Kuinka paljon kävit bileissä v. 2002

58 posts, 3 pages, 8,044 views

Avatar
#41 • • pie Guest
Menee 20-50 välille, tarkasti en osaa sanoa.
Avatar
#42 • • pHaze Guest
No pelkkiä keikkoja oli n. 70kpl, ja kyllä niiden lisäksi on ravattu reilusti. Pistin 100-150, mutta veikkaan että se jää vielä alakanttiin.
Avatar
#43 • • Tapi T Guest


Mies, joka esittää "tappouhkauksia" (banned1&2:n tapeltua keskenään): <pHaze_> noniin pojat, keskitytään nyt FM:n tappamiseen <banned1> banned2, D vähintäänkin <****> Riku, oikein! =) <pHaze_> first things first, tapellaan sit keskenämme <banned1> ai ville itälä vaihtuikin fm:ään <banned1> tapetaan molemmat <pHaze_> deal.


:001:
Avatar
#44 • • DjClubDaHouse Guest


En osaa kyllä tarkkaan arvioida tapahtumien määrää, mutta yli 150 reilusti...

// L



Mitäs muuten Devotion:lle kuuluu sen Tracid-keikan jälkeen? Onko saumoja, että joskus vielä pidät/pidätte jotain yhtä loistavaa iltaa?


Respect.
Avatar
#45 • • Hugo Guest
:007: ... ei oikein toiminu viimevuonna. Ei tullu käytyä kovinkaan paljoa. Tietty kaikenlaista muuta 'biletystä' oli mut e-i-n-i-i-t-ä-l-a-s-k-e-t-a. Tosin nyt on sitten helpompi parantaa tämän vuoden suoritusta :rolleyes:
Avatar
#46 • • lexicon Guest
itsellani meni tuohon 20-50 sarakkeeseen, mutta semmoisia bileita mita odottaa kuin kuuta nousevaa ei yleensa mahdu kuin muutamia, ehka viisi tai hieman yli. niinpa ei varsinaisesti voi sanoa etta aina kun lahtee bileisiin olisi todelliset fiilikset paalla.
Avatar
#47 • • Edited armijainen Guest
Tämän vuoden bilekäynnit mahtuu mun osaltani kahden käden sisään.

Puolen vuodesta olin lähes joka weekendi töissä ja toisella puolella kun olisi päässyt niin ei enää kiinnostunut.

Ei tavallaan ole kivaa mennä enää bileisiin kun mikään ei tunnu enää samalta.
Ja sitten tuntee olevansa tosi ulkopuolinen kun on ihan pihalla kaikesta.

Ja pakko kai siihen on joskus kyllästyä.

Välillä mietin että sinne bileisiin tulee lähdettyä vain että näkisi ihmisiä ja tuttuja joita ei muuten näe.

Mun mielestä se hohto vaan on kadonnut.
En tiedä onko se sitten lopullista vai vain väliaikaista, kai se ottaa aikansa että pääseen takaisin mukaan tai jotain...
Oon kelannut tätä juttua ihan sairaasti,
ehkä liikaakin.
Joskun sitä tuli ravattua jokaisissa kissanristiäisissä ympäri suomea.
Nyt sitä käy jos on täällä jotain tai porissa, muualle lähteminen tuntuu jotenkin hirveän hankalalta aina.

Olen varmaan tosi idiootti kun viimeiset milleniumitkin viihdyin paremmin raumalla nokubaarissa hyvien tyyppien kanssa ihan räkäkännissä.

Musiikin hohto ei tietenkään ole kadonnut minnekkään, se vaan että ne bileet ei jaksa kiinnostaa.

Jonkun pitää ilmeisesti tulla lyömään mua päähän... :rolleyes:
des

Posts: 118

#48 • • des
noin 20 kertaa.
Avatar
#49 • • Olli Guest


En osaa kyllä tarkkaan arvioida tapahtumien määrää, mutta yli 150 reilusti...
// L



Mietitään sit vielä et käytkö kattoon, näyttäytyyn vai meetkö oikeesti juhlimaan joihinkin bileisiin.. parhaat illat keväällä tais olla 10 paikkaa 10 tunnissa.
Avatar
#50 • • Kikprohotec Guest
20-50 välille ehkä, voi olla jopa yli 50 kertaa.. Ihan tarpeeksi omasta mielestä.
Avatar
#51 • • Make Guest
Tasan 3 kertaa.
Avatar
#52 • • Edited hattis Guest
Huomattavasti vähemmän kun edellisvuonna.. Ehkä haarukaan 20-50.. hallmarkit ja nosturin aamut on aika kuukauden vakiot. Siihen muutamat häröilyt siellä sun täällä päälle. ja parit duuninakit.
Avatar
#53 • • Bio Guest
Alle 20 kertaa on tultu käytyä pippaloissa..
En oo kauheesti menny Turun ulkopuolelle bileitä viettämään.
Mutta kyllä täällä turussa pääsee ihan tarpeeksi bilettämään
Avatar
#54 • • Juha Guest
Noin kerran kuussa tai useammin (ehkä 15 krt), mikä on mulle ihan sopivan usein, lompakkoa ja kuuloakin silmälläpitäen. Melkein kaikkiin tapahtumiin jotka kiinnostivat line-upin perusteella tuli lähdettyä, ja ne bileet missä ei soinut mieleistä musaa tai minne ei ollut muitakaan intressejä lähteä onnistui väistämään lähes 100%.
Avatar
#55 • • Edited Kate Guest
Eipä tullu hirveästi käytyä, kun koulu vei kaiken ajan...tai sit se on vain jaksamisesta kiinni:)

edit:typo
Avatar
#56 • • Edited dab Guest


Ei tavallaan ole kivaa mennä enää bileisiin kun mikään ei tunnu enää samalta.

...

Ja pakko kai siihen on joskus kyllästyä.

...

Mun mielestä se hohto vaan on kadonnut.
En tiedä onko se sitten lopullista vai vain väliaikaista, kai se ottaa aikansa että pääseen takaisin mukaan tai jotain...

...

Musiikin hohto ei tietenkään ole kadonnut minnekkään, se vaan että ne bileet ei jaksa kiinnostaa.

Jonkun pitää ilmeisesti tulla lyömään mua päähän... :rolleyes:



Ai-jai! *lyö kalalla päähän*

No ei, mäkin kävin viime vuoden alussa (ja 2001 lopussa) todella harvoin bileissä just samasta syystä, ei vaan jaksanut enää. Viime vuonna kävin ehkä 15 kertaa bileissä. Nyt on alkanut maistumaan taas, ja tämän vuoden puolella olenkin ehtinyt taas käymään vähän enemmän. :)

Edit: selasin vanhoja flaikkuja läpi ja löysin viime vuodelta n. 25 bileen flaikut missä kävin.
Avatar
#57 • • sunnyboy Guest
Keskimäärin 1-2 krt viikossa, vuoden aikana 50-70 krt.

Kallista touhua, mutta yleensä myös hintansa arvoista! :D
Avatar
#58 • • Hallaaa Guest
Perkeleen bileaddiktit, mulla menee pitkien matkojen takia alle 20 :( :( :( :(