin en oikein tajunnut sen yhteyttä biisiin. mielestäni kaipais rakenteellista hiomista, biisissä ei oikein ollut mitään mihin tarttua ei selvää breikkikohtaa, ei selviä parttien vaihtoa. tasapaksua alusta loppuun. mut mielestäni aineksia on, kunhan vähän monipuolisempaa, rakenteellisempaa.nyt toi biisi vielä lipui alun mielenkiinnon jälkeen suoraan ohi.

mut vain mun mielipide, meitä on joka lähtöön. kuten sanoin, mielestäni on aineksia hyvään biisiin. :)

peace :)
Avatar
#3 • • Salza Guest
Tää oli hyvä. Oikein hyvä, mutta loppui ennenkuin oli ehtinyt alkaakaan.

Rumpuloopeissa oli kompuraa ja kaikkea muuta tauhkaa mielestäni juuri sopivasti. Alku kyllä lupaava. Ehkä vähän turhan kauan sai odottaa noita rytmejä. Onneksi odotus kuitenkin palkittiin.

Stereokuvaa voisi ihan pikkusen hillittä. Jossain 3:30 tietämillä virveli flangerin,tms. kanssa hyppii jo melkein takaraivoon. Rakenteesta on paha sanoa mitään, koska tämä on puolimittainen (IMO).

Ei sherman tässä haitannut, itse asiassa hyvä soundi kyl tossa bankissa, jos soundi on "kuivana" sitä mitä kuvittelen ;)

Hiano juttu mutta tee loppuun. Peukku! :)