Dj Dewo - This is music vol 1.

3 posts, 1 page, 897 views

Dj Dewo

Posts: 1

#1 • • Edited Dj Dewo
Poistettu kun oli omasta mielestä oikeesti huono näin myöhemmin ajateltuna =D

--
"If youre not in it for the love of music, could you please, fuck off" (Dj)

Syntse

Posts: 1,652

#2 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Duoda duoda... en tuota ihan hirveen pitkään jaksanut kuunnella. Softallahan on kohtalaisen helppoa ja myös vaikeaa tehdä mixausta. Yleensä biitin saaminen kohilleen on erittäin helppoa erinäisten avujen kanssa ja hieman omalla yrityksellä softat kun ei sitä itse ihan 100% saa tehtyä, vaikeempi on sitten yleensä itse mixaus ilman controlleria pelkällä hiirellä... tämäkin riippuu softasta tietysti.

Itse en tätä mixiä olisi laittanut yleiseen jakoon, jos kuuntelet sen itse uudelleen huomaat varmaan että vaihdot laukkaa ihan huolella eikä mitään tietookaan korjailuista. Jos pitäis veikata niin täs on laitettu playlisti annettu koneelle auto dj käsky ja ehkä välillä koitettu painaa jotain sync nappia.

Lisää treeniä vaan ja suosittelen ainakin controllerin hommaamisen sen pc:n ja softan lisäksi, eikä luoteta pelkästää siihen että se kone osaa vaan käytetään myös omia korvia.

Vähän epäilen myös noista genreistä että tästä löytyisi freeformia tai psykee... hardstylellehän ei omaa genree täällä ole mutta lähempänä on hard house, hard trance, hc kuvaamaan hardstyleä.