CODE RED>Season Closing Party>7.11.03>Lime>Turku

36 posts, 2 pages, 4,042 views

Avatar
#21 • • miinus Guest


Kuten teikäläiset sanova et gyl raum o ain raum! :laugh: \o/



...ja muut kaupungit menee eteenpäin :laugh:
Avatar
#22 • • mrt Guest

Saattaa olla että ainakin yksi Raumalainen DJ on loppuillasta aika tavalla humalassa... :hah:

Eiks je Toni?



Juu, koitetaan kaapia riittävästi lipukkeita tätä asiaa silmällä pitäen ;) Tää vuosihan päätetään näihin kemuihin; toisinsanoen viinanottopakko :D

Ja Keke; nyt viikonlopulla voidaan jo aloittaa nää kemut. Erään kaverin varpajaisissa siis... ;) :D
Avatar
#23 • • miinus Guest
Mä voin hörppiä ihan vapaaehtosestikki.
Avatar
#24 • • Elohopea Guest



Ja Keke; nyt viikonlopulla voidaan jo aloittaa nää kemut. Erään kaverin varpajaisissa siis... ;) :D



Indeed my friend! Itse en ollut paikalla kuin aamuyöstä käymässä mutta se kertoi jo paljon! Hengessä tosin olin muuten mukana :D

Mutta emmeköhän teidänkin bileisiin saada jonkunmoinen groove päälle niin kuin asiaan on aina kuuluunut!! \o/
:roll:
Avatar
#25 • • alex Guest
Odotan innolla tulevan perjantain keikkaani Code Redissä! Millaista musalinjaa on clubissa totuttu normaalisti kuulemaan??
Avatar
#26 • • Lank Guest

Odotan innolla tulevan perjantain keikkaani Code Redissä! Millaista musalinjaa on clubissa totuttu normaalisti kuulemaan??



Musa linja on kyllä vaihdellut niillä kerroilla ku oon ollut, mutta kaiken laista siellä on tullut, pääsääntöisesti aika menevää kamaa ;)

Ja tänne muuten tullaan suoraan laivalta jos pystyy/kykenee eikä seuraavan aamun duunit pelota siinä hullussa mielentilassa :D
Avatar
#27 • • ---[-]--- Guest
Tony....täältä tullaan :winkwink:
Avatar
#28 • • mrt Guest

Odotan innolla tulevan perjantain keikkaani Code Redissä! Millaista musalinjaa on clubissa totuttu normaalisti kuulemaan??



Tän illan musa tulee noudattamaan Homegroven progesta/kevyestä trancesta Hollen & Radiacin rullavaan progeen/vauhdikkaaseen tranceen??? Toivottavasti meni asettelut oikein ;) Ja sä jatkat luonnollisesti sitten siitä. Mitä nyt viimeksi sun musaa Hesassa kuulin; toimii varmasti :)

Keke; lantiosta lähtee, se groove meinaan ;)

Lank; tänne vaan, mä juotan sulle krapulakaljat :)

Mixa; ok :)
Avatar
#29 • • RadiaC Guest
aika oikein meni asettelut touny ... meinasin ite vastaa alexille et kävis tsiigaa sitä viimekerran meidän soittolistaa nii sais jotai osviittaa....vaikka se olikin viimekerta.. nyt rullaa astetta enemmin...voimme luvata :)

sain miksausen kyhättyä tossa aikani kuluks...holle ei päässy osallistuu kun asuu niin kaukana yms... ja hienot kannet niiihi eli jos joku tykkää niiin saa tinkiii :)

onneks on keksiviikko jo :) kohta nähdääääään murut ;)

tos tracklist siiihe mixiiin :

MIIKA KUISMA: orion
FRANK BROOK: tribeka
ARMIN VAN BUUREN ft. AIRWAVE: slipstream
ORKIDEA: beautiful
MIRCO DE GOVIA: final emotions
HEMSTOCK & JENNINGS: reverence
KANSAI: remember me (hemstock & jennings rmx)
MAC ZIMMS: L'Annonce Des Couleurs
SIGNUM: push trought
MORPH: creatures (g&m project rmx)


:happyroll:
Avatar
#30 • • Cype Guest
:D
Mää taidan sittenkin tulla tänne :excellent:
Avatar
#31 • • downunder Guest

:D
Mää taidan sittenkin tulla tänne :excellent:



Jep, tänne tietty!!! Toi Radiacin biisilista näytti hyvältä, mixin haluun jos vain muistais kaikes tiimellykses sitä tulla pyytään.
Avatar
#32 • • Hanna Guest

:D
Mää taidan sittenkin tulla tänne :excellent:



Mä arvasin!!! hahaaaa, mitäs menit maanantaina vannomaan :D :D :D
Ota se koira,niin rauhoitut!! :D:D
Avatar
#33 • • Cype Guest

:D
Mää taidan sittenkin tulla tänne :excellent:



Mä arvasin!!! hahaaaa, mitäs menit maanantaina vannomaan :D :D :D
Ota se koira,niin rauhoitut!! :D:D



Mä taidan ite olla aika bulldog, joten eiköhän se riitä.
Tää reissu on kyllä kevyempi mitä edellinen :scared:
Avatar
#34 • • Homegrove Guest
Näitä varmaan alkuillasta ;)

Homegrove november top 20
1. Unkle - In A State (Sasha Remix)(Mo Wax)
2. Introvert vs Björk - Joga Breaks (cdr)
3. Quest vs The Dirty Fours - Bass Trap (Vapour)
4. Introvert - Wistful Longing (cdr)
5. James Talk - Eggs Are Cute (Nu Republic)
6. PQM - You Are Sleeping (Luke Chable/ Dave From Dallas & DJ Redeye Mixes)(Yoshitoshi)
7. Way Out West - Muthaf***a (Distinct'ive)
8. Solar Plexus - Solar Plexus (Masiello/ Blades/ Page Remix)(Sexonwax)
9. Akatishia vs Matthew Dekay - Time to Think (Extrema)
10. Van Bellen & Greed - City Lights (Sog)
11. Pindrop - Corporate Entertainment (white label)
12. Junkie XL featuring Peter Tosh & Friends - Don't Wake the Policeman (Sander Kleinenberg's Cold Turkey Remix)(Roadrunner)
13. Oxygen featuring Arial Cybana - Inside Me (Barry Gilbey's xxx Mix)(Release Grooves)
14. Royal Kinks - Breaker (cdr)
15. Justin Timberlake - Rock Your Body (Sander Kleinenberg's 1999 Mix)(cdr)
16. Moshic Da Silva - Gebberish (London Mix)(Kismet)
17. Substructure - Readers Waves Pt. 1 (Sumsonic)
18. Subsky - Strawberry Fields (Release)
19. Space Manoeuvres - Stage One (Mike Monday Mix)(Hooj Choons)
20. Morgan Page & Gregory Shift featuring Astrid Suryanto - All I Know (Bedrock)
Avatar
#35 • • RadiaC Guest

Näitä varmaan alkuillasta ;)

12. Junkie XL featuring Peter Tosh & Friends - Don't Wake the Policeman (Sander Kleinenberg's Cold Turkey Remix)(Roadrunner)

jos ton milläää pystyt säästää hollelle...mietittii et olis siitä kiva lähteää eteeenpäin.. mut anyway sama se kuka sen soittaa niin loistava biisi kuitenki :happyroll: kohta nähdäään :hearts:

ainis ja sit joutuuu pyytää siit mixxistä 3 egee et saa ne kansirahat ja levyrahat pois... ei kai se oo paha.. hyvää trancea ilman laukkoja.. takuu :)

Avatar
#36 • • Lilla Guest
Täällä tänään, ellei kukaan pahasti ala estelemään. :)