F*cked up D.N.A 2 - 23.5 at Wanha

10 posts, 1 page, 1,788 views

Avatar
#1 • • ALIEN Guest
*pahis* H *pahis* A *pahis* L *pahis* O *pahis*

',-'-,-'-,'-,'-,'-,-'-,-'-,-'-,-'-, *ökkö*

+Genki, KOE meets Genki+Marvin (Live), KIWA(Live) feat. Kris Kylven on electronic drums, Tim Thick, Sakura, Hiski & Pinnie, Tim Duster, LoQ, Pepe

[muokattu 6.5.2003 22:11]
Avatar
#2 • • bloodbath Guest
HALO hallitsee äänet

ja minä...MINÄ HALLITSEN MAAILMAA!!!!!!!!!!!!!!!BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAA!*pahis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tänne täytyy kai tulla, että saa latautua sitten pääsykokeisiin 26. päiväksi *pahis**pahis**pahis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#4 • • Jyrri Guest
Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*
Avatar
#5 • • ALIEN Guest
Jyrri:

Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*



siis oli varmaan joku ihan *pelle* jos sanoi et oli huonot kemut viimeks! Ja PAH!!!*dissaa*
Avatar
#6 • • ALIEN Guest
Jyrri:

Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*



siis luvassa on kunnon psykee ja beattia!! *ökkö*
Avatar
#7 • • Jyrri Guest
alien:

Jyrri:Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*

siis luvassa on kunnon psykee ja beattia!! *ökkö*



OK kai se on sit pakko reissu edes. Sossun luukulle vonkuu rahaa... Koxboxis joku äijä mussutti ettei ollu viimeks hyvät bileet, mut ei voi kyl näköjään missaa näit.
zaler

Posts: 1,545

#8 • • zaler e h k i s
noi on kyl saleen aika kovat kemut...*joo*
halo, tim thick ja tim duster...jeah *hih*
luultavasti ainoo miinus vaan oon wanha....
joka ei tosiaankaan kuulu ainakaan mun lempimestoihin... mut... kai seki menee kunhan se on kunnol dekottu *hih*

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#9 • • Jyrri Guest
Nii mäki kelasin et ei se kovin perseest voi olla, ku on nii hyvää settii tiedos, mut mistäs sen tietäis. Ja siit vanhast en osaa sanoo kun ei oo ikinä päässy sinne asti...
ATD

Posts: 271

#10 • • ATD
Jyrri:

Mitä tält vois odottaa? Oisko kenelkään mielipiteit. Kuulin et viimeks ei ollu kovin hyvät... Mut kyl silti pakko lähtee.*pelle*



mul oli viimeks ihan hauskaa ainaki ja puitteetki oli ihan kivat..

mut nyt en kyl sit osaa kuitenkaa sanoo pääseekö täl kertaa paikalle..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"