Paras pääkaupunkiseudun kuukausittainen/viikottainen klubi 2008

2 posts, 1 page, 1,791 views

jaskajokunen

Posts: 2

#1 • • jaskajokunen
I would like to know, että mikä teidän mielestä on paras säännöllinen konemusaklubi pääkaupunkiseudulla viime vuonna. Parhaan määritelmä on tässä yhteydessä, että missä on eniten viihtynyt. Säännöllinen tarkoittaa tässä yhteydessä, että klubin tapahtumien pitää olla vähintään kerran kuukaudessa (keskimäärin). Toinen edellytys, että klubi on ravintolatiloissa, eli UG-klubit ei kiinnosta (tai no kiinnostaa, mutta niille voi tehdä oman, toisen topikin). Eli näiden rajauksien perusteella monta kuuluisaa tai suosittua klubia (esim. Unity, Hallmark, Pussy) jää tämän topikin aihealueen ulkopuolelle.

Tämän viestin motivaatio on täysin henkilökohtainen mielenkiinto, eikä mikään tieteellinen totuus. Alhaalla on lista mun havaitsemista klubeista (semi-nopean klubbariselauksen perusteella tehty). Jos listasta puuttuu joku edellytykset täyttävä klubi, tai siinä on joku klubi, joka ei täytä edellytyksiä, niin mulle voi laittaa viestiä, tai myös kirjoittaa tähän topikkiin aiheesta, nii päivitän sitten listaa vastaavasti.

Jos on sitä mieltä, että monta klubia on ollut parhaita, nii voi vastata monta, mielellään kuitenkin korkeintaan kolme tai ihan maksimissaan viisi.

Ja vastatkaa tällaisessa muodossa, nii on helppo selata topikkia:

*****************
Ahjo
Lauantailuuppi
Club Barcelona
*****************





Tämän hetkinen lista:

Ahjo
Beatniks
Blow
Boner (Breaks)
Bum Bum
Clinic
Club Barcelona
Cosmic City / Cosmic Dance
Cube
Danceteria

Diskon Tulevaisuus
e2e4
Goa
Joint Venture
Lauantailuuppi
Misfits
Reiv:
Renegade
Secret Garden
Standard

Tech This Out
Viidakkorumpu
Avatar
#2 • • astaroth Guest
ihan mielenkiinnosta: mikä on tämän kyselyn agenda? kuinka juuri rekkaantunut käyttäjä sai ajatuksen kysyä tällaista asiaa? onko tämä joku palkintoäänestys vai ihan vain yksittäisen henkilön mielenkiinnon kohde?

toiseksi: järjestetäänkö tosiaan noita kaikkia klubeja ympärivuotisesti sanomallasi rotaatiolla ilman kausitaukoa? noista tapahtumista olen kylläkin muistikuvieni mukaan tukenut asiakkaana hyvällä tuurilla edes yhden käden sormien verran, mutta kaipa mulle on sitten jäänyt virheellinen mielikuva joistakin noista klubikonsepteista

äskeinen vastasikin siihen, että miksi en pysty tekemään listaa. jos olen sattumoisin käynyt joissakin noista konsepteista - yleensä ihan vaan kaverien vanavedessä ämpäripäissäni katsomassa jotain itselle tuntematonta ulkkaria - niin en sanoisi että minulle on jäänyt edes mielikuvaa siitä, että missä olen käynyt. en ole ns. main target audience, mitä noiden klubien musiikkiin tulee, joten en voi sanoa oikein edes välittävänikään. itselle helpompi olisi järkätä venueita noiden klubien sijaan

mutta premin alternativet (r.i.p.) oli v*tun hooceeta! :D