Karaoke-laulanta

12 posts, 1 page, 2,566 views

Avatar
#1 • • Reijo Perniö Guest
Mahtaakohan kellään muulla olla yhtä "outoo" harrastetta kuin mulla/meillä..eli karaoke ja yleisimmin Ravintola PAtaässässä vkl-aamuisin/iltapäivisin . Meidän jengillä (mä, Laina, Salme, Rauno ja Merja) kyseinen on muodostunut jo kuukausittain toimitettavaksi "rituaaliksi" baarin tädin ja kanssakuuntelijoiden kiusaksi ( )
Mut niiin pirskatin hauskaa meillä on
Avatar
#2 • • -=aave=- Guest
Jees, itse en henk. koht. harrasta karaokea, mut pari tuttavaa kyllä. Meilläki on tapana käydä harvase viikonloppu paikallisessa kuppilassa ryypiskelemässä (bileiden vastineeksi). Ja täällä nämä tuttavani laulavat joka kerta karaokea.
On muuten erittäin kivaa välillä olla tavallisessa kuppilassa vetämässä räkä kännit, ku clubeilla ei oikein kehtaa siinä kunnossa olla.
Avatar
#3 • • Dani Cior Guest
Pataässässä on tullut käytyä muutama kerta, mutta vain kerran sekosin laulamaan Anyway, siellä on ollut kiva hytkyä kun ollaan venailtu uugeeta. Taitaa tapa loppua kun tulee olee lämmintä ja mukavaa ulkona..
Caro²

Posts: 5,301

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Pakko laittaa hieman toisenlaista näkökulmaa kara-åke rallattamiseen..

Itse en kestäisi kyllä montakaan puolituntista kerrallaan kunnellessa epävireistä ja nuotinvieruksia nuohoavaa keskikaljankuluttajaa. Kaiken huippu on tietysti jos joku laulaa kappaletta ihan mistä sattuu, (eikä edes asiaa huomaa!?) ja sen lisäksi laulaa vielä väärässä biitissä, vaikkapa noin puoli-iskua perässä tai vastaavaa...

Onneksi ei olla kara-åke 'emäntä'.

Toisaalta, jos karaookkea tule laulamaan joku, joka oikeasti osaa laulaa, sitä kuuntelee ilolla vaikka kuinkakauan, kunnes haavemaailma taas särkyy naapurin rynnäkkötankin päästyä sauvan varteen..
Avatar
#5 • • khatt Guest
Elämäni ainoa karaokelaulanta liittyy keskisuomalaiseen Kauppakadun Appro -nimiseen haalaritapahtumaan. Tutkinto oli Laudatur ja kunnian miehinä toki täytettiin kiintiö puolitoistakertaisesti. Siinä baareja kierrettäessä saatiin paikallisessa HC-tason redneck-baarissa (Wankkuri) idea vetää karaoket. Biisinä oli Rod Stewartin Do Ya Think I'm Sexy, josta muutama osasi vain kertosäkeen, loput ei sitäkään. Siinä sitten öristiin ja spedeiltiin koko biisi ja kantayleisö tykkäs.. normi-iltana oltais varmaan lennetty kaaressa ulos.

Never again...
Avatar
#6 • • Tapi T Guest
Koskaan en oo karaokea laulanut - enkä laula.

Anteeksi ahdasmielisyyteni, mutta karaoke on juntti-kansan hommaa pahimmillaan.
Avatar
#7 • • Ana-- Guest

Originally posted by HiVoltage:

On muuten erittäin kivaa välillä olla tavallisessa kuppilassa vetämässä räkä kännit, ku clubeilla ei oikein kehtaa siinä kunnossa olla.



Mitennii? Käsittämätöntä Sait juuri kymmenen pousaaja-
pistettä
Avatar
#8 • • jUSSi Guest

Originally posted by Tapi T:
Anteeksi ahdasmielisyyteni, mutta karaoke on juntti-kansan hommaa pahimmillaan.



no, moon sitten juntti. (Miten määritellään junttius? Onko se jotain mitä ei itse suostuisi tekemään kirveelläkään uhaten?)

Olen pari kertaa laulaa luikauttanut, mutta siihen se on jäänyt kun ääneni kuulostaa selvinkin päin sitlä kuin kahta kiveä hangattaisiin vastakkain, mutta se täytyy sanoa, että karaoke-iltoina kuppiloissa on IMO parempi fiilis kuin perusperjantaina jolloin dj Jake soittaa suomipopia ja rokkia. Musta on ihan kiva olla kuuntelemassa karaokea.

avoimin mielin vaan.

edit: sulkeiden sisäiset lauseet

[ 25 April 2002: Message edited by: jUSSi ]
Avatar
#9 • • HGE Guest
Koskaan en ole karaokea laulanut, tai en ainakaan muista laulaneeni Muutenkaan ääneni ei ole ihan lauluystävällinen, yläasteella laulunkokeestakin taisi tulla arvosanaksi 4, kun en ollut vitsinyt opetella laulun sanoja ulkoa, eikä biisin melodian tapailusta hymisemällä saanut bonus-pisteitä

Mutta joo, ehkä tarpeeksi tukevassa humalassa voisin osallistua karaoke-toimintaan, mutta siihen kyllä tarvitaan TODELLAKIN tukeva känni
Avatar
#10 • • Reijo Perniö Guest
Reijo on ylpeä junttiudestaan ja tulee häiritsemään coolien clubittajien wappupousailuu sekä Screeniin että Illuihin
Varokaa, sillä saatan tulla ja tampata tuulipuku kahisten tukevassa humalassa röökillä samalla vierustanssijoita sohien
Avatar
#11 • • Anonymous Guest
Karaokea vastaa minulla ei suinkaan ole mitään. Itse en ole koskaan rohjennut laulamaan, enkä kyllä yleensä rohkene edes kuuntelemaan. 8)

Mutta Pataässä meno on kyllä käsittämätöntä. Kerran olen ollut siellä.... toista kertaa en mene!!! Ehkä olin tuolloin jo liian väsynyt siihen joikumiseen.....

Mutta harrastus harrastuksien joukossa ja hatunnosto niille, jotka kyseistä lajia kestävät. Siinä on jo extreme huipussaan 8¤
Avatar
#12 • • Reijo Perniö Guest
[QReijo on ylpeä junttiudestaan ja tuleehäiritsemään coolien clubittajien wappupousailuu sekä Screeniin että Illuihin UOTE] [/QUOTE]




sorry, lähti hieman offtopikiks, mut pointtini oli että kaikissa meissä suomalaisissa asuu "pieni karaoke-koheltaja"