Parasta naisissa/miehissä?

40 posts, 2 pages, 6,680 views

Avatar
#21 • • Taedium Guest
Meinasin sanoa, että naisten kanssa on helppo jutella mistävain ja miesten kanssa on helppo olla ihan hiljaa vain puhumatta mitään, mutta se tulikin jo tuolla aikaisemmin 632 kertaa...

Sitä mieltä kyllä olen itsekkin. Tosin minulla on miespuolisiakin ystäviä, jotka pystyvät puhumaan... mutta poikkeus vahvistaa säännön.

Ja siitä kun tuossa aloituskommentissa puhuttiin prinsessana olosta, niin kyllä se niinkin on, että kun saa välillä vähän päteä, niin tuntee itsensä ritariksi. Siispä naisten tulisi useamminkin heittäytyä "avuttomaksi". Mutta ei liian usein, ettei siitä tule riesaa.

Miehet kun on taas yksinkertaisempia pääkopasta, niin ovat myös spontaanimpia. (onkohan tuo oikein kirjoitettu sana?)
Eli jos keksii vaikka kello kaksi iltapäivällä, että tänään mennään risteilylle, joka lähtee neljältä, niin miespuolinen kaveri kyllä lähtee helpommin, kuin nainen. Toisaalta miesten spontaani toiminta aiheuttaa onnettomuuksia ja muita ikävyyksiä... olikohan toi nyt sittenkään hyvä juttu?

...no kello alkaa olee jo sen verran että menen nukkumaan...
Avatar
#22 • • -=aave=- Guest

Originally posted by Analogia:


Plus naiset tuoksuu paremmalle, on kauniimpia, puhtaampia ja
yleensä osaavat puhua muustakin kuin musiikista.


Tämä on erittäin totta!
Avatar
#23 • • Saskia Guest

Originally posted by Taedium:

Miehet kun on taas yksinkertaisempia pääkopasta, niin ovat myös spontaanimpia. (onkohan tuo oikein kirjoitettu sana?)
Eli jos keksii vaikka kello kaksi iltapäivällä, että tänään mennään risteilylle, joka lähtee neljältä, niin miespuolinen kaveri kyllä lähtee helpommin, kuin nainen.



Hmm...musta taas spontaanius on ehkä enemmän persoonasta riippuva ominaisuus. Meinaan mulle kävi kerran niin et istuttiin kaverin (tyttö) kanssa Sokoksen Coffee Shopissa, kello oli 13. Ruettiin miettimään että mitäs kivaa keksittäis ja sitten jompi kumpi ehdotti no että entäs jos lähdettäis risteileen Ruotsiin . No, sinne mentiin saman päivän laivalla, päivystettiin Stokiksessa päivä ja tultiin takas.

Parasta koko reissussta oli Södermalmilta löytynyt iso ja hieno leikkipuisto (ja se, että sai puhua ruotsia, mä oikeesti tykkään puhua sitä, vaikka siis ihan normi suomi-koulu -aksentilla väännänkin...)

Mutta toi että pojat on tietyssä suhteessa spontaanimpia, johtuu varmaan siitä että tytöillä on meikit+ jutut joita tarvii esim. jos menee yöks jonnekin. Mulla on kyllä välttämättömimmät tarvikkeet (hammarharja, puuteri)aina mukana missä ikinä liikunkin, mutta en voi esim. mennä vieraassa paikassa saunaan ellei siellä olo hoitoainetta, koska mun (vaalennettu) tukka menee ilman sitä ihan järkyttävään takkuun, useimmilla kundeilla ei tätä ongelmaa ole sillä hiusten pituus on paljon lyhyempi.

Yks juttu on muuten vielä sanottava. Mä pidän ihan mielettömästi siitä kun joku on "vanhanaikaisella" tavalla kohtelias, avaa oven, antaa paikan jne. Hyväkäytöksisissä kundeissa (esim oma mies) on se hyvä puoli että saan sitten naisena nauttia tällaisesta.

Naiset on sinänsä ihanampia koskettaa kun miehet, kun naiset on niin pehmeitä (siks tytöt varmaan haliin niin paljon)

[ 05 June 2002: Message edited by: Saskia ]
Avatar
#24 • • Ana-- Guest

Originally posted by Saskia:


Naiset on sinänsä ihanampia koskettaa kun miehet, kun naiset on niin pehmeitä (siks tytöt varmaan haliin niin paljon)

[ 05 June 2002: Message edited by: Saskia ]



Hey! Ollaan me poitsutkin pehmeitä välillä!

terv. Mister Kaljamaha 2001
Avatar
#25 • • ville Guest
tuli sitten luettua molemmat topicit läpi ... ei voi kun ihmetellä ...

viimeistään vaavun kanssa on tullut huomattua, että ne huonoimmat/parhaimmat sukupuoleen liittyvät ominaisuudet tulevat esiin aivan liikaa toisen sukupuolen kautta. Jos toinen (tai molemmat) ei korosta omaa sukupuoltaan ja siihen liittyviä ominaisuuksia, taitaa koko parisuhteen roolit mennä hieman sekaisin.

En tiedä onko tämä aivan hakuammuntaa: Ainakin lähipiirissä on käynyt niin, että kaikki parit joissa molemmat sukupuolet korostavat omaa rooliaan, eroavat enemmin tai myöhemmin. Sen sijaan parit, jotka tietoisesti tai tiedostamattaan ovat enemmän "unisex", tuntuvat kestävän yhteiselämää huomattavasti paremmin.

Kokemuksesta voin sanoa, että tuntuu suorastaan loistavalta kun tyttöystävä jauhaa enemmän tietokoneista kuin minä ja samalla voi itse keskittyä parran värjäykseen ja kulmakarvojen nyppimiseen

Ainakin henkilökohtaisesti tuntuu siltä, että mitä enemmän elää parisuhteessa, jossa sukupuolta ei korosteta, arvostus "normi" mies/naismalleja kohtaan laskee.
Avatar
#26 • • a98 Guest

Originally posted by Analogia:

If you fuck with her, you can't fuck her.

Ikävä kyllä näin tuppaa usein olemaan, muutenkin, miesten
ja naisten välillä. Veikkaanpa että kundien (ja ehkä eukko-
jenkin) maailmaa ajaa niin paljon se eroottinen draivi, että
tytöille ollaan ystävällisempiä, ymmärtäväisempiä ja kohte-
liaampia ihan vain sen sisäänrakennetun seksin toivon takia.



voi kyllä... tuo on kyllä viisainta mitä olen täältä foorumeilta lukenut pitkiin aikoihin.... niin totta...

paskinta tossa on se että jopa sun parhaasta kaverista voi tulla täys mulkku jos se yrittää miellyttää jotain muijaa vaikka se muija ois sille kuinka läheinen kaveri...

[ 05 June 2002: Message edited by: a98 ]
Avatar
#27 • • Saskia Guest
--

Originally posted by ville:


Kokemuksesta voin sanoa, että tuntuu suorastaan loistavalta kun tyttöystävä jauhaa enemmän tietokoneista kuin minä ja samalla voi itse keskittyä parran värjäykseen ja kulmakarvojen nyppimiseen



Tai itse on valmiina lähtemään paikkaan x tukka sekaisin ja ilman meikkiä kun poikaystävä miettii, että mitkä vaatteet sopis yhteen näiden ja näiden kanssa.



Ainakin henkilökohtaisesti tuntuu siltä, että mitä enemmän elää parisuhteessa, jossa sukupuolta ei korosteta, arvostus "normi" mies/naismalleja kohtaan laskee.



Toi on totta. Tai siis...vaikka mä olen tietyllä tavalla tyypillinen nainen (tykkään pukeutua nätisti etc), on musta tosi vapauttavaa kun saan olla sellainen koska tykkään siitä itse, en sen takia että poikaystäväni odottaa mun olevan sellainen.

Mulla on tullut ylipäätän ihme angstit sellaisia "perinteisiä" sukupuolirooleja kohtaan viime aikoina. Tai siis se, että biologian mukaan mä olen nainen ja mun kuuluu käyttäytyä tavalla x (kun naiset on aina käyttäytyneet niin) niin, on musta aika scheissea.

Tää lähti siitä, kun mietin mitä eri sukupuolet on joutuneet kokemaan historian aikana vaan siksi että on sattuneet syntymään mieheksi/naiseksi. Esim. naisia on ulkomuodon takia syrjitty oikein olan takaa...

Ja esim. sellainen ajatusmaailma jossa mies ei voi ommella tai nainen korjata autoa, on täyttä totta ainakin mun joidenkin landella asuvien sukulaisten puheissa...karua mutta niin totta.

Noi piirteet mitä mä topikin alussa mainitsin, on sellaisia mitä nyt oon kaveripiirissä selkeästi huomannut...

--

[ 06 June 2002: Message edited by: Saskia ]
Avatar
#28 • • tez Guest

Originally posted by Saskia:
--

Toi on totta. Tai siis...vaikka mä olen tietyllä tavalla tyypillinen nainen (tykkään pukeutua nätisti etc), on musta tosi vapauttavaa kun saan olla sellainen koska tykkään siitä itse, en sen takia että poikaystäväni odottaa mun olevan sellainen.

Mulla on tullut ylipäätän ihme angstit sellaisia "perinteisiä" sukupuolirooleja kohtaan viime aikoina. Tai siis se, että biologian mukaan mä olen nainen ja mun kuuluu käyttäytyä tavalla x (kun naiset on aina käyttäytyneet niin) niin, on musta aika scheissea.

Tää lähti siitä, kun mietin mitä eri sukupuolet on joutuneet kokemaan historian aikana vaan siksi että on sattuneet syntymään mieheksi/naiseksi. Esim. naisia on ulkomuodon takia syrjitty oikein olan takaa...

Ja esim. sellainen ajatusmaailma jossa mies ei voi ommella tai nainen korjata autoa, on täyttä totta ainakin mun joidenkin landella asuvien sukulaisten puheissa...karua mutta niin totta.

Noi piirteet mitä mä topikin alussa mainitsin, on sellaisia mitä nyt oon kaveripiirissä selkeästi huomannut...

--

[ 06 June 2002: Message edited by: Saskia ]



yhdyn edelliseen täydellisesti. musta pari suhteessa ei saa vaatia puoleen tai toiseen että pitää näyttää tietyltä ennen kun voi astua ovesta ulos partnerinsa kanssa. perinteiset miehentyöt/naisenkeittiö mallit alkaa jo onneksi olla todella vanhentuneita. mutta tapoja ei sovi unohtaa...on edelleen mukavaa kun mies avaa oven.
Avatar
#29 • • kouma Guest
Vaikka enemmän uskon yksilöihin, kuin sukupuoliin, olen huomannut seuraavaa:

miehet eivät yleensä oikein ymmärrä makean mässäämisen päälle. Itse karkkiin ja popcorneihin pahasti koukuttuneena joudun usein selittelemään syömätottumuksiani kauhisteleville pojille. Siispä tyttöjen kanssa on kivempaa syödä karkkia. Voi syödä paljon enemmän

Niin. Parasta kyllä on se että on ne niin ihania.

kouma, tykkää tytöistä ja pojista monista ihan yhtä paljon.
Avatar
#30 • • kouma Guest
niin ja pojilla on yleensä paljon parempi verenkierto kuin tytöillä -> pojat ovat lämpimämpiä -> poikia vasten on kivempi lämmittää kylmiä käsiä ja jalkoja.

mulla taisi olla vähän tyhmiä syitä :o


kouma
Avatar
#31 • • gerry Guest
Hmm... Totta on se että pojat ovat muka yksinkertaisia... Mutta ei se ole suinkaan paha asia kun verrataan joihinkin tyttöihin jotka ovat yhtä monimutkaisia kun avaruustiede. Niistä ei ota koskaan selvää mitä niitten päässä liikkuu... Mutta arvostan tyttöjä/naisia... (kukapa jätkä ei He ovat jotenkin helliä, syvällisiä sekä tunteellisia... Tytöt osaavat puhua muustakin kun seksistä ja niillä on aika laaja näkemys ihmisistä... Toiseksi, tytöt ovat loistavia kavereita mut nykyään on aika mahdoton että tyttö ja poika olisivat vain kavereita ilman taka ajatuksia...
Avatar
#32 • • Genepool Guest

Originally posted by Saskia:

Yks juttu on muuten vielä sanottava. Mä pidän ihan mielettömästi siitä kun joku on "vanhanaikaisella" tavalla kohtelias, avaa oven, antaa paikan jne. Hyväkäytöksisissä kundeissa (esim oma mies) on se hyvä puoli että saan sitten naisena nauttia tällaisesta.

Naiset on sinänsä ihanampia koskettaa kun miehet, kun naiset on niin pehmeitä (siks tytöt varmaan haliin niin paljon)




so true, my friend
Avatar
#33 • • Wordless Guest

Yks juttu on muuten vielä sanottava. Mä pidän ihan mielettömästi siitä kun joku on "vanhanaikaisella" tavalla kohtelias, avaa oven, antaa paikan jne. Hyväkäytöksisissä kundeissa (esim oma mies) on se hyvä puoli että saan sitten naisena nauttia tällaisesta.



Prkl! Musta alkaa nykyään tuntua että mä elän ihan eri maailmassa kun kaikki muut! Mulle ei kukaan koskaan sano mitään kiltteydestä eikä kiitä edes vaikka oon aina availemassa ovia ja auttamassa kaikkia! Ärsyttävää, turhauttavaa! Mä jo luulin että Hyvät tavat on jo kuopattu
hyve miehessä ja kaikki kattoo vaan kroppaa tai pärstää.

No Aina ei voi voittaa mutta toi oli Kiva huomata että edes jotkut pitää kohteliaista ihmisistä.
Avatar
#34 • • Anonymous Guest
Miehissä parasta on se, kun saa tuntea itsensä naiseksi!!
Ei mikään ole miellyttävämpi kokemus, kun se että saa olla nainen ja hukkua siihen.... vahva tai avuton, villi tai viaton... ihan sama.

Naisissa taas on parasta läheisyys. Se miten voi silittää hiuksista ja nähdä mitä kyynelten takana oikeastaan on.
Se, kun ymmärtää toista ilman sanoja.

Yleensä itse tulen toimeen paremmin miesten kuin naisten kanssa, ja voitte olla ihan varmoja ettei kaikkien miespuolisten ystävien kanssa todellakaan tarvitse/tee mieli harrastaa seksiä!! Eihän sitä kaikkien naispuolistenkaan ystävien kanssa tule hypättyä sänkyyn8)

Rakastan molempia sukupuolia. Molemmissa on voimaa ja kauneutta. Molemmissa on elämän haurautta.
Ja siitä saa itse paljon, kun oppii ymmärtämään miten lähellä vastakkaiset sukupuolet kuitenkin ovat toisiaan.
Esa

Posts: 947

#35 • • Esa

Originally posted by kouma:
niin ja pojilla on yleensä paljon parempi verenkierto kuin tytöillä



So true. Mistähän tämä muuten johtuu?
Avatar
#36 • • qinie Guest
naisissa realistinen näkökulma viinan juontiin=)
-hiljaisuus
-ujous
-ja pieni eläin

£spoo massiv£

[ 02 July 2002: Message edited by: qinie ]
Avatar
#37 • • Anonymous Guest
no ei nyt sentään

[ 02 July 2002: Message edited by: Fnksis ]
Avatar
#38 • • olivia Guest

Originally posted by Saskia:

Yks juttu on muuten vielä sanottava. Mä pidän ihan mielettömästi siitä kun joku on "vanhanaikaisella" tavalla kohtelias, avaa oven, antaa paikan jne. Hyväkäytöksisissä kundeissa (esim oma mies) on se hyvä puoli että saan sitten naisena nauttia tällaisesta.

[/QB]



Yhdyn täysin!!! Ja täytyy sanoa että en vain pidä vaan myös odotan miesten käyttäytyvän kohteliaasti ja muistan ne jotka ovat olleet "epäkohteliaita". Ja miehille tiedoksi: palkinnoksi hyvästä käytöksestä saa kauniin hymyn ja ilahtuneen kiitoksen .

Originally posted by Uhuu:

Rakastan molempia sukupuolia. Molemmissa on voimaa ja kauneutta. Molemmissa on elämän haurautta.
Ja siitä saa itse paljon, kun oppii ymmärtämään miten lähellä vastakkaiset sukupuolet kuitenkin ovat toisiaan.

[/QB]



Kauniita sanoja!...niisk...Ja niin tosia. Ihmisiin tutustuessa ja heitä tarkkaillessa on ihaninta huomata heidän inhimillisyytensä; miehet ovat välillä erittäin naisellisia, naiset erittäin miehekkäitä, kaikki lopulta erittäin herkkiä ja epävarmoja, jopa heikkoja, mutta aina kauniita.

Mitä halaamiseen tulee tykkään itse (naisena) enemmän miesten halaamisesta vaikka naisten iho ja koko vartalo onkin pehmeämpi. Miehet ovat voimakkaita, turvallisia ja "olemassa", sillä useinmiten miehet ovat naisia isompia ja rutistavat voimakkaammin.

Paras piirre miehissä on heidän turvallisuutensa. Olinpa missä päin maailmaa tahansa, minkälaisessa tilanteessa tahansa, jos seurassani on (tuntemani) mies, ei minulle voi tapahtua mitään!...

Naisissa paras piirre on ihana unity-henki: vaikka mitä tapahtuisi nainen ei petä toista naista. Jopa toisilleen tuntemattomat naiset saattavat vessajonossa filosofoida keskenään (yleensä miehistä) ja luoda kuolemattoman yhteyden.
Avatar
#39 • • Wordless Guest
Naisissa on parasta se uskomaton positiivisuus. Aina saa tulla halaamaan tai pyytämään lohdutusta! Ilman teitä kaikkia ei vois elää! Naisten kanssa on myös helppo keskustella ja väntää asioista koska naiset ei ota sitä aina niin tosissaan.

Miehissä on hauskaa se "Lauletaan-humalassa-joukolla-ja-saunotaan" henkisyys. Eli kaikki on kuin veljiä toisilleen. höpötetään turhia ja kiroillaan! Heheh...
Avatar
#40 • • Taedium Guest
No naisten kanssa painitaan vaan vähän hellemmin.

Emmä jaksa ainakaan kartottaa omissa mielissäni _mitään_ eroja sukupuolten välisiin eroihin. (No joo joo, sukuelimet. ) Yksilötasolla minä jaottelen ihmiset.

Tosin käytännössä syyllistyn joskus erilaiseen kohteluun eri sukupuolten kohdalta, mutta kaikesta siitä pyrin pääsemään eroon.