Equalizer / true tance mix

7 posts, 1 page, 1,959 views

Avatar
#2 • • Equalizer Guest
palaute suotavaa jos vaan nappaa
Mikcore

Posts: 914

#3 • • Mikcore Eternity has passed
Tässä on suotavaa palautetta:

Ihan jees tavaraa, pari hyvää
biisiä sekä hyvää miksaustaitoa osoittava.

Laitappas biisilistaa kehiin, niin tietää sit
mitä kaikkea se tarkalleen ottaen pitää sisällään.

*iloinen*
devochka

Posts: 31

#4 • • devochka
Bra! *känni*

--
Silence

ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
"true trance" ja mukana tieston adagio for strings -raiskaus = joo en ole lataamassa :)
m1kk3

Posts: 5,560

#6 • • Edited m1kk3 no-life
Todella hyviä biisejä, lähes kaikki oli meikällekin kyllä sitä "true trancea" :) Todella paljon omia suosikkeja joukossa. Miksaustekniikassa jonkin verran sanomista, tosin mä olen ehkä viimenen henkilö siitä ketään moittimaan :D Mut joo, tälläsiä settejä mitkä sisältää myös vanhempaa helmimatskua, kuuntelee kyllä mielellään kiksukärpäsen aina silloin tällöin iskiessä. Vähän viel lisää reeniä tekniikkapuolelle ni helvetin hyvin menee, biisivalinnat sulla on jo todella hyviä :)

Tieston Adagio For Strings-raiskauksesta pakko olla kyllä ezzyn kanssa samaa mieltä, joku toinen versio olis ollu kyllä paikallaan, tai sit ois tiputtanu koko biisin pois ja korvannu toisella biisillä, alkaa olee ainakin mun korvissa vähän kulunu toi melodia jo, niin klassikko kun onkin.

edit: Toi Langen biisi tais olla Cosmicman remix. Ja propsit lopetusbiisistä, tohon Born Slippyn melodiaan en kyllä varmaan ikinä kyllästy, oli versio mikä tahansa <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tomii

Posts: 3,594

#7 • • tomii kallion herttua
Pääosin menevää ja hyvää selektiota biisien osalta, joskin ton yhden vokaalivedon olisi voinut jättää pois tosta keskivaiheilta, ihan hirveä. :) Ja tietty toi Tieston versio Adagiosta ei tietenkään ole sitä parhaimmistoa, mutta on se mun mielestä Tieston parhaita vetoja, joka nyt ei tietty paljoa ole, mutta silti. :) Jatka samaan malliin, tällaista energistä settiä kuuntelee mielellään. *piis**joo*

--
reivaan kunnes kuolen