Wien?

4 posts, 1 page, 2,035 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
Oon lähdössä Wieniin vuodex duuniin ja yrittäny epätoivosesti löytää netistä tietoja paikan rave-scenestä mut huonoin tuloksin. Kai sen kokosessa kaupungissa sentään tälläkin scenellä jotain tapahtuu? Oisko ketään ollu siellä jamittamassa? Millasia bileitä? Kallista/halpaa? Minne clubille kannattaa suunnata?
Avatar
#2 • • -orion- Guest
Itse olin Wienissä toissakesänä ja informaatiota tosiaan löytyi huonosti etukäteen, mutta levykauppojen hyllyt notkuvat ihan kiitettävästi flyereitä. Ulkoilmabileitä löytyi ainakin parit sinä (lyhyenä) aikana kun itse vietin kaupungissa aikaa, lähinnä leppoisaa housea ja silloin tällöin kiksua. Kivaa väkeä, tosin paljon huumeita.
Kiteytettynä: informaatiota paikan päältä kyselemällä ja flyereitä / lehtiä lukemalla.

.respect
.we progress
Avatar
#3 • • Anonymous Guest
wien on vissiin itävallassa.....

1. Rave.at www.rave.at 1
2. Austrian Raving Page members.magnet.at/users/k... 1
3. Beatbox www.beatbox.net 1
4. Techno Music -News-Agent www.t0.or.at/scl/scl11 1
5. DJ Network dj.network.at 1
6. Werke dd www.silverserver.co.at/en... 1
7. Mego www.mego.at 1
8. Techno Base cool.hilmar.at/bernd/~techno 1
9. Dark Side of Rave www.i-node.at/cyborg

tuossa on muutamia linkkejä itävaltaan. ne on poimittu sivulta www.techno.de josta löytää tolkuttoman kasan linkkejä aivan kaikkialle.
-c
Avatar
#4 • • panu Guest
Jos tekno maistuu, niin kannatta suunnata Flex-klubille. Kun pääset Wieniin niin hanki käsiisi Winside(wien inside)-lehti. Siitä löytyy kaikkien klubien ja bileitten tiedot.
Ihana kaupunki kaikin puolin, voisin itsekin muuttaa sinne.