Karaoke

70 posts, 4 pages, 12,819 views

Avatar
#41 • • Lara C Guest

Originally posted by Jeny:
herra taitaa olla katkera vaan omista epäonnistuneista suorituksista ja yrittää vakuutella,ettei kukaan muukaan muka osaisi laulaa



Asianosaisia tai heidän laulutaitojaan sen enempää tuntematta voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että KUNPA SE VAAN OLISIKIN SITÄ.

Ja Jan Johnstonin "karaoke-esityksestä" siedettävän (ja minulle hyväksyttävämmän) teki se tosiasia et kyseinen tyty sentään lauloi omia biisejään. Sellaisen karaoken kestäisin minäkin, jossa jokainen laulaisi omia (kiksu)karaokebiisejään hyvällä maulla ja hyvällä laulutaidolla. Vihani ja yököttävän olon sisimmässäni aikaansaavat ajatukseni johtuvat vain ja ainoastaan siitä tosiasiasta, että aina kun karaokea (eli a-i-n-a) jossain esitetään, asialla ovat henkilöt jotka laulavat muiden lauluja (mikä tietysti sinällään tuntuu mukavalta itse laulajasta) ja valitettavasti lähestulkoon aina kyseiset henkilöt ovat lisäksi päihdeaineden vaikutuksen alaisina, joka vain korostaa sitä tosiasiaa, että kyseiset henkilöt eivät todellakaan osaa laulaa ja esityksestä tulee ällöttävän näköistä vielä sen lisäksi että se kuulostaa etovalta. Esitystä EI (välttämättä) paranna se, että Liisa Keravalta on ottanut laulutunteja 10v ja esiintyy selvinpäin. Hänen tyylinsä tai äänensä tai jokin muu kymmenistä esiintymisen miellyttävyyteen vaikuttavista asioista ei vaan osu kohdalleen, jolloin esityksestä tulee korni ja kamala. Näin on tosiasiat.

Kaikki eivät varmasti ole samaa mieltä kanssani näistä asioista, eikä kaikilla varmasti ole yhtä tiukkoja kriteerejä kuin minulla, mutta ehkä tämä selventää hieman ehdotonta näkökantaani. Musiikki on minulle liian suuri ja tärkeä osa elämää, että haluaisin vapaaehtoisesti "raiskata" korviani sillä.
Avatar
#42 • • Make Guest

Originally posted by Lara C:
Asianosaisia tai heidän laulutaitojaan sen enempää tuntematta voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että KUNPA SE VAAN OLISIKIN SITÄ.

Ja Jan Johnstonin "karaoke-esityksestä" siedettävän (ja minulle hyväksyttävämmän) teki se tosiasia et kyseinen tyty sentään lauloi omia biisejään. Sellaisen karaoken kestäisin minäkin, jossa jokainen laulaisi omia (kiksu)karaokebiisejään hyvällä maulla ja hyvällä laulutaidolla. Vihani ja yököttävän olon sisimmässäni aikaansaavat ajatukseni johtuvat vain ja ainoastaan siitä tosiasiasta, että aina kun karaokea (eli a-i-n-a) jossain esitetään, asialla ovat henkilöt jotka laulavat muiden lauluja (mikä tietysti sinällään tuntuu mukavalta itse laulajasta) ja valitettavasti lähestulkoon aina kyseiset henkilöt ovat lisäksi päihdeaineden vaikutuksen alaisina, joka vain korostaa sitä tosiasiaa, että kyseiset henkilöt eivät todellakaan osaa laulaa ja esityksestä tulee ällöttävän näköistä vielä sen lisäksi että se kuulostaa etovalta. Esitystä EI (välttämättä) paranna se, että Liisa Keravalta on ottanut laulutunteja 10v ja esiintyy selvinpäin. Hänen tyylinsä tai äänensä tai jokin muu kymmenistä esiintymisen miellyttävyyteen vaikuttavista asioista ei vaan osu kohdalleen, jolloin esityksestä tulee korni ja kamala. Näin on tosiasiat.

Kaikki eivät varmasti ole samaa mieltä kanssani näistä asioista, eikä kaikilla varmasti ole yhtä tiukkoja kriteerejä kuin minulla, mutta ehkä tämä selventää hieman ehdotonta näkökantaani. Musiikki on minulle liian suuri ja tärkeä osa elämää, että haluaisin vapaaehtoisesti "raiskata" korviani sillä.



YES !! Upea kirjoitus !! Onhan täällä joku joka on kanssani samaa mieltä asiasta.Yritin esittää asian tähän tyyliin mutta lyhkäsemmällä versiolla mutta eräille se ei vaan mennyt jakeluun
Avatar
#43 • • Make Guest

Originally posted by Jeny:
herra taitaa olla katkera vaan omista epäonnistuneista suorituksista ja yrittää vakuutella,ettei kukaan muukaan muka osaisi laulaa



En ole koskaan laulannut karaokea enkä koskaan laula,sellaisia lääkkeitä ei ole olemassakaan mitkä saa mut laulamaan karaokeata
Avatar
#44 • • Jény Guest

Originally posted by Make:
En ole koskaan laulannut karaokea enkä koskaan laula,sellaisia lääkkeitä ei ole olemassakaan mitkä saa mut laulamaan karaokeata



Sä et tiedä mistä jäät paitsi ..Vaikkei yleisö niin kovin suurta luonnonlahjakkuutta menettäisikään,niin pitää muistaa,että nauru pidentää ikää
Avatar
#45 • • 029 Guest
mutheei... usein kuulee miten karaokemestan saundi on totaalisen arsellaan.

Esim. Limitteri vois olla paikallaan ravintolanomistajan budjetissa niin tyyppi vois rääkyä vaikka kuinka kovaa ja volat pysyís aina samalla tasolla siit huolimatta.

Musta joskus tuntuu et monta hyvää laulajaa jää varjoon noissa karaokejutuissa ihan siitä syystä et saundaa niin sikahirveelle ja kaikki sattuu korviin jos jossain kohti laulaa kovempaa.



oikeesti... LIMITTERIT sinne kaljabaareihin - Noi rokkitaustatkin vois tehdä jollain muulla kun GeneralMIDI-Soittimilla ja huonoresoluutiosekkarin quantisella.

Toisaalta kaljabaarin omistajat kelaa vaan ettei se maksa vaivaa, kun kyl ne perus ryyppääjät viinan perässä kuitenkin tulee tyhmää...

ohohh... menikin offtopic

[ 25 June 2002: Message edited by: 029 ]
Avatar
#46 • • tez Guest

Originally posted by anco:
Mitä Karaoke on? Laulua biisien päälle.

Mitä Jan Johnston teki CelebGenissä? Lauloi biisien päälle.

..Ei tämä ei ole klassinen karaoke -esimerkki, mutta idea on sama..

Kukaan ei ole suunittelemassa mitään uutta Kiksukaraokeklubia, vaan pientä tapahtumaa jossain klubi-iltamassa. Vertaa Screenin muotinäytös.



JEE!!! joku on kerrankin (lue vihdoin) ymmärsi homman pointin!!!hieno homma!

..ja kiitos tuesta....
Avatar
#47 • • d Guest

Originally posted by Jeny:

Originally posted by d:
[qb]säpäs lupailet paljon!! Ettet taas vaan lupailis, ja sit et annakaan
Lupaatko laittaa myös kiksukarvaa päälle?? [/QUOTE

Se, että jos en anna sulle,ei tarkoita,ettenkö antais muille.. ..kiksukarvat?? hmmm... no en kyllä omista moisia,kun en edes alkuhuumassa niihin pahemmin lämmennyt, mutta jos sä lainaat,ni mikäettei [/QB]



Jooh! No mullahan niitä viimeseks näkisit! Voin kyllä kysästä petralta, jos vaikka lainais Mut lupaat sit laittaa ne! Eiks jeh?!
Ai nyt sä oot sit antaa muille, mut et mulle
0krap0kra nyt sit! Nih!
*leikkii vihasta*
off-topic...Onneks tää on general chit chat!



Oi että noi hymiöt on kiwoja! uuujeah!
Avatar
#48 • • mmm... Guest

Originally posted by anco:
Kukaan ei ole suunittelemassa mitään uutta Kiksukaraokeklubia, vaan pientä tapahtumaa jossain klubi-iltamassa. Vertaa Screenin muotinäytös.



Niin just, cool down! Missä sitä nyt enää parit karaoket tuntuu kaikkien näiden cocktailreivien keskellä!?

Antaa mennä kun on alamäki alla.
Avatar
#49 • • Make Guest

Originally posted by Jeny:
Sä et tiedä mistä jäät paitsi



Joudun tota karaoke skeidaa kuuntelee ihan tarpeeksi töissä niin TIEDÄN että en jää mistään paitsi
Avatar
#50 • • anco Guest

Originally posted by Make:
Joudun tota karaoke skeidaa kuuntelee ihan tarpeeksi töissä niin TIEDÄN että en jää mistään paitsi



Jos joudut kuuntelemaan karaokea töissä (päivittäin?), niin olet varmaankin nähnyt, ja kuullut, myös paljon muutakin, mitä perus "Hopeinen Kuu" meinikiä. Joku on varmaan osannutkin laulaa? Joskus laulajalla, tai sen kaveriporukalla, on varmaan ollut hauskaakin?

Ja en usko, että kiksukaraoke on kovinkaan samanlaista, mitä "perussuomikaraoke". Tätä enempää perustelematta. Korjatkaa ihmiset, jotka ovat kokeneet kiksukaraoken.

Ja jos kiksukaraoke -esitys järjestetään yksissä bileissä, ja se kestää maksimissaan tunnin(?), niin en usko, että sinunkaan(Make) elämäsi kaatuu tuohon ylimääräiseen tuntiin, sillä kuuntelethan työpäivittäin 8h(?) karaokea..
Avatar
#51 • • Jény Guest
You are damn right anco!! ..Eli kuten edellä mainittiin, yksi tapahtuma,kesto..no hetken..Ja jatkoa luvassa vain jos porukat lämpee.

Ja teille jotka henkeen ja vereen inhoatte karaokea,ja rakastatte musiikkia, haluaisin sanoa, ettei asioita pidä ottaa liian vakavasti!!
Vähän huumoria hei

Ja haluaisin lisätä,että tuskin kovinkaan moni mun piletuttu (dunno about your friends) hyppäisi estraadille hirveessä juubassa ja heittäisi homman ihan läskiksi..Tai siis ainakaan jos tämä kyseinen piletuttu on ymmärtänyt homman pointin..
Avatar
#52 • • Make Guest

Originally posted by anco:
Jos joudut kuuntelemaan karaokea töissä (päivittäin?), niin olet varmaankin nähnyt, ja kuullut, myös paljon muutakin, mitä perus "Hopeinen Kuu" meinikiä. Joku on varmaan osannutkin laulaa? Joskus laulajalla, tai sen kaveriporukalla, on varmaan ollut hauskaakin?

Ja en usko, että kiksukaraoke on kovinkaan samanlaista, mitä "perussuomikaraoke". Tätä enempää perustelematta. Korjatkaa ihmiset, jotka ovat kokeneet kiksukaraoken.

Ja jos kiksukaraoke -esitys järjestetään yksissä bileissä, ja se kestää maksimissaan tunnin(?), niin en usko, että sinunkaan(Make) elämäsi kaatuu tuohon ylimääräiseen tuntiin, sillä kuuntelethan työpäivittäin 8h(?) karaokea..



Olen töissä 10 päivää ja 10 päivää vapaalla (olen laivalla töissä), ja on hyvä jos edes kerran kuussa kuulee edes yhden hyvän laulajan ja yleensä se on ei valkoihoinen.
Luojan kiitos että ei tarvitse kuunnella 8h tuota paskaa 2 tuntiakin on liikaa, en siis juonna mitään vaan hoidan tekniikan eli vaihdan biisit ja valvon että känni ördärin ääni kuuluu joten kuten, toivottavasti nyt tajuat miksi vastustan tälläistä ideaa koska bileet on ainut paikka missä voi nollata itseni ja kuunnella hyvää musaa/tapailla kavereitani.Se että karaoke tulisi bileisiin niin missä mä sitten voisin relata

Mitä tulee tohon hauskuuteen niin mun mielestä ei ole hauskanpitoa se että huudetaan siihen mikkiin vittua ja saatanaa solkenaan ja ei edes yritetä laulaa vai onko tämä vitun huutelu susta hauskan pitoa ?

Jos tämmöinen "kiksukaraoke" olisi jossain bileissä esim Screenissä (toivottovasti ei ikinä)niin uskoisin että ei menisi kauan kun ne ei olisi enään mitkään bileet vaan perussuomikiksukaraoke iltamat.Nyt varmaan rupesit mietimään kuinka niin ? No katos kun yleensä bileisiin aina eksyy turisteja niin arvaa vaan kuinka nopeasti levisi sana että siellä bileissä on karaokea ja sielä voi laulaa Scooteria. Mitäs luulet että miten bilejengi sen jälkeen suhtautuu tähän ??

Sitten viellä yks juttu mitä ette ole miettineet loppuu on mistä niitä levyjä sais sitten.

a) En usko että löytyy mitään kiksukaraoke levyjä itse en ainakaan ole törmännyt niihen Suomessa, olen kuitenkin niitä joutunut ostamaan laivalle ja en usko että niitä löytyy mistään. Suomihan on varmaan ainut euroopan maa missä karaoke on suosittua vieläkin Japanin jälkeen, tää on vaan arvailua.

b) Yksi karaoke levy maksaa vanhaa rahaa noin 3000:- kpl + karaoke laitteet(noin 5000:-).Mitäs luulette onko bile järjestäjällä mielenkiintoa hankia tälläisiä laitteita ja levyjä yhden tunnin takia ? Okei laitteet voi vuokrata ja levyt jos sellaisia on.

c)Mitähän Esim. Seb Fonteini olisi miettinyt jos Screenin bossit olisi sanonut että "ennen sun settiä on muuten tunnin kiksukaraoke" olisikohan tullut soittamaan ?? epäilen.

d) Jos tälläinen kiksukaraoke ilta onnistuisi niin eix vois samalla hankia sinne pomppulinna ja pallomeri
Avatar
#53 • • Jény Guest
Make: Screeniin?? Hei pliis oikeesti!!! Ei kukaan oo järkkäämässä jtn. karaokea sinne! Noi sun jutut alkaa olee hilusti poskettomia.. Niin ja tuskin mitään kiksukaraoke levyjä ees on olemassa, mutta porukat harjotteliskin sanat ja laulut himassa,niin että kehtais tulla esiintymäänkin. Ja halukkaat osallistujat ilmoittaisivat itsensä etukäteen mukaan,niin ettei "turistit" saavu laulamaan scooteria...

Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, kuin tämän keskustelun etenemiseen vaikuttaisi kitka sun ymmärryksen kohdalla.
no offence.

[ 26 June 2002: Message edited by: Jeny ]
Avatar
#54 • • Make Guest

Originally posted by Jeny:
Make: Screeniin?? Hei pliis oikeesti!!! Ei kukaan oo järkkäämässä jtn. karaokea sinne! Noi sun jutut alkaa olee hilusti poskettomia.. Niin ja tuskin mitään kiksukaraoke levyjä ees on olemassa, mutta porukat harjotteliskin sanat ja laulut himassa,niin että kehtais tulla esiintymäänkin. Ja halukkaat osallistujat ilmoittaisivat itsensä etukäteen mukaan,niin ettei "turistit" saavu laulamaan scooteria...

Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, kuin tämän keskustelun etenemiseen vaikuttaisi kitka sun ymmärryksen kohdalla.
no offence.

[ 26 June 2002: Message edited by: Jeny ]



Jos luit tarkemmin ja ymmärsit mitä kirjoitin niin siellä lukee ESIM Screen, okei esimerkki oli tökerö mutta en voinut olla laittamatta sitä koska tiesin että tartut siihen

Ai nyt tää on muuttunut siellei että pitää harjoitella ensiksi kotona ja ilmoitautuu etukäteen tästähän ei ollut aikaisemmin mitään puhetta eli toteutus olisi niin että bileissä sitten dj laittaa kyseisen biisin soimaan minkä laulaja on valinnut ja laulu mikki auki,okei.

Meinaatko että jos siellä on joku turisti joka kanssa haluaa laulaa eikä pääse niin mikä älä mölö siitä syntyy/tappelu ? Kaikki ei välttämättä ymmärrä että on pitänyt etukäteen ilmoitautua ja harjoitella.

Mä en nyt oikein ymmärä tätä kitka juttua, mähän vaan kerron oman mielipiteeni/kokemukseni tästä asiasta ja niitä on vuosia, enemmän kuin uskotkaa.Sulla näyttää olevan suuria vaikeuksia hyväksyä mun näkökanta asiaan, mix?

Tää koko idea on ihan posketon.

[ 26 June 2002: Message edited by: Make ]
Avatar
#55 • • Jény Guest
En tiennyt että sulla on kokemusta. Luulin,ettei kukaan ole aikaisemmin järjestänyt moista tapahtumaa.
Tuskimpa siellä mitään tappelua syntyy,toisin,kuin esim siellä laivalla missä työskentelet. Jos tapahtuma on esim. kutsutilaisuus (vert.ug) ja etukäteen ilmoittautumisesta on kerrottu,onko jollain siihen vielä paikan päällä sanottavaa?

Hyväksyn sun kannan.Olen hyväksynyt sen alusta asti,ja ilmoittanut ettei tarvitse saapua paikalle.

Mutta sulla on varmaan joku helvetin pätevä syy,miksi tätä tapahtumaa ei missään nimessä saa toteutta...(?) Siksikö,ettet sinä pidä ajatuksesta???
Avatar
#56 • • Make Guest

Originally posted by Jeny:
En tiennyt että sulla on kokemusta. Luulin,ettei kukaan ole aikaisemmin järjestänyt moista tapahtumaa.
Tuskimpa siellä mitään tappelua syntyy,toisin,kuin esim siellä laivalla missä työskentelet. Jos tapahtuma on esim. kutsutilaisuus (vert.ug) ja etukäteen ilmoittautumisesta on kerrottu,onko jollain siihen vielä paikan päällä sanottavaa?

Hyväksyn sun kannan.Olen hyväksynyt sen alusta asti,ja ilmoittanut ettei tarvitse saapua paikalle.

Mutta sulla on varmaan joku helvetin pätevä syy,miksi tätä tapahtumaa ei missään nimessä saa toteutta...(?) Siksikö,ettet sinä pidä ajatuksesta???



No nyt tuli lisää selvennystä eli on kyse kutsutilaisuudesta se onki ihan eri asia, mä olen koko ajan luulut että on kysymys yleisestä tilaisuudesta, anteeksi en tiennyt sitä, järjestäkää ja laulakaa
Avatar
#57 • • Jény Guest
Tapahtumahan on vasta täysin idea tasolla.

Se että järjestyykö tämänkaltainen tilaisuus ikinä,on aivan auki.

Se,missä se järjestetään,jos järjestetään, on täysin auki.

Sekä myös se,että kuka sen sitten järjestää,jos järjestää on täysin auki.

Sekä myös se että tuleeko sinne ketään jos se järjestetään,ja ketä sinne ei edes haluta (viitaten scooter-ihmisiin) vaikka tapahtuma järjestettäisikin, on sekin täysin auki.

Idean isän tarkoituksena oli tietääkseni vain ja ainoastaan tiedustella, että mitä ihmiset ylipäätänsä olisivat mieltä, jos tämä tapahtuma järjestettäisiin.

HUH,olipa rankkaa jauhaa samaa asiaa kymmenin eri tavoin!

Ja nyt ei muuta kun PLUR.PLUR.PLUR

...kiksukaraokea odotellessa..
Avatar
#58 • • Make Guest

Originally posted by Jeny:
HUH,olipa rankkaa jauhaa samaa asiaa kymmenin eri tavoin!

Ja nyt ei muuta kun PLUR.PLUR.PLUR

...kiksukaraokea odotellessa..



Musta taas oli erittäin mukavaa vaihtaa mielipiteitä tästä asiasta
Avatar
#59 • • Jény Guest

Originally posted by Make:
Musta taas oli erittäin mukavaa vaihtaa mielipiteitä tästä asiasta



Taisin havaitakin jotain sen tapaista..

Mutta jottei tämä aihe siirtyisi meidän kahden väliseksi dialogiksi/väittelyksi, olisi kiva tietää, mitä muut on mieltä, kun meidän kannat taitaa olla kaikille aika selvää
Avatar
#60 • • tez Guest
HUHHUUH!!!

..TE KAKSI SAITTE SIIS SOVITTUA RAUHAN???

..ehkä israelilaisilla ja palestiinalaisilla on vielä toivoa...

..anyways...

..mielipiteitä perusteluineen kaivataan edelleen...