Kuinka kauas suostut lähtemään kotioveltasi?

41 posts, 3 pages, 5,843 views

Avatar
#21 • • Edited kosmo Guest
rahatilanteesta ja bileiden laadusta riippuen tietysti mut nykyään oululaisena joutuu vähän reissaamaan. No more rock'n'roll 2:sissa tuli käytyä (välipysäkkinä sjoki tietty ;)) ja loppukuusta pitäis mennä rolloon a.k.a rovaniemelle destinationeihin. Eli suomen päästä päähän tulee bileissä juostua.. näkee samalla miten "bilekulttuuri" vaihtuu leveysasteiden myötä. :D

edit: toista se oli ennen etelä-pohojammaalla ku pääs helsingin bileisiin naurettavalla 4t ajomatkalla! ;)
Avatar
#22 • • e-cho Guest
Noin puolen maailmanypäryksen päähän.
Avatar
#23 • • Homegrove Guest
Raumalla kun asuu niin (heheheheh) jonkin matkan päähän. Helsingissä tulee käytyä vähintään kerran kuussa, Porissa myöskin. Turussa taas tulee ravattua jatkuvasti, nyt laskeskelin että tulee viiden viikonlopun putki Suomen entisessä pääkaupungissa. Tampereella tarvitsisi käydä useammin. :(
Avatar
#24 • • cajwirman Guest
Pub Sudenpesään, 50m päähän.
Avatar
#25 • • Lank Guest



turusta pääsee näppärästi myös tukholmaan bileisiin, paatti on illalla perillä ja toinen lähtee takaisin heti aamusta. hinta on suunnilleen sama kuin stadiin lähtisi ja laivamatkat voi käyttää nukkumiseen.



Höpö höpö ;) Laivamatkat voi käyttää paljon hyödyllisemminkin, kuten tiedät :D
Avatar
#26 • • Genepool Guest



kuten tiedät :D



en kaikeksi onnekseni tiedä mitä teidän hytissä tapahtui, mut meillä kyllä nukuttiin :rolleyes:
Avatar
#27 • • milla Guest
jos sattuu hyvä kemut, rahatilanne, ja kyyti olemaan kohdallaan, niin mikä ettei sitä lähtis helsinkiä edemmäs.

ainut vaan että täältä löytyy enemmän kun tarpeeksi mun makuun hyviä kinkereitä. tähän mennessä oon käyny helsingin ulkopuolella siis kaks kertaa klaukkalassa ja kerran turussa bileissä:001:
Avatar
#28 • • Homegrove Guest

kerran turussa bileissä



Tunnuit kovasti hyvin viihtyvän. :001:
Avatar
#29 • • milla Guest




Tunnuit kovasti hyvin viihtyvän. :001:



HEHHEH. mut kyl ^_______^ heti kun vaan kykenen niin uusiks.
Avatar
#30 • • Laite Guest




HEHHEH. mut kyl ^_______^ heti kun vaan kykenen niin uusiks.



:003:

tuntui kyllä olevan hauskaa.
Avatar
#31 • • Protoni Guest



. tähän mennessä oon käyny helsingin ulkopuolella siis kaks kertaa klaukkalassa ja kerran turussa bileissä:001:



Minkäslaiset pippalot "Kotikylässäni" Klaukkalassa on?? Eip oo tullu käytyä.....Harmi...

T: +protoni+:(
Avatar
#32 • • armijainen Guest
No Raumalta nyt on pitkä matka melkeen minne tahansa. :D

Porissa, Turussa, Tampereella ja Helsingissä tulee ravattua kuukausittain, Hensingissä ehkä harvemmin, sekin on oikeestaan kausiluontoinen juttu.

Oikeastaan minnekään muualle en edes ajattele lähteväni.

Autolla matkat menee varsin joutuisasti joka paikkaan.
Bussilla helsinkiin tulee neljä tuntii mutta kyllä sen verran nyt jaksaa istuu, tai sekin varmaan on tottumus-kysymys (hyvinkin tottunut ;) )

Ja tuskin sitä minnekkään muualle tarvitsee/kannattaa koto-suomessa kähteä :D
Avatar
#33 • • nylon Guest
Lappeenranta-Helsinki välillä tuli reissattua sillon, kun vielä oli opiskelija ja matkustelu junalla ei vienyt vararikkoon (muuten siitä rahallisesti tilanteesta en tiedä..).

Niin kauan kun on tiedossa hyvät bileet, niin kyllä sitä jaksaa matkustaa tuon 200+ km. Väsynyt mutta onnellinen? :)

Mutta jos bileissä ravaisi usean kerran kuussa, niin kyllä se 50 km taitaisi olla maksimi.. Vaikka siinäkin matkalla peba puutuu, kun tarpeeksi reissaa.
Avatar
#35 • • Protoni Guest
Ite oon tällä hetkellä sellasessa mielentilassa, että voisin lähteä vaikka Uralin toiselle puolelle bilettämään. Oon puutteessa...Biletyksen puutteessa... :p .....ääh mä haluun jonnekkin...No Timmo jos kuulet tätä niin kesällä mennään
Tamp-tamp-tampereelle tamppaan okey??

T: +protoni+
Avatar
#36 • • unknown Guest
viittii lähtee tasan tarkkaan kahden kolmen korttelin päähän.. eli cnb tai jokela.. niin tietty jos karaokee lähtee laittaa nii sit joutuu meneen takataskuun tai noljakan paronittareen.. mut harvemmin

minä ja matti sanotaan että trance on paskaa
Avatar
#37 • • Cee Guest
Vaasassa mä olen käynyt.

Onhan sinne kai jonku verran istumissa autossa täältä helsingistä.

en varmaan ihan heti lähtis uusiks.
:(
Avatar
#38 • • Taedium Guest
Lahimmalle klubille on joku 60km, etta sen verran sita joka viikonloppu tulee kuljettua. Mut sit jos on vahan isompaa pippaloa jossain, niinku nyt ku oon tullu just himaan metsapileista, niin sinne oli matkaa joku 240km. Meil on diesel auto. Eli voi ajella pitkiakin matkoja melko edullisesti ja Sonyn MP3/CDRW soitin soittelee matkamusat. Et autossa tulee istuttua aika paljon.

Viime lomilla Saksassa ja Hollannissa tuli laskujemme mukaan joku 4300km istuttua. Eli saa olla bileet aika kaukana, etta ma en sinne mene.
Avatar
#39 • • HardS Guest
tarpeeksi kauas.

esimerkkinä viime vkl :
pe autol turust tampereelle Progressiin, sitten takaisin turkuun josta laivalla tukholmaan Fokusedin Touriin josta sitten turun kautta hkiin toistamiseen tiestoilemaan. oli sikakivaa :)
Avatar
#40 • • Hallaaa Guest
No helposti menee sellanen ~500km ku lähetään bileisiin.. Onneksi niit löytyy myös lähempää, tosin harvemmin ;)