Flashback Rave mix

6 posts, 1 page, 1,020 views

Avatar
#1 • • Edited meke Guest
Elikkä parin idean pohjalta väännetty oldskool rave mix. Soiteltu ihan fiilismielessä ja ei harjoiteltu ennen nauhoituista. Biisilistan yritän väsätä kun aikaa on...

Flashback- Time to rave

Linkki:
http://www.tukinuoret.fi/mixes/dj_meke_-_flashback_I.mp3
Avatar
#2 • • Sizzler Guest
LOISTAVAA tässä on sitä energiaa jota olen kaipaillut jo pitkään!!

Helvetin hyvät biisi valinnat!!! Muutamia korjauksia kuulin mutta ei kuitenkaan laukkaa missään pahasti...alun "house of house" loopin ois voinu jättää kokonaan pois tai ainakin vähentää puolella...ei oikein sopinu!!

Sun kandeis tehä tää mix uusiks ja miettii tarkemmin vaihdot jos tää oli vaan fiilistely pohjalta soitettu. Muuten hyvä kokonaisuus!!

Lopussa nostrumin babyn oisit antanu tulla pitempään eikä vaihtaa toista biisiiä siihen päälle on se niin hyvä biisi et huh huh!!

Tää menee cd:lle ehdottomasti!!! :heart: :heart: :hearts: :heart: :hah:
Avatar
#3 • • Timmo Guest
Kyllä toimii niin pirun hyvin...Rave On!! :)
Avatar
#4 • • meke Guest
Mr Sizzler kyl tietää että tätä on vaikea mixata, mutta toisaalta fiilistely jälki alkaa olla saman tyylistä kuin tuon ajan miksaustekniikkakin, Angel, Elliot Ness (fiilistelyä, pikku laukkaa,, mutta ah niin mainioita biisejä).
Avatar
#5 • • Sizzler Guest

Mr Sizzler kyl tietää että tätä on vaikea mixata, mutta toisaalta fiilistely jälki alkaa olla saman tyylistä kuin tuon ajan miksaustekniikkakin, Angel, Elliot Ness (fiilistelyä, pikku laukkaa,, mutta ah niin mainioita biisejä).



Puhut kyl totta...

Mut mun mielest enää nykypäivänä ei voi tehdä "kräppistä" (94-96 vuoden nessin & angelin tyylillä soitettua mix tapee) koska heti kaikki on aukomas päätä...et eksä osaa soittaa etc etc..

mua ei haitannu yhtään pikku mokat täs mixis..koska ei noita biisejä laiteta yhteen yhtähelposti kuin esim HH:ta!! :)
Avatar
#6 • • ipe Guest
Aika Bonzai-henkinen pläjäys. Hyvältä kuullostaa tämmönenkin vaihteeks.