Miesten ja/tai naisten tyyppiviat.

116 posts, 6 pages, 21,842 views

Avatar
#21 • • Dr.Phibes Guest
THE GUYS RULES

1. Learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down.
1. Birthdays, Valentines, and Anniversaries are not quests to see if we can find the perfect present yet again!
1. Sometimes, we are not thinking about you. Live with it.
1. Do not ask us what we are thinking about unless you are prepared to discuss such topics as navel lint, the shotgun formation, and NASCAR.
1. Shopping is NOT a sport, and no, we are never going to think of it that way.
1. When we have to go somewhere, absolutely anything you wear is fine. Really.
1. Crying is blackmail.
1. Ask for what you want. Let us be clear on this one: Subtle hints do not work. Strong hints do not work. Obvious hints do not work. Just say it!
1. We don't remember dates. Mark birthdays and anniversaries on a calendar. Remind us frequently beforehand.
1. Most guys own three pairs of shoes - tops. What makes you think we'd be any good at choosing which pair, out of thirty, would look good with your dress?
1. Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question.
1. Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what your girlfriends are for.
1. A headache that lasts for 17 months is a problem. See a doctor.
1. Check your oil! Please.
1. Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.
1. If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't expect us to act like soap opera guys.
1. If something we said can be interpreted two ways, and one of the ways makes you sad or angry, we meant the other one.
1. Let us ogle. We are going to look anyway; it's genetic.
1. You can either ask us to do something or tell us how you want it done not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.
1. Whenever possible, please say whatever you have to say during commercials.
1. Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
1. The relationship is never going to be like it was the first two months we were going out. Get over it. And quit whining to your girlfriends.
1. ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings. Peach, for example, is a fruit, not a color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.
1. If it itches, it will be scratched. We do that.
1. We are not mind readers and we never will be. Our lack of mind-reading ability is not proof of how little we care about you.
1. If we ask what is wrong and you say "nothing," we will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.
1. I'm in shape. - ROUND is a shape.


tossa suurinpiirtein kunnon opas naisille miehistä...

kyllä me olemme noin suoria ja emme monimutkaista asioita....

ainiin piti lisätä että kohta noi kolme viimistäkin tähteä tippuu

[ 27 May 2002: Message edited by: Dr.Phibes ]
Avatar
#22 • • Edited kani Guest
...
Avatar
#23 • • KarriN Guest
olen yhä sen verran väsynyt CeGe-vklopusta (nukkunut 38 h valvomisen jlk 6 h ja mm. käynyt tuon jälkeen yliopiston pääsykokeissa jne:), etten jaksa edes ryhtyä miettimään kaikkia naisten käsittämättömyyksiä, mutta voin kertoa, että yksi henkilökohtaisista tavoitteistani on se, että annan mimmeille, esim. vaikka joskus mahdollisesti vastaan tulevalle tyttöystävälle mahdollisimman vähän "anteeksi" sitä, että hän on nainen.

ja tämä ei tarkoita sitä, että huutaisin "oles eukko hiljaa", kun tämä kierii ja itkee lattialla kaksinverroin linkussa kuukautiskipujen kanssa. ;) tottis esim. söpskät tytöt on tosi söpskii ja niit on kiva paapoa ja helliä, mut tarkoitan sitä, että en usko hirveän helposti taipuvani jonkun random "chixikiukuttelun" takia :D

t:KarriN
Avatar
#24 • • Ozie Guest

Originally posted by kani:
ja vielä niitä stereotyyppejä:
-miksi naistenvessassa on käyminen on joillekkin naisille suuri sosiaalinen tapahtuma?!



Joo monesti ollaan ihmetelty miten sinne vessaan mahtuu niitä naisia aina niin paljon. Ja aikaaki ne saa sielä tuhlattuu helposti puol tuntia. Kerran itseasias odoteltiin joku 15min et päästäis vessaan ja sit päätettiin avaa ovi niin ainoo mitä siel tehtiin oli et ne puhu :S
Avatar
#25 • • Ana-- Guest
Hm. Miehet eivät tajua nyansseja, ja naiset eivät osaa
yhdys sanoja.
Avatar
#26 • • Jukka I Guest
Naisilla on tapana muodostaa tunnesiteitä kaiken maailman esineisiin. Teknisten härveleiden (skaalalla leivänpaahtimesta autoon) ostopäätöksissä tuotteen ominaisuudet ovat sivuseikka kunhan se vain on pyöreä ja iiihanan värinen.
Avatar
#27 • • OSC8 Guest

Originally posted by Caro²:
On varmaan perus-baari-hörhön isompia vikoja tuo sairaalloinen mustasukkaisuus... Kyllä pistää ihmettelemään kun jotkut äijjät käy toistensa päälle, ja syynä: "puhuit mun emännälle!" Argh..
..



No valitettavasti tuossa agressiivisessa käyttäytymisessä on senverran "perustetta", että vähintään 99%:ssa tapauksia kun mies tulee naiselle baarissa jutteleen, niin äijän tarkoituksena on pokata se nainen tms "päästä hameen alle". Ja aivan turha on selitellä mitään muuta. Naiset ei vaan tunnu käsittävän tota tosiasiaa.

Kyllähän sellanen vituttaa aika paljon, vaikkakin onhan se tietysti mairittelevaa kun tietää että oma tyttöystävä on "haluttua tavaraa". Mutta rajansa nyt kaikella!

Mutta ei nyt niin että minä rupeaisin mesoamaan, mutta ymmärrän kyllä jos joku hermostuu

Tossa muuten aika ideaalilaite jollaisen välillä toivois oikeastikin olevan olemassa

kake
Avatar
#28 • • Thunderbird Guest
Haa, tätä topiikkia lukiessaan huomaa todella olevansa naishenkilö

Siitä naistenvessasta vielä et siel tapaa hiton paljon uusii tuttavuuksii... mä oon moneen hyvään frendiin tutustunut Kaapelitehtaan vessassa, niin uskomatonta kuin se onkin
Hups... tutustuin muuten taas yhteen Gelebrationissa


Miehille syitä olla poikamies

Testi naisille

Kaksi juoppoa istuu baarissa. Oletko koskaan nähnyt jääpalaa, jossa on reikä kysyy toinen tuijottaen lasia. Olen ollut naimisissa sellaisen kanssa 12 vuotta

[ 28 May 2002: Message edited by: Thunderbird ]
Avatar
#29 • • guli van kaak Guest

Originally posted by JZZ:
Tosin välissä soittaneen kaverin kanssa naureskellaan helposti puoli tuntia puhelimessa...



tää on osuvin kommentti pitkääääääään aikaan. täyttä faktaa.

mulla ei tuota suurempaa ongelmaa ymmärtää naisen "toimintaa", mutta logiikka on kyllä joskus totaalisen kieroutunutta... tuo edellä mainittu vinkkien antaminen ja kysymykset "siitä leveestä perseestä" käyköön todisteena. eikä rehellinenkään voi aina olla, koska moneen kysymykseen naisen pienessä alemuuskompleksi tilassa joutuu vastaamaan miellyttävästi, muutoin saa Pentikin teekupit kyytiä...
Avatar
#30 • • Lara C Guest

Originally posted by triip:
No valitettavasti tuossa agressiivisessa käyttäytymisessä on senverran "perustetta", että vähintään 99%:ssa tapauksia kun mies tulee naiselle baarissa jutteleen, niin äijän tarkoituksena on pokata se nainen tms "päästä hameen alle". Ja aivan turha on selitellä mitään muuta. Naiset ei vaan tunnu käsittävän tota tosiasiaa.



Siis tämähän toimii myös toisinpäin ja ihan yhtä suurella prosenttimäärällä. Mut tätä en ole koskaan ymmärtänyt: mitä helvetin väliä sillä sit on?! Jos parisuhde todellakin on niin heikolla pohjalla et kumppanin pitää heti mennä siit rähjäämään sille iskijälle, niin saa mun puolesta sit iskeäkin. Sehän ei nimenomaan kerro mistään muusta kuin huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta. Siis yksinkertaistettuna mitä väliä sillä on minkä vuoksi joku mies menee juttelemaan sun tyttöystävälle baarissa (tai toisinpäin) kun vaan sillä on minkäänlaista merkitystä mitkä sillä sun tyttöystävällä on aikeet! Siis jumalauta jos mun jätkäkaveri tulis mulle sanomaan et "varo niitä miehiä siel baarissa" tai vahtais sivusilmällä koko ajan jos joku toinen miehenpuoli tulee tekemään tuttavuutta! Kyllä sais jätkä turpaansa. Ja asia toisinpäin käännettynä: mulla ei ikinä olis pokkaa mennä sanomaan jätkäkaverilleni, ettei se saa jutella baarissa tuntemattomien naisten kanssa. Jos todella oisin niin epävarma hänestä niin byebye. Parempaakiin löytyy maailmasta.

Eikä tää nyt siis ollut mitenkään triipille henkkohtaisesti palautetta, vaan ihan yleisesti asia joka ärsyttää ja mitä suurimmassa määrin.

Ja sit vielä sellanen asia et tuohonhan ei tarvitse suhtautua kylmän viilesti. Ei siitä tarvitse tykätä jos joku yrittää pokata sun kumppania, mut onko meillä kellään tosissaan oikeutta mennä rajoittamaan toistemme elämää kieltämällä uusien tuttavuuksien mahdollisuus?

[ 28 May 2002: Message edited by: Lara C ]
Avatar
#31 • • KarriN Guest

Originally posted by Lara C:
Siis tämähän toimii myös toisinpäin ja ihan yhtä suurella prosenttimäärällä. Mut tätä en ole koskaan ymmärtänyt: mitä helvetin väliä sillä sit on?! Jos parisuhde todellakin on niin heikolla pohjalla et kumppanin pitää heti mennä siit rähjäämään sille iskijälle, niin saa mun puolesta sit iskeäkin. Sehän ei nimenomaan kerro mistään muusta kuin huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.



:)(: ja sitähän Suomesta ei niin millään löydy? :D miten musta taasen tuntuu et 50% baarikansasta (niistä iskijöistä) ihmiset ei oikeasti ajattele näin fiksusti? en oikeasti halua yleistää, mutta tunnetusti etenkin tietyt baarit ovat tupaten täynnä

<STEREOTYPISOINTIVAROITUS> kaikennäköistä lätkäpohjetta, nuuskahuulta, perusjunttia, bodarijunttia, amiscorollaa jne. </STEREOTYPISOINTIVAROITUS>

sori tuo äskeinen, mutta pointtina siis, Lara C, oli että ko. ihmiset eivät taida hirveästi ajatella sen pidemmälle kuin (tieteellisin termistöin) "uhka reviirillä - uhka reviirillä - hälytys - idioottimoodipäälle". :)

t: KarriN
Avatar
#32 • • JussiS Guest
Miksi muuten perusoletus on että vessanpöntön kannen tulee olla alhaalla? Fysiikan lakien mukaisesti tavaroita on kevyempi laskea kuin nostaa...
Avatar
#33 • • Thunderbird Guest

Originally posted by JZZ:
Miksi muuten perusoletus on että vessanpöntön kannen tulee olla alhaalla? Fysiikan lakien mukaisesti tavaroita on kevyempi laskea kuin nostaa...



Katkera?!

Ja mitäs sä siitä naisten autolla ajosta puhuitkaan...
Avatar
#34 • • OSC8 Guest

Originally posted by Lara C:
Siis tämähän toimii myös toisinpäin ja ihan yhtä suurella prosenttimäärällä. Mut tätä en ole koskaan ymmärtänyt: mitä helvetin väliä sillä sit on?! Jos parisuhde todellakin on niin heikolla pohjalla et kumppanin pitää heti mennä siit rähjäämään sille iskijälle, niin saa mun puolesta sit iskeäkin. Sehän ei nimenomaan kerro mistään muusta kuin huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.





Ei kukaan puhunut heikosta itsetunnosta tai vielä vähempää toisen rajoittamisesta, herranjestas. Kyse on siitä, että on mielestäni epäkohteliasta tulla täysin avoimesti pokaamaan varattua naista -> koska todellakin sitä yritetään tehdä. Ei siis yritetä "tutustua" tms selittelyä vaan aivan röyhkeästi käydään vitsiniekoiksi ja tarjotaan juomista jne jne. Voin kertoa ihan omakohtaisen esimerkin: pariin otteeseen on käynyt niin että vaikka olen ollut kihlattuni vieressä, on em. kaltaista häppeninkiä tultu aivan pokerina tekemään?! Ei mitään rajaa??


Originally posted by Lara C:
Ja sit vielä sellanen asia et tuohonhan ei tarvitse suhtautua kylmän viilesti. Ei siitä tarvitse tykätä jos joku yrittää pokata sun kumppania, mut onko meillä kellään tosissaan oikeutta mennä rajoittamaan toistemme elämää kieltämällä uusien tuttavuuksien mahdollisuus?




Toivottavasti edes yrittäisit ymmärtää miten edellä mainitsemani toiminta rupeaa risomaan kun sitä joutuu vuodesta toiseen katsomaan. Varsinkin kun usein todellakin taustavaikuttimena on jotain aivan muuta kuin "tutustumisenhalu".. Ei nyt niin etteikö muka naiseni saisi jutella baarissa miesten kanssa, fer god's sake, kyllähän se jutteleekin paljon. Ei se minua vaivaa millään tapaa! Mutta joidenkin luolamiesten ärsyttävyys vain on minusta (ja varmasti monista muistakin miehistä) jotain niin sanoinkuvaamatonta että näköjään sitten naiset ei voi/halua sitä ymmärtää. Olkoot sitten niin


Originally posted by Lara C:
Eikä tää nyt siis ollut mitenkään triipille henkkohtaisesti palautetta, vaan ihan yleisesti asia joka ärsyttää ja mitä suurimmassa määrin.



Juup, nii ja mähän en rupea koskaan meuhkaamaan baarissa että en olis voinu
itteeni tuota ottaakaan

[ 28 May 2002: Message edited by: triip ]
Caro²

Posts: 5,301

#35 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Ozie:

Kerran itseasias odoteltiin joku 15min et päästäis vessaan ja sit päätettiin avaa ovi niin ainoo mitä siel tehtiin oli et ne puhu :S



Puhumattakaan siitä, että kun pitäisi lähteä jonnekkin tiettyyn aikaan, esm klo 15:00. Sitä aletaan valmistautua JO klo 13:00, ja kahden tunnin valmistautumisesta (suihku,vaatteet,meikki,tavarat) riippumatta myöhästytään lähdöstä usein noin 20-30minuuttia. Käsittämätöntä tästä tekee sen, että tilanne on sama joka kerta (Mutsista päätellen 50vuoden elämänkokemuksella valmistautuminen ei nopeudu pätkääkään). Kertooko tuo sitten kenties organisoinnin puutteesta, vai organisoitavien (=turhien) asioiden määrästä?

Originally posted by blackout:

Naisilla on tapana muodostaa tunnesiteitä kaiken maailman esineisiin.



Oma emäntä hamstraa tekstiviestejä puhelimeen... "Niitä on niin kiva lukea jälkeenpäin"...

Siirtäis ne koneelle, ja lukis koneelta sitten jälkeempäin.. Nimim.: "en saanu sun viestiä, kun on muisti täynnä!"...

Originally posted by triip:
No valitettavasti tuossa agressiivisessa käyttäytymisessä on senverran "perustetta", että vähintään 99%:ssa tapauksia kun mies tulee naiselle baarissa jutteleen, niin äijän tarkoituksena on pokata se nainen tms "päästä hameen alle". [/URL]



Mjaa.. Iso osa sattuu myös olemaan vanhoja tuttuja joltain saralta: duunista, vanhasta koulusta, kaverin kaveri, "long-time-no-see"-tuttu jota jätkä ei tunne, ex (joka nykyään on toisessa suhteessa), tuttu kaupan myyjä, opas kirkosta, entinen isonen rippikoulusta, "oman" bussilinjan vakiokuski, joku joka oli aikoinaan tarjonnut kyydin, entinen naapuri(n pentu), kesämökkinaapuri, jne...

get the point?

Tuo 99% haluaa hameen alle perustelu on kyllä minun mielestä omaa heikkoa itsetuntoa, eikä sitä panon hakua. Onhan se toisaalta niin että jos ei seurustelukumppani tunne kaikkia kumppaninsa kissankoirankaimankirpunrapsuttajia, niin silloinhan niiden on pakko olla panoa hakevia helppoheikkejä

Toisaalta aika tunnettu on myös ärähdys: "Kukas v*ttu toi oli!!!"
Siinä sitten selitellään: "No toi oli yks kesämökkinaapurin kaveri johon tutustuin parivuotta sitten, asuu nykyään siellätäällä"..

"No tarkkaampa tunnet!"

jne... siinä sitä taas mennään..



pariin otteeseen on käynyt niin että vaikka olen ollut kihlattuni vieressä, on em. kaltaista häppeninkiä tultu aivan pokerina tekemään?! Ei mitään rajaa??



No tuo on törkeää.. Tosin sanonta, että baareissa/ravintoloissa käy tietynlaista porukkaa pitää ihan paikkansa...
Jos sitä ollaan a) Isompia, b) Vahvempia, c) "paremman näkösiä", niin siitä saadaan selvä johtopäätös suoraan kivikaudelta että minulleahan tuo eukko kuuluu eikä tolle hernekepille... Mutta sehän nyt taas osoittaa vaan sen toisen henkilön tyhmyyden

Yhden erittäin kätevän asian olen tässä oppinut viikonlopuista, juomisesta, ja juhlimisesta:

Jos emäntä lähtee ryyppäämään ja juhlimaan, niin hanki siksi illaksi jotain tekemistä (joko keikkaa, tai ole toisessa kaupungissa).
Jos itse lähdet juomaan, hoida juomispäivä sellaiseksi että emäntä on toisessa kaupungissa, emäntä on itse duunissa, tai olet itse toisessa kaupungissa.

Ainoat kerrat kun on ollu vittumaista/ongelmallista jollain tavalla, on ne kerrat kun on ollu itse samassa kaupungissa/paikassa kuin juopunut emäntä...

[ 28 May 2002: Message edited by: Caro² ]
Avatar
#36 • • miiko Guest
ratkaisu wc-pönttöongelmaan:

kaikki wc:n käyttäjät -niin naiset kuin miehetkin- laskevat istuimen&kannen alas aina käytön jälkeen. tehdään siitä sääntö. tällöin kenenkään ei enää pitäisi osata keksiä aihetta riidalle.
Avatar
#37 • • Dani Cior Guest
Lara puhuu aivan totta, välillä tulee sellaisia tulkintoja tai kysymyksiä, jossa kaikki vastaukset ovat tappiollisia.
Kehut mua vaan kun yrität miellyttää...tyyliin.


Toi miehen aivot kuva on aivan loistava kans
Avatar
#38 • • Sleeper Guest
Mua ei ota naisissa päästä mikään muu kuin se että
ne ei osaa sanoa suoraa mitä ne ajattelee, vaan kaartelee ja puhuu paskaa minkä kerkiää... ne ei tajua että totuus sattuisi vähemmän kuin valheet.
Valheet kiduttaa pikkuhiljaa miespolon kohti helvettiä,
kun taas totuus pamahtaisi kerralla sen suurempia kitumuksia.
Avatar
#39 • • khatt Guest

Originally posted by miiko:
kaikki wc:n käyttäjät -niin naiset kuin miehetkin- laskevat istuimen&kannen alas aina käytön jälkeen. tehdään siitä sääntö. tällöin kenenkään ei enää pitäisi osata keksiä aihetta riidalle.



Pakkohan se kansi on laskea, muuten pönttö haisee ihan vitun paskalle

Ja kun näitä juttuja lukee, on vaan entistä onnellisempi kun on sinkku.
Avatar
#40 • • jUSSi Guest

Originally posted by khatt:
Ja kun näitä juttuja lukee, on vaan entistä onnellisempi kun on sinkku.



mut eiks sinkuilla ole aina kädet ihan rakoilla ei se oo kivaa