Psychedelic Clinic with Atomic Pulse & Hux Flux 27.9.2008 @ Helsinki Club

55 posts, 3 pages, 15,648 views

aiski

Posts: 12

#41 • • aiski
No huhhuh.

Pitääpä joskus lähteä helsingissä pyörähtään, olen kuullut vain postiviivariutta kaikista pileistä mitä siellä järkätään. <3
Miazu

Posts: 815

#42 • • Miazu Päivänsäde

serotonot, 26.9.2008 18:22:
Onnittelut basson skaban voittajalle ja tervetuloa reivaamaan kuin kukaan ei katsoisi



hahahaha katot kuitenki :)))
Mut se vaan on niin ihku sanonta :) oikeesti aika hienoa että sinäkin olet alkanut tajuu ;D

hhihihihi
viili

Posts: 27

#43 • • viili

aiski, 26.9.2008 18:41:
No huhhuh.

Pitääpä joskus lähteä helsingissä pyörähtään, olen kuullut vain postiviivariutta kaikista pileistä mitä siellä järkätään. <3



Ainakin Clinicit kannattaa kyllä käydä tyyppaamassa *hymy*
serotonot

Posts: 3,137

#44 • • Edited serotonot Paul Easy

Miazu, 26.9.2008 22:52:

hahahaha katot kuitenki :)))
Mut se vaan on niin ihku sanonta :) oikeesti aika hienoa että sinäkin olet alkanut tajuu ;D




Oonhan mä tajunnu ton vuosikaudet. Itseasiassa mä oon kehittäny sen niin pitkälle, että tanssin niin ettei kukaan halua katsoa
Euphoria

Posts: 542

#45 • • Euphoria 4 everyone
Tänää tuulee huipulla!
Avatar
#46 • • ikj Guest

serotonot, 27.9.2008 12:23:
---
Miazu, 26.9.2008 22:52:

hahahaha katot kuitenki :)))
Mut se vaan on niin ihku sanonta :) oikeesti aika hienoa että sinäkin olet alkanut tajuu ;D

---

Oonhan mä tajunnu ton vuosikaudet. Itseasiassa mä oon kehittäny sen niin pitkälle, että tanssin niin ettei kukaan halua katsoa



:D

ei kyl nyt millää pysty skippaa hux fluxii. vaikka flunssaa pukkaa yyh. inkivääri teetä & punkkuu nii kyl tää tästä.
c u on the dancefloor!
aiski

Posts: 12

#47 • • Edited aiski

viili, 27.9.2008 10:48:
---
aiski, 26.9.2008 18:41:
No huhhuh.

Pitääpä joskus lähteä helsingissä pyörähtään, olen kuullut vain postiviivariutta kaikista pileistä mitä siellä järkätään. <3

---


Ainakin Clinicit kannattaa kyllä käydä tyyppaamassa *hymy*



uuuh, oon kuullut vaan hyvää niin.

Joskus toisten kyllä tulen, nyt ei vana rahatilanne anna periksi kun oulusta asti pitäisi matkustaa.

kimppakyydit kyllä aina kelpaa <3
NaSu*

Posts: 236

#48 • • Edited NaSu* psyKepossu
varmaa oLi ihan pasKaT biLeet....... *justjoo* tai siTTe ei.....

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Juhgu

Posts: 7,921

#49 • • Juhgu Virnistelijä
Oikein kivaa musiikkia, mutta sen fiilistelyyn tarttis sen oman neliömetrin, ja tuolla oli mahdotonta olla missään ilman että jatkuvasti joku hyppi niskaan, töni kylkeen tai änki naaman eteen. Mut tilan puutteelle nyt tuolla on paha tehdä sen enempää kuin oli jo tehty. Mikäs siinä seisoskellessa ja lonkeroa lipitellessä sit. :p

(Näin siis silloin, kun kävin tuolla puolenyön aikoihin.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

paupau

Posts: 655

#50 • • paupau Tuhma Bambi
Mun mielestä täällä oli just sopivasti jengiä. Mahtu hyvin tanssimaankin jos nyt ei ihan joka puolelle vispannu eri raajoilla *nauru* Musiikki koukutti ja uusiin hyviin, tyyppeihin tuli tutustuttua, joiden kanssa oli erittäin kiva jatkaa iltaa. Bueno!
Shatter Sound

Posts: 164

#51 • • Shatter Sound Mastermind
oli kyl tiukat bailut, mut tilaa tosiaan sais olla enemmän. ensinmmäisen puoltuntisen sisää tuli kaste bissellä ja lonkerolla. stage oli kyl täl kertaa paremmin sijotettu, ku aura goas.

--
at the edge of infinity

faarao

Posts: 279

#52 • • faarao DramaQueen
Oli kyllä niin mahtava meno että huhhuhhhh*plur* HUX FLUX alotti just ku tultii sisään ja siitä se sitten lähtikin*jiihaa*

Hesarikin oli jotenki hienompi/parempi kuin koskaan!!

I Loved it!!*sydän*
Miazu

Posts: 815

#53 • • Miazu Päivänsäde
Ihg plur ihanaaa kiitos Clinic :))))
Oli todella upea ilta ja mielettömän hyviä settejä ja ihania ihmisiä ympäriinsä :)))
Kiiiiiiiittoooosssss hyvistä tansseista ja stringeistä ;))) miaaaauuuuuu *plur*
Avatar
#54 • • ikj Guest
ihan mieletön setti hux fluxilta ohoh. parasta vähän aikaa. hyvät oli tanssit & paljon mukavia ihmisiä liikkeellä :)
kiittikiitti
kemuttaja

Posts: 385

#55 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Aivan loistavat kekkerit kaikenkaikkiaan*iloinen* meinasin olla tulematta mut kyllä oli koko rahanarvosta raahautua paikalle!Illan kruunas poliisi*tanssittel* Lisää tämmösiä*joo*

--
*igor*kyl mun piti*igor*