REDEMPTION > 07.11.03 > VAASA

32 posts, 2 pages, 3,231 views

Avatar
#21 • • HydroGen Guest

No niinhh.. Onhan Harmageddoneista jo aikaa. Saa taas bilepörräilyn käyntiin vaasassakin! Olis kyl makeeta jos olis vanhaa possee kasas taas pitkästä aikaa.. Ei muutkun sanaa leviämään!;) Kyllä vanhatkin vois jotain uutta oppia;) :happyroll:



NJAAH!!! Kunnon pirskeet, kasataan se vanha lössi :D tai jotain, ja uutena mukaan vois EHKÄ mahtuu riippukives :panic: kuskix, vai hä?
Avatar
#22 • • k1mm0 Guest


Olisi kyllä hienoa kuulla sitä "paljon puhuttua" hooceeta/gabberia vaikka tässä talven mittaan - jos toiminta siis jatkuu...

Myös industrial/ebm-osastoa saisi olla, kuten myös psyketystä ja teknompaa meininkiä... :happyroll:



noh, eipäs nyt ihan sillisalaatiksi heittäydytä :D
fona ei ainakaan mun mielestä ole mikään kovin hardcore tai industrial mesta...
Avatar
#23 • • Johnny D Guest
Niin no ei noita kaikkia tarvitsisikaan samaan iltaan tunkea...

...mutta hei, ettei kai aio kuitenkaan pysyvästi jämähtää millekään "happyhappy"-linjalle? Ei mulla ole mitään iloista ja menevää musiikkia (nrg, happy h/c, rave jne.) vastaan, mutta...

P.S. Onko se PaNe nyt sitten paikkana ihan mahdoton bileiden järjestämistä ajatellen? Jos on, miksi?

IMHO paras bilepaikka Vaasassa aivan helposti!
Avatar
#24 • • k1mm0 Guest
johnnyD ->

tiedän varsin hyvin mitä tarkoitat. ei itsellenikään mikään "happyhappy"-musikki maistu...
kuten varmaan sinäkin varsin hyvin tiedät ;)

mutta faktahan on se, että jonkinlainen "yleisöystävällisyys" on paikallaan...
meinaan kovin monelle ei varmaan pahemmin maistu mikään "erikoisempi saundi"
kuten juuri industrial, hardcore tai psyke. harmi sinänsä.

tuosta papin nenästä en minä ainakaan osaa sanoa juuta enkä jaata...

mutta katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan :happyroll:
Avatar
#25 • • Sizzler Guest


[/quote]
Olisi kyllä hienoa kuulla sitä "paljon puhuttua" hooceeta/gabberia vaikka tässä talven mittaan - jos toiminta siis jatkuu...[/quote]

Missä olit 19.7 silloin rompetta ja mätkettä tuli roppakaupalla :)
mut tosiaan omaa sydäntäkin lämmittäis gabber & ebm...katotaan nyt mitä saadaan kehiteltyä?
Avatar
#26 • • Coyote Guest
No hyvä juttu et bileet edes jatkuu et siitä tosi happy :excellent: Sitä paitsi meitsil menny toi rave aika jotenki ohi et kiva kuulla sitäki ja tranceha on aina lähellä sydäntä.
Tokiha sitä rankempaa mäiskettä kaipaan kans.
Avatar
#27 • • SamZa Guest

No niinhh.. Onhan Harmageddoneista jo aikaa. Saa taas bilepörräilyn käyntiin vaasassakin! Olis kyl makeeta jos olis vanhaa possee kasas taas pitkästä aikaa.. Ei muutkun sanaa leviämään!;) Kyllä vanhatkin vois jotain uutta oppia;) :happyroll:



NJAAH!!! Kunnon pirskeet, kasataan se vanha lössi :D tai jotain, ja uutena mukaan vois EHKÄ mahtuu riippukives :panic: kuskix, vai hä?



Ehdottomasti! Aloittelupaikka vähän avoin! U-P, Harza? Identify yourself HydroGen! :p ? I may guess..
Avatar
#28 • • *angelikA reD* Guest
"kolme yötä jouluun on/laskin aivan itse eilen/ kun näin...?" :confused:

joku toinen saa jatkaa.. :happyroll:

*a*
Avatar
#29 • • -=aave=- Guest

"kolme yötä jouluun on/laskin aivan itse eilen/ kun näin kiljupönttösein" :confused: :excellent:



*a*

Avatar
#30 • • *angelikA reD* Guest

"kolme yötä jouluun on/laskin aivan itse eilen/ kun näin kiljupönttösein" :confused: :excellent:



god damn! miten äijä voi nähdä härmän mettiltä(?) asti mun kiljupöntön??! :eek: x-ray vision? :cool:
Avatar
#31 • • Redemption Crew Guest
- - -

Bileisiin tulee myyntiin muutama kappale
FIERCE vs SIZZLER - mixausta.

Levy sisältää tiukkaakin tiukempaa hard housea
(Fierce) sekä vanhan koulun ravea (Sizzler).

Kannattaa saapua paikalle ajoissa mikäli ko. cd kiinnostaa :happyroll:

- - -

re-demp-tion

1) The act of redeeming or the condition of having been redeemed.
2) Recovery of something pawned or mortgaged.
3) The payment of an obligation, as a government's payment of the value of its bonds.
4) Deliverance upon payment of ransom; rescue.
5) Christianity. Salvation from sin through Jesus's sacrifice.


- - -

COME AND GET REDEEMED!! :king:

- - -
Avatar
#32 • • -=aave=- Guest

"kolme yötä jouluun on/laskin aivan itse eilen/ kun näin kiljupönttösein" :confused: :excellent:



god damn! miten äijä voi nähdä härmän mettiltä(?) asti mun kiljupöntön??! :eek: x-ray vision? :cool:



Heh, tää vaan on tätä. :)

Nyt on varmistunut viimeinkin saapuminen pelipaikalle. :hearts: