Miehet vs. Naiset

137 posts, 7 pages, 38,650 views

Phobian

Posts: 10

#121 • • Phobian The noble art of wasting time...
Damn!! *eiei*

Vähä mulla on vääristyny kuva naisista.. =Þ
*khih*

--
"Ihmisen voidaan sanoa olevan Jumalallisen mielen
muuan ikuinen ajatus"

Capital

Posts: 45

#122 • • Edited Capital The FAT Kid
Loppui palsta kesken juuri kun olin päässyt nauramaan muutamille hauskoille letkautuksille.

Lisää korteni kekoon ja laitan "muutaman" rivin kuivakkaa ja huonosti jäsenneltyä tekstiä. Myös asiaan kuuluvat suuret yleistykset ovat mukana.

Itse en usko että koskaan tulee olemaan tilannetta jossa vallitsee täysi tasa-arvo. Ensimmäinen este tälle on ettei maailmassa ole tasainen määrä miehiä ja naisia. Myöskään biologisesti emme ole tasa-arvoisia. Naisten ja miesten väliset erot ovat selvästi fyysisesti nähtävissä (pois luettuna muokkaukset, hormoonihirviöt etc.) Myös aivoissamme on eroja ja jo nykyisillä laitteilla tämä on nähttävissä, vaikka aivotutkimusta tuskin kukaan voi sanoa kehittyneeksi. (toki mahdollista että nämä todetaan myöhemmin huuhaaksi) Mikäli evoluutio teoriaan tai massauskontoihin on luottamista, naiset ja miehet ovat kovinkin erilaisia. (Evoluutio -> erikoistuminen -> fyysiset erot)

Tätä tekstiä voisi jatkaa loputtomiin joten pieni aiheen vaihdos.

Historiallisesti olemme myös erilaisia. Sukupuoliroolit ovat olleet kautta historian erittäin vahvoja lähes kaikissa tunnetuissa kulttuureissa. Historia vaikuttaa ajatusmaailmoihimme halusimme tai emme. Asennoitumisemme eri asioihin niin suuriin kuin pieniin asioihin on erilaista. Tämä on nähtävissä parhaiten kahden yksilön välillä, mutta myös sukupuolten välillä on nähtävissä eroja. Tätä tukevat monet mielipide mittaukset. Esim naisista x prosenttia kannattaa homoliittoja ja miehistä y. <-pelkistys (pahoillani faktojen puutteesta, mutta jokainen voi tutkia tätä asiaa itse) Historian jatkumisen takaa se, että nämä erot vaikuttavat nykyisyyteen sukupuolten välisissä ymmärtämisongelmissa ja etkö itsekkin palkkaa mielummin ihmisen joka puhuu suomea kuin sellaisen joka ei osaa kuin hepreaa? (poikkeuksena tapaus jossa heprean osaaminen on vaadittu ominaisuus. (viimeisestä väitteestä ei CLIP quote CLIP kommentteja)

Tätäkin voisi jatkaa loputtomiin...

Hieman henkilökohtaisemmin...

Itselläni on muutamia paskoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta ja jokainen uusi tällainen koventaa suhtautumistani naisiin. Nykyjään osaakin olla jo kohtuu kyyninen eikä tutustuminen uusiin naispuolisiin henkilöihin vaan jaksa kiinnostaa. (vittumaista) Toki hyviäkin kokemuksia on. Monia hyviä keskusteluja ja jopa muutama suhde jota katsoo taaksepäin hymyillen. Huonot taitavat vaan olla aina muistissa päällimäisinä (ihmisluonto?) Yhtään kovin luotettavaa kaverisuhdetta en ole onnistunut ns.ulkopuolisen nais ihmisen kanssa rakentamaan. (lasketaan pois veljen vaimo, serkut etc.) Kaikki läheiset ystäväni ovat miehiä.

Kirjoitin taas paljon enkä tainnut sanoa mitään...

"Miehet ajattelevat vain munallaan!" totta
"Miehet ovat naisia järkevämpiä" totta

Mitä tämä kertoo miehen munasta? *joo*

Ps. äänestin miesten puolesta.

EDIT
Yritin olla objektiivinen. Toivottavasti herättää jotain keskustelua.
EDIT
Emulator

Posts: 213

#123 • • Emulator The Lost Soul
Ei miehet koskaa pärjää naisille loppujenlopuks :D

--
&lt;3

JG

Posts: 73

#124 • • JG Outo hymyMmiäs
Can't live with them, nor can't live without them

--
® - Havi - ™

Epailija

Posts: 5,636

#125 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Epailija:
---
Karvinen:
korjaan,
Parempi palkka kuin useimissa paikoissa jonka tuntipalkan tiedän...
---
Korjaan: minkä paikkojen tuntipalkkoja sitten tiedät?



*Syvä hiljaisuus*

...niin arvelinkin. ^^

Ja JG:lle tämä:

"Women! Can't live with them, can't have heterosexual sex without them!" - Dick Solomon, 3rd Rock from the Sun

Edit: Oli muuten pirun hyvin quotettu!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pikku Manna

Posts: 35

#126 • • Pikku Manna
eieieijj!!!EI!erotella miehiä ja naisia ollaan tasaarvoisia*hymy*tietyntyyppinen mies tai nainen voi ollla ärsyttävä mutta ei saa yleistää..ääh mielipide kaikilla mutta kaikki toimis kyllä maailmassa paremmin jos eri sukupuolet eivät aina haukkuisi toisiaan*piis**sydän**vink*
Elmiira

Posts: 1,446

#127 • • Elmiira
No niinhän se on, että:

Miehet hallitsevat maailmaa *joo*

...mutta:

NAISET HALLITSEVAT MIEHIÄ *muhaha*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

PieceOfMind

Posts: 628

#128 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

Jää~*:
No niinhän se on, että:

Miehet hallitsevat maailmaa *joo*

...mutta:

NAISET HALLITSEVAT MIEHIÄ *muhaha*



*joo*
"The man is the head but the woman is the neck - she can make the head turn any way she wants." *vink*
- My Big Fat Greek Wedding
Avatar
#129 • • mindiz Guest
"se nousee se nousee.." *vink*
elisha

Posts: 247

#130 • • Edited elisha Lauma
miksi ihmiset ei vaan voi tajuta että me kaikki ollaan ihmisiä,eikä kumpikaan sukupuoli ole sen parempi,vaikka erilaisia ollaankin.ei se oo sukupuolesta kiinni onko joku ihminen kusipää tai hyvä tyyppi.

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

Avatar
#131 • • Edited ALIEN Guest
miehiltä olen valmis poistamaan vaikka kymmenen pistettä siitä, et ne harrastavat naisia enemmän seurustelevan parin kauniimman osapuolen vonkaamista ja vielä tietoisesti. Mielestäni säälittävää ja todella epäkunnioitettavaa.

ps. kyllä te naisetkin sitä olette tehneet joten -5 pistettä :P
S-T

Posts: 1,195

#132 • • S-T Pieni

elisha:
miksi ihmiset ei vaan voi tajuta että me kaikki ollaan ihmisiä,eikä kumpikaan sukupuoli ole sen parempi,vaikka erilaisia ollaankin.ei se oo sukupuolesta kiinni onko joku ihminen kusipää tai hyvä tyyppi.


Nyt kyllä valehtelet *iloinen*

--
Pieni on kaunista.

Ohkolan-ohjus

Posts: 30

#133 • • Ohkolan-ohjus

rZi:
Siis voi vittu mua ärsyttää naisissa joidenki tekopyhyys!
Monet arvostelee minun kaltaisten miesten arvomaailmaa ja ajatuksia, vaikka itse tietoisesti toimii samoilla periaatteilla.

Kaikki nirsoilee ulkonäöstä aivan samalla tavalla, mutta monet eivät vaan sitä myönnä vaan kerää "pisteitä" toistensa silmissä kieltämällä totuuden. Ja tämäkös saa minut näkemään punaista.

Niille jotka tätä tekee: Perustakaa oma valtio*dissaa*


apua! oletkohan kenties tietoisesti tavannut tekopyhiä, omilla aivoillaan ajattelemattomia ja turhamaisia naisia? Kannattais ehkä vaihtaa baaria tai kaveri-piiriä, jos noin kehnosti menee.
Valitettavasti voin todeta, että tiedän näitä kyseenomaisia leidejä, mutta kaveri-piirini ei todellakaan koostu niistä.
Itse asiassa suurin osa kavereistani on sitä pahempaa (tai parempaa) sukupuolta.
Ei millään pahalla tytsyt, mutta oma mielipide on aina oma. Ja totuus on se (jota ainaki mä) arvostetaan....
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#135 • • ~~MillaMágico~~

cheat:

Itse pystyn muuttamaan mieltäni minuutin aikana 15 kertaa, siirtymään puolen minuutin aikana raivosta kyyneleiden ja hysteerisen naurun kautta täyteen rauhallisuuteen.nalkutusta olen koittanut tietoisesti vähentää, mutta juoruilu on kivaa, ja joka muuta väittää, menköön itseensä.*plur**piis*



Ajatelkaa miehet oikeesti kuinka mielenkiintoista ja monivivahteista meidän tyttöjen elämä ja ajatusmaailma on.
Avatar
#136 • • Edited ALIEN Guest
Mitä seuraavaksi lihaksikkaat nekrut vs. hintelät valkoiset? *nauru*

Eihän tässä mitään sukupuolten taistoa tarvitse käydä - en kannata rasismia, syrjintää, kaikilla omat virheensä. Tässä nyt kuitenkin pari ärsyttävää piirrettä mitkä häiritsee naisissa. En halua yleistää, mutta kun näihin samoihin asioihin törmää liian usein teidän kanssa :)

Miksi pyydätte asiaa X, vaikka oikeasti haluattekin asia Y:tä?

Mikä logiikka on siinä, että vaaditte miehiä ymmärtämään asioita naisten näkökulmasta, vaikka näette ja tiedätte että olemme "yksinkertaisia", kun samalla te itse unohdatte nähdä asiaa miehen näkökulmasta, eli se että jos kerran se mies on niin yksinkertainen niin sen on ehkä vähän vaikeampaa ymmärtää niin monimutkaisia asioita, miten te naiset tunnutte kaiken käsittelevän?

Korjatkaa jos kirjoitin taas huonoa suomea.
Avatar
#137 • • Edited ALIEN Guest
(toisesta threadista leikattu)

mayah
Entä valkoiset valheet? Pystytkö elämään kokonaisen viikon ilman, että kerrot yhtään valkoista valhetta tai pikkuriikkisen muunneltua totuutta?



*POSSU*/ PYSTYN!!

Joka ikinen hyvin tuntemani nainen harrastaa valkoisia valheita. Itse näen ne polkuna pimeälle puolelle vähän, kuin Star Warsissa pelko johtaa loppujen lopuksi kärsimykseen monen muun pahan asian kautta kuten vihan *nauru*. Tosin näillä pienillä valkoisilla valheillahan naiset käsitykseni mukaan yleensä yrittävät vain suojella jotain, ettei jonkun tarvitse "turhaan kärsiä". Melko ristiriitaista, jos nainen vielä väittää olevansa rehellinen?

Miten muuten, kun viikko sitten näin tämän ohjelman, missä kerrottiin mitä virheitä tulee välttää ensi treffeillä. Siinä sanottiin suoraan semmoinen vihje naisille, että JOS OLET NAINUT MONEN (eli 10+ tjsp) MIEHEN KANSSA NIIN SANO SILLE PIENEMPI LUKU, ETTEI MIEHELTÄ MENE MAKU SINUN SUHTEESI. Sanoisin tätä päin naamaa valehteluksi, koska olen yksinkertainen.

Ymmärtäisin kyllä jos nainen sanoo että se on "aika monta", eikä suostuisi kertoa sitä minulle. Eihän se kuulu minulle varsinkaan vielä tässä vaiheessa. Tai jos hän sanoisi että se on 34 niin kiitän rehellisyydestä, koska se jos joku asia ihmisessä on se mitä arvostan. Varsinkin kun tiedän että kuinka paljon te pelkäätte nähdä sen miehen ilmeestä ja silmistä sanan "huora" kerrottuanne totuuden. Mut siinä te vain voisitte todeta itsellenne semmoisen asian, että se on miesten asia se. Turhaan te yritätte sitä täysin ymmärtää koska teillä ei ole kalua. Voitte ehkä tiedostaa ja puoliksi ymmärtää. Sääli sinänsä, että juuri tässä miesten yksinkertaisessa maailmassa numero, minkä nainen antaa vaikuttaa niin paljon niin monen miehen päässä. Kuten sanoin: meissä molemmissa on virheemme. Koittakaa vain elää niiden kanssa, älkää ottako itseenne, koska oli se luku mikä oli - se ei vaikuta sinun arvoosi. Ainakaan tämän rehellisen sian silmissä *hymy*

saa korjaa, jos olen väärässä.