onni - 1104

16 posts, 1 page, 4,691 views

onni3mk

Posts: 3,973

#1 • • onni3mk Onni on.
onni-1104cover.jpg

Onni on...tässä.
progressive, trance

tracklist:
Jenni Vartiainen - Ihmisten Edessä (Shine Fish Is Also Pretty Gay Mix)
Rozza - Never Ever Land (Original Mix) [Infrasonic Recordings]
Shawn Mitiska - Light the Sky (Retrobyte Classic Electrobounce Mix) [Armada Music]
Andy Duguid feat. Leah - Don't Belong (Original Mix) [Songbird]
Allure feat. Julie Thompson - Somewhere Inside (Andy Duguid Remix) [Maelstrom]
Tranquility Base - Surrender (Joonas Hahmo Remix) [Anjunabeats]
Kirsty Hawkshaw - Outsiders (Jose Amnesia Remix) [Armada Music]
Sultan feat. Ned Shepard - Together We Rise (Original Mix) [Shinichi]
The Blizzard - Kalopsia (Original Mix) [Armada Music]
Joonas Hahmo - Sound of Sunday (Original Mix) [AnjunaDeep]

lisätiedot - kuuntele

--
Onni on.

Jone

Posts: 8,258

#2 • • Jone Archibald Haddock
Kuunteluun. *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#3 • • Dementation wednesday?
Kuuuntelun alla on nyt.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#4 • • aalto2 Guest
kappas. lataukseen meni *hihu*
Jinx

Posts: 2,615

#5 • • Jinx Superfeminine
Nami! *iloinen*

--
Pyllykkä

Dementation

Posts: 2,892

#6 • • Dementation wednesday?
Kyllä tää setti pääsi uudelleensoittoon heti, sen verran kivan kuuloista oli.
Loppu kyllä vähän töksähtäen setti, mutta kaikenkaikkiaan oikein oivaa musaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä
This is madness! Imutan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

jjkobsson

Posts: 959

#8 • • jjkobsson
Mukava miksaus, joka sai hyvälle tuulelle.

--
||jjkobsson||

J Raninen

Posts: 950

#9 • • J Raninen
Mä oon varmaan tulossa TOSI wanhaks, mut mä tykkäsin tästä. Tässä oli jotenkin sopivan lepposan haikea, mut silti positiivinen fiilis läpi setin. Tätä olis aika nautinto kuunnella hirmusessa jumissa jossain Yyterin dyyneillä keskellä yötä kesällä...
josbe

Posts: 1,982

#10 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Tykkasin. :)
Miika

Posts: 893

#11 • • Miika
Mä tykkäsin kans.
onni3mk

Posts: 3,973

#12 • • onni3mk Onni on.
Kiitos kauheesti kaikille *hihu*

--
Onni on.

mrhotcakes

Posts: 480

#13 • • mrhotcakes Ex-clubber
Nyt kun tullut kuunneltua tämä n+1 kertaa niin voi jo antaa jollakin tapaa informatiivista palautetta. *hih*

Tykkään ihan älyttömästi kokonaisuutena. Kuten aina, aloitus ja lopetus ovat tärkeitä. Nämä menivät nappiin. *hihu* Setti alkaa leppoisalla ja hyvän olon tuovalla raidalla. Ihana bassolinja, ja pianohan toimii mulla joka kerta. Kolmas raita, Light the Sky, oli oma suosikkini. Se sopi jotenkin niin hyvin omaan ajatusmaailmaani. "If you only knew just how much the sun needs you to help and light the sky, you would be surprised." Tämä yksinkertainen lause muistuttaa mua siitä miten me jokainen voidaan pienellä hymyllä pelastaa jonkun toisen päivä. Missä tahansa, milloin tahansa. Lisäksi ihanan jykevä basso ja kaunis melodia tuovat tähän biisiin paljon syvyyttä. *sydän*

Don't Belong pistääkin sitten tunnelmallisen alun liikkeelle todella letkeällä bassolinjalla. En voi olla nostamatta volaa joka kerta kun tämä alkaa. *nauru* Somewhere Inside ja Surrender tuovat mukavasti lisää tunnetta miksiin - juuri sellaista mitä mielelläni kuuntelen istuessani auringossa. Seuraavat biisit menivätkin sitten aika taustalla ohi. Outsiders on ehkä joko liian kuultu tai sitten siinä vain on joku epäharmonia joka ei mulle toimi. Together We Rise oli vain... tylsä. Ei sille mitään voi. *hih*

Kalopsia pelastaa kyllä fiiliksen sitten täysin. Aivan ihanan tanssittava biisi ja niiiiin positiivisesti latautunut! Ja Joonas Hahmon Sound of Sundayta ei vaan voi ylistää liikaa. Ehdottomasti yksi tämän kesän omista suosikeista, ehkä jopa the kesäbiisi 2008. Suunnaton hymy tulee päälle jo basson alkaessa ja kestää loppuun asti, muuttuen siitä välillä tyhmäksi virnistykseksi. *plur*

Lyhyesti sanottuna rakenne ja biisivalinta keskiosion pientä notkahdusta lukuunottamatta erinomainen. En löydä oikein teknistä kritisoitavaa ollenkaan (tosin sitä harvoin mikseissä kuuntelenkaan, se on mielestäni täysin toissijaista kokonaisuuden kannalta). Vaihdot ovat sujuvia, melodiat sointuvat yhteen, taajuudet ovat hyvin tasapainossa ja jotain läpäläätä... Kuulostaa ihan saatanan hyvältä, m'kay? *tirsk*

Saataisko me lisää näitä? *pepsodent* Kyllä se niin oli että onni on tässä. *joo*

9+/10.
remotion

Posts: 5,283

#15 • • Edited remotion nostatus guru
vaikka en yleensä edes kuuntele muiden trancemiksauksia vaan enemmän muita genrejä, niin tää meni nyt latinkiin, jotenkin hyvät vibat tosta tracklististä. lisäkommenttia EHKÄ myöhemmin. :)


kommenttia:
Hyvä setti oli, ainoana miinuksena tuossa 31 minuutin kohdalla meno notkahti kun ei oikeen biisivalinnat osunu. Siitä eteenpäin taas sitten ihan kivasti.
Kesästä raitaa oli löydetty.
Aleks G

Posts: 284

#16 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
Aika kiva biisivalinta.. ja tosi hyvä muutenki!