Ravintola Klubi aloittaa Turussa

48 posts, 3 pages, 5,326 views

Avatar
#41 • • Homegrove Guest
Joo nyt toimii. :)
Avatar
#42 • • da_chef Guest
Kukahan niitä kuvia on ottanut/muokannut?

Järkyttävän kehnoja.
Avatar
#43 • • Laite Guest

Kukahan niitä kuvia on ottanut/muokannut?

Järkyttävän kehnoja.



lankin ottamia mun käsittääkseni.
Avatar
#44 • • vaavu Guest

Kukahan niitä kuvia on ottanut/muokannut?
Järkyttävän kehnoja.



Höpö höpö. Okei, on ne vähän ehkä tärähtäneitä kun kuvaaja on pyrkinyt minimoimaan salaman vaikutusta eikä käsipelillä tukeminen ole onnistunut, mutta IMHO on ziljoona kertaa miellyttävämpää katsoa tuollaisia kuvia kuin perinteisiä salamaroiskaisuja. Noissa kuvissa on kuitenkin selvästi visuaalista ideaa.

Noista kuvista välittyy hyvin paikan fiilis ja valaistus, ja se on tärkeintä.
Avatar
#45 • • Pussy Club info Guest
Hyvä Karri ja Seb
BIG UP!

-taru:heart:
Avatar
#46 • • da_chef Guest


Höpö höpö. Okei, on ne vähän ehkä tärähtäneitä kun kuvaaja on pyrkinyt minimoimaan salaman vaikutusta eikä käsipelillä tukeminen ole onnistunut, mutta IMHO on ziljoona kertaa miellyttävämpää katsoa tuollaisia kuvia kuin perinteisiä salamaroiskaisuja. Noissa kuvissa on kuitenkin selvästi visuaalista ideaa.



no okei okei, ei ne nyt _järkyttävän_ kehnoja ole, mutta kehnon puoleisia.

mutta mähän olenkin itse rankin mitä tulee kuvaamiseen :D
Avatar
#47 • • Lank Guest


Höpö höpö. Okei, on ne vähän ehkä tärähtäneitä kun kuvaaja on pyrkinyt minimoimaan salaman vaikutusta eikä käsipelillä tukeminen ole onnistunut, mutta IMHO on ziljoona kertaa miellyttävämpää katsoa tuollaisia kuvia kuin perinteisiä salamaroiskaisuja. Noissa kuvissa on kuitenkin selvästi visuaalista ideaa.



no okei okei, ei ne nyt _järkyttävän_ kehnoja ole, mutta kehnon puoleisia.

mutta mähän olenkin itse rankin mitä tulee kuvaamiseen :D



Joo kyllähän noi vähän tärähtäneitä ovat suurin osa, mutta niin kuin Varvana tossa jo totesi, niin salaman käyttöä on minimoitu. Usein kyllä otan myös varmuudeksi ns. salama roiskaisun, mutta jos pitää valita että laitanko sen vai hieman tärähtäneen kuvan, niin kyllä se tärähtänyt laitetaan. Niistä selviää yleensä tunnelma paremmin kuin salamakuvista. Son tärkeää ainakin mun mielestä.

Ja sitten vielä näistä kuvista sen verran itsepuolustusta, että moni ei olisi edes pysynyt pystyssä siinä kunnossa jossa nämä(kin) ;) kuvat on otettu. :hah: :hah: :hah:
Avatar
#48 • • Seb Guest



Ja sitten vielä näistä kuvista sen verran itsepuolustusta, että moni ei olisi edes pysynyt pystyssä siinä kunnossa jossa nämä(kin) ;) kuvat on otettu. :hah: :hah: :hah:



Totta joka sana, kaveri oli sen verran juovuksissa, että olisi lentänyt ulos baarista, ellei olisi ollut hovikuvaajana. Mun mielestä kuvista näkee joka suhteessa, millainen meininki Klubin avajaisissa oli (=kännisen mukavaa).