Rauhallista Chill out musiikkia??

17 posts, 1 page, 5,308 views

Angel-Of-Ice

Posts: 41

#1 • • Angel-Of-Ice
Hei voisko joku kertoa mulle sellaisia bändejä/dj:tä jotka soittaa sellaista "chill out" musiikkia? Suht rauhallista electroa.. kiitos.
speukka

Posts: 335

#3 • • Edited speukka
Nettiradio Soma FM Groove Salad soimaan ja bongaat miljoona hyvää artistia. :)

PS. siis olettaen, ettet mitään kiksuchilloutia hakenut..
Angel-Of-Ice

Posts: 41

#5 • • Angel-Of-Ice
Ei nimenomaan mitään kikuilua. Kun rauhallista melodiaa. Musiikki leijailee kuin tuuli.. =) vähän sellaista. =) nyt löytyi jo kivasti kaikkea. Tuo Dj Kitsu on aika mahtavaa musta!
tbo

Posts: 935

#8 • • tbo budhisattva
no meikä.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

KitSu

Posts: 707

#10 • • KitSu Kitsunegari

Angel-Of-Ice, 27.10.2008 12:21:
Ei nimenomaan mitään kikuilua. Kun rauhallista melodiaa. Musiikki leijailee kuin tuuli.. =) vähän sellaista. =) nyt löytyi jo kivasti kaikkea. Tuo Dj Kitsu on aika mahtavaa musta!



No kiitosta! *hihu*

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#11 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
ei ehkä ihan mitä topicin aloittaja hakee, mut omia
chillisuosikkejani on esim. Millimetrik, DownHill, Tor
Lundvall, Tobias Lilja ja Sofa Surfers.

*piis*

--
dasinoaisnvs

Angel-Of-Ice

Posts: 41

#12 • • Angel-Of-Ice
Jes =) mukavaa kun saa paljon eri suunnilta noita lemppareita. Itse rakastuin ensin sellaiseen yhtyeeseen kuin "vector-lovers" ja nyt koitan laajentaa tätä chilliä musaa koneellani. Kiitos kaikille!
Wrench

Posts: 33

#13 • • Wrench

Angel-Of-Ice, 25.10.2008 09:00:
Hei voisko joku kertoa mulle sellaisia bändejä/dj:tä jotka soittaa sellaista "chill out" musiikkia? Suht rauhallista electroa.. kiitos.



bonobo erittäin letkeetä, kannattaa tsekkaa ainakin "dial m for monkey" albumi =)

--
Video games dont affect kids. If pacman had affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to electronic music.