Amassing Time: Tracker Device (129 bpm punppua)

7 posts, 1 page, 894 views

Avatar
#1 • • djf Guest
Tässäpä siis jotain
mikä on ollut edellisiltojen proggiksena...

Amassing Time: Tracker Device (demo)
Genre: jotain 129 bpm juttulia
Vaikutteet: Oliver Lieb, Timo Maas, Benny Benassi
Ekvipmentti: Impulse Tracker II

Vaikutteiden perusteella siis, jos
mielenkiinto heräsi, ota kuunteluun.

Ja jos sanottavaa syntyi aatteiden muodossa
sinne ajukoppaan, niin eikun rustaamaan
foorumialueelle :)

Kuuntele lo-fi:
http://uc.hit.edu/~terab6/galleries/temp/tracker_device_128.mp3

Kuuntele hi-fi:
http://uc.hit.edu/~terab6/galleries/temp/tracker_device_192.mp3

PS. Tuntuuko että herätti visioita?
Pistä messua privaan tai sähköpostiin
jos rupeisi remix-hammasta
kolottamaan ;)

Sähköposti: [email protected]

Kiitos mielenkiinnosta!
Avatar
#2 • • djf Guest
Oliskohan vaan pitänyt jättää pois suosiolla infosta osa "millä väkerretty", ei ehkä olis karsastettu niin paljon kipaletta sitten... ;)
Nooh. *edelleen palautetta vartoillen* ^__^b
Avatar
#3 • • Roz Guest
Kiintoisaa kuunnella mitä träkkereillä nykyään tehdään :)

Soundillisesti ihan hyvää matskua. Musiikillisesti aika tylsää ainakin tuonne 3:30 asti (erityisen dj-ystävällinen aloitus, sano:D ).. sitten kyllä lähteekin jytäämään ihan kivasti ja freesillä otteella. Sitten taas jumittuu jumitukseen. Rakennetta täytyy ehdottomasti hioa. Liian pitkä aloitus, aivan liian lyhyt itse asia ja ... no ehkä sitä häntää saa lopussa vähän ollakin.

Potentiaalia, paljon potentiaalia mutta koukkua pihisteltiin vähän liian vähän. Lupaava kikkailu loppui lyhyeen ja muuttui tylsäksi jumitukseksi.
Avatar
#4 • • djf Guest
Roz, sankarini! Palautteesta lämmin kiitos heti alkuun.

Tässäpä nähdäänkin ihmisten makujen erot, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä...

Tähän väliin on pakko nimittäin siteerata klubituksen puolelta kuultua:

"rakenteesta diggasin, hyvin kulkee ja rullaa. mut noi saundit ei oikein mun mielestä toimi ja ei kyl ihmekään ku gearinä IT2"

Itse taasen pelkäsin, että jos koukkua käytellään tuota runsaammin, on vaarassa että siihen kyllästytään, ja ylenkatsotaan juuri tuota mahdollista "potentiaalia" minkä itse huomasitkin.

Mutta todella alkutekijöissään kappale onkin, mitä tulee juuri tähän kyseiseen versioon, ja uutta versiota todennäköisesti lähdetään työstämään jokaisen ihmisen palautteita silmälläpitäen, toivottavasti saadaan aikaan sitten jotain, mikä miellyttää vielä enemmän... :)

Saundimaailmaan en valitettavasti pysty softan puitteissa ainakaan vaikuttamaan, kyseessähän on IT2 ;)

Palautetta on myös kuulunut koukun elävöittämisestä, jonka olen kyllä itsekin katsonut tarpeelliseksi.
Avatar
#5 • • teknis- Guest
mielenkiintoista tosiaan kuulla träkkermatskua, ja kyllä tästä jollain tavalla aistiikin heti että millä on tehty. träkkereissä toi taimaus on tollanen ihmeellisellä tavalla mukavan jämäkkä. tosiaan soundeissa ei oikein toimi vaikka eihän tässä mitään karseita miksauskämmejä olekaan. just toi kolmen minuutin kohdalla alkava "koukku" bassopörinä on niin surkeen laiha kuin träkkereillä pahimmillaan saa aikaiseksi. suosittelisin kyllä siirtymään logiciin heti samantien, menee ehkä tovi opetellessa mutta on se sen arvoista toisaalta. biisissä oli muuten paljon hyvää, biitti toimii samoin bassolinja, rakenne.. vaihda softaa hyvä mies :D
Avatar
#6 • • phace Guest
ittelle tuo it2 on kans tullu vähä liianki tutuks nii
tiesin mitä soundillisesti oli odotettavissa joten
kuuntelin sen mukaisesti.

kyl hemmetin positiiviset tunnelmat jäi.
tunnistin biisistä semmosia elementtejä
mitä itteki pyrin tuomaan esille pääasiallisesti.

tämän kun tuottais kunnolla ja vielä pari
tarttuvaa koukkua nii 10+ arvosanaks.
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
:hearts:
Toimii!

Pää nykii täällä ruudun taka siihen malliin että hyvää päivää!

Soundit olivat nyt sitä mitä olivat, mutta silti aivan mahtava!
Ehkä juuri siinä soundien "vajavaisuudessa" piili se koukku.
Mulle toimii tällainen jumitus.
Rokkas kuin hirvi konsanaan!


edit: karsitaanpas hieman noita hymiöitä...