Shokkihoitoa (SubTV)

46 posts, 3 pages, 7,951 views

Avatar
#41 • • MikkiHiiri Guest


Okei, ehkä mä taas olen tiukka, kylmä ja tunteeton, mut ei tajuu. Mikä tässä on pelottavaa? Siis kävellä pimeässä taskulampun valossa ja istua ent. hullujenhuoneen lattialla pimeässä nurkassa, iik. Lähinnä naurattaa ne ihmisten ylihysteeriset kirkumiset "Täällä on joku!". What? Ei tajuu...



Onko telkkarissa yleensäkään ikinä mitään pelottavaa? Paikalla oleminen on hieman enemmän aistikasta kun 2-uloitteisen pikselimössön seuraaminen. :) Eli pelotus tulee luultavimmin jos kuvittelet olevasi itse paikalla..
Avatar
#42 • • yomanda Guest


Onko telkkarissa yleensäkään ikinä mitään pelottavaa? Paikalla oleminen on hieman enemmän aistikasta kun 2-uloitteisen pikselimössön seuraaminen. :) Eli pelotus tulee luultavimmin jos kuvittelet olevasi itse paikalla..



nii just :017:
ehkä ensin kannattais kokeilla mennä vaikka sinne ruumishuoneen säilytyskaappiin ja sitten vasta väittää, että siinä ei o mitää pelättävää..
mielikuvitus kun on sellainen kummallinen kapistus, että vaikka kuinka olis olevinaan lujahermoinen, niin silti sillä on tapana tehdä kepposia..
Avatar
#43 • • Edited Lara C Guest


Onko telkkarissa yleensäkään ikinä mitään pelottavaa? Paikalla oleminen on hieman enemmän aistikasta kun 2-uloitteisen pikselimössön seuraaminen. :) Eli pelotus tulee luultavimmin jos kuvittelet olevasi itse paikalla..



Okei, ehkä ilmaisin taas itseni hieman epäselvästi. Tarkoitin siis etten tajua miksi on niin pelottavaa istua pimeässä nurkassa ko. hylätyssä rakennuksessa. Olkoonkin, että kyseessä on se ent. mielisairaala. Etenkin kun vielä tietää että tässä tehdään tv:tä. Siellä tuskin on mitään oikeasti kovin vaarallista. Oli mukana uzi tai ei. :p

Ja ehkä nyt sit pitää vielä sekin sanoa, ennenkuin joku alkaa vaatia "mene sit sinne kaappiin", että on sitä tullut ihan oikeasti seikkailtua pimeässä hylätyssä sairaalassa ja vanhalla ruumishuoneella edelleen ilman niitä valoja, vaikken ihan siellä kaapissa istunutkaan. Eikä löytynyt silloinkaan ysimillistä vyöltä.
Avatar
#44 • • hujades Guest




...on sitä tullut ihan oikeasti seikkailtua pimeässä hylätyssä sairaalassa ja vanhalla ruumishuoneella edelleen ilman niitä valoja, vaikken ihan siellä kaapissa istunutkaan. Eikä löytynyt silloinkaan ysimillistä vyöltä.



Mä en olis menny ilman pyssyä. :rolleyes:

No ei... Mutta eikö muka jännittäny kun seikkailit tollasissa paikoissa?
Avatar
#45 • • George Shield Guest
Nyt kun on katsellut tuota Shokkihoitoa muutaman jakson verran, niin täytyy kyllä sanoa, että ei nämä viimeisimmät enää säväytä samalla tavalla kuin se ensimmäinen jakso.

Eka jakso meni pissit housussa istuen, nyt syödään pizzaa ja popkornia eikä olla moksiskaan 'oudoista äänistä' ja 'aaveiden läsnäolosta'...
Avatar
#46 • • Lara C Guest


No ei... Mutta eikö muka jännittäny kun seikkailit tollasissa paikoissa?



Tottakai, eikö sinne just sen takia mennä? Mut jännittäminen ja pelkääminen on eri asioita. Ja jännitti lähinnä se, löytääkö sieltä enää pois ja koska putoanko lattian läpi ties minne... Kivaa se silti oli. Lisää!