Kaikki biisien tunnistukset tänne!

1,110 posts, 56 pages, 347,238 views

Avatar
#101 • • i L E Guest


...kolme teknohittiä...



jos on tän vuoden I Love Technosta (niin kun olin kuulevinani vikan klipin lopusta) niin täältä löytyy jotain. aika niihesti kyllä..
Avatar
#102 • • plink Guest


nro. 1



joku remix Umekin Gatex :ista.
Avatar
#103 • • Dj Vertigo Guest


No nyt kun tässä on tunnisteltu pelkkää polccaa ja muuta pascaa ;) niin joku kiltti voisi tähän väliin tunnistaa nämä kolme teknohittiä joiden nimet on jääny mua vaivaamaan.

nro. 1

nro. 2

nro. 3

Kiitos :)




kakkosralli on FILTER SCIENCE: DARKNES FALLS (Joey Beltram RMX) <BUSH o labeli>
Avatar
#105 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#106 • • Edited Sheng Guest


Kuulin Cosmicmanin Hallmark-setin alkupuolella biisin, jossa oli hieman klassisen kaltainen tuttu melodia. Yritin etsiä setin tracklistingistä, mutta ei ollut mikään niistä biiseistä, mitä listalta tunsin :confused:

Siellä oli sellainenkin itselleni tuntematon kappale kuin Therion - Alright, joten mietin, olisiko voinut olla se. Osaako joku kertoa tästä enempää? En onnistu löytämään netistä samplea tai edes julkaisutietoja. Onko jo levykaupoissa / tullaanko edes julkaisemaan?

Oon jo pitkään kelannu tota ID:tä, joten olisin kiitollinen, jos joku osais tunnistaa.



Tätä mietittiin kaverin kanssa sillon Hallmarkissa myös, pitkään yritin ettiä sitä dc:llä kunnes luovutin. Sitten aloin latailemaan plattarin demo-osastolta biisejä ja katsos kummaa, sieltä löytyi: t_herion - alright. Biisissä on erittäin kaunis melodia, kaipaa tosin vielä muilta osin viimeistelyä. Propsit joka tapauksessa tekijälle sekä CM:lle tuon soittamisesta.
Avatar
#107 • • Edited Roosa Guest


No nyt kun tässä on tunnisteltu pelkkää polccaa ja muuta pascaa ;) niin joku kiltti voisi tähän väliin tunnistaa nämä kolme teknohittiä joiden nimet on jääny mua vaivaamaan.

nro. 1

nro. 2

nro. 3

Kiitos :)



eka biisi: Umek - Gatex

kolmas biisi: Technasia & DJ Skull - Acid Storm (Sino 05)
Avatar
#109 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#110 • • MikkiHiiri Guest




Kiitos infosta! Se oli just se biisi jota yritin tunnistaa :)

Propseja myös biisin tekijälle. Toimi ainakin meitsille kympillä :eek:



Alright on kyllä makea biisi, mutta klassinen melodia löytyi
ainakin Alrightin jälkeisestä biisistä, jonka nimeä en valitettavasti
uskalla vielä paljastaa. Sen verran voin paljastaa että tuliterää
Anjunabeats matskua oli kyseessä ;)
Avatar
#111 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#112 • • MikkiHiiri Guest


Kuulin äsken ekaa kertaa ämppäriltä Rollerball - Albinoni, ja veikkaan, että se oli etsimäni biisi. Ilmeisesti samasta melodiasta on tehty muitakin konemusaversioita.

Tosin toukokuusta on pitkä aika eikä vanhan muisti aina pelitä, joten satavarma en oo. Kellään virallista tietoa asiasta?



Huomasinkin muissa foorumeissa jo hehkutusta.
Sehän se ;)
Tosin se oli remixi jonka soitin joka IMO pesee alkuperäisen
100-0.. ("DJ-settien tracklist" -topicistahan tuostakin maininta löytyy)
Avatar
#113 • • l e b e u Guest


en tiedä tarkoitatko tätä, mutta yhdessä MTV:n kesämainoksessa soi taustalla York - On the beach (CRW Mix). aika jees biisi, itsekin kysyin tämän jossain tuolla toisessa topikissa. ;)



Itse suosittelen lämpimästi tosta Milk & Sugar remixiä. Vähän househtavampi versio. Jos ei joku tiennyt, niin tämä ei ole alkuperältään Yorkin biisi...en vain nyt muista kenen :D
Avatar
#114 • • plink Guest


Jos ei joku tiennyt, niin tämä ei ole alkuperältään Yorkin biisi...en vain nyt muista kenen :D



ainakin kitarariffi taitaa olla jostain Chris Rean saman nimisestä biisistä.
Avatar
#115 • • plink Guest
mikäs se Orkidean chillailubiisi (tai Orkidean remix jostain muusta biisistä) on missä on sellaiset kauniit stringit ja sampleja Matrixista? rumpuosasto on rikkobiittiä. olen kuullut ainakin miljuuna kertaa ja löytyy ainakin Orkidea live @ laby2001 -setistä.
Avatar
#116 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#117 • • Wayne G Guest


mikäs se Orkidean chillailubiisi (tai Orkidean remix jostain muusta biisistä) on missä on sellaiset kauniit stringit ja sampleja Matrixista? rumpuosasto on rikkobiittiä. olen kuullut ainakin miljuuna kertaa ja löytyy ainakin Orkidea live @ laby2001 -setistä.




Sodium: Desiderio

:)
Avatar
#119 • • Spirit Guest
sampe 1 oon itekki ettiny jo tovin mut ei o vastaan tullu
sample 2 = Plastic Enemy - Plastic House
sample 3 = Cocooma - Rage
sample 4 = nyt ei muistu nimi mieleen jollai gary d:n cdllä tais olla
sample 5 = Gary D - Time Warp
Avatar
#120 • • Oranssi Guest


darkness is calling me



dj wag - darkness. tai muistaakseni biisin nimi on darkness, en muista enää 100% varmasti