Kyytiä vailla HKI-LAHTI-HKI SASHA F:n syndet 11.4.08

14 posts, 1 page, 4,830 views

Triciatrix

Posts: 61

#1 • • Triciatrix
Elikkä Helsingistä yhdessäkään autossa enää tilaa? Paniikki iski kun kyyti katosi ja bileitä odotettu niin kauan. Olen ihan hiljaa tai autan luomaan tunnelmaa, vähän gootti mutta mukaudun sisustukseen. Osallistun tietysti kuluihin. Jos edes sinne pääsisi, takaisin sitten vaikka kävelen. *nyyh*

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

thomas

Posts: 5,618

#2 • • thomas

Thuringwethil, 8.4.2008 00:27:
Elikkä Helsingistä yhdessäkään autossa enää tilaa? Paniikki iski kun kyyti katosi ja bileitä odotettu niin kauan. Olen ihan hiljaa tai autan luomaan tunnelmaa, vähän gootti mutta mukaudun sisustukseen. Osallistun tietysti kuluihin. Jos edes sinne pääsisi, takaisin sitten vaikka kävelen. *nyyh*



jos olet opiskelija niin juna vie perille varsin huokeaan hintaan
Triciatrix

Posts: 61

#3 • • Triciatrix
Valitettavasti en ole =/

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

Syntse

Posts: 1,652

#4 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Niin juna ihan rautatieasemalta saakka maksaa 13.20eur, tikkurilasta 9.80eur ja aina vaan lähempää vähemmän et kyl sinne aika iisisti junalla pääsee eikä tartte ittenään tuskin konkurssiin maksaa. Nuo siis aikuisten hinnat tietysti.
Triciatrix

Posts: 61

#5 • • Triciatrix

Syntse, 8.4.2008 08:59:
Niin juna ihan rautatieasemalta saakka maksaa 13.20eur, tikkurilasta 9.80eur ja aina vaan lähempää vähemmän et kyl sinne aika iisisti junalla pääsee eikä tartte ittenään tuskin konkurssiin maksaa. Nuo siis aikuisten hinnat tietysti.



Tiedän tämän kaiken mutta kyse on vielä siitäkin että ensimmäinen juna takaisin tulee vasta kuuden maissa ja myönnätte varmasti että porukka tuo tunnelmaa toisin kuin yksin junassa kyhjötys ja paikalle suunnistus, etenkin kun olen surkea karttojen sun muiden kanssa. *toktok*

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

Syntse

Posts: 1,652

#6 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Thuringwethil, 8.4.2008 12:28:
Tiedän tämän kaiken mutta kyse on vielä siitäkin että ensimmäinen juna takaisin tulee vasta kuuden maissa ja myönnätte varmasti että porukka tuo tunnelmaa toisin kuin yksin junassa kyhjötys ja paikalle suunnistus, etenkin kun olen surkea karttojen sun muiden kanssa. *toktok*



Jos edes sinne pääsisi, takaisin sitten vaikka kävelen.



Lähinnä nyt viitaten tuohon... et kyllähän sinne aina pääsee mut yleensä se poispääseminen taitaa olla se ongelma. Toivottavasti löydät kyydin ainakin pois sieltä niin on puolet jo ongelmaa ratkastu. Eli jäljelle jää vain hyppää junaan ja löytää bilepaikalle.
hemuz

Posts: 2,178

#7 • • hemuz kätevä emäntä
Paikalle pääsee melkeempä suoraa tietä rautsikalta. Kerran joutuu kääntymään :)
phear

Posts: 804

#8 • • phear <X>

Thuringwethil, 8.4.2008 12:28:
Tiedän tämän kaiken mutta kyse on vielä siitäkin että ensimmäinen juna takaisin tulee vasta kuuden maissa



Dösä. Lähtee Lahesta 3:50 ja on Kampissa 5:30. :)

Kallista on tosin, 20,10.
Triciatrix

Posts: 61

#9 • • Triciatrix
Ai saatana =/ kun siis juttu on justiinsa se et kimpas käy halvemmaks joten toivon sitä ees toiseen suuntaan, edestakas juna on lopult köyhälle aika kallis =( Ja kun näitä bileitä ei voi jättää väliin *nyyh* Katsastellaan nyt vielä jos joku vielä pystyis ottaa... Jos ei niin sit kalastellaan matkaseuraa junaan ettei ihan tarvii olla yksin ja ulkopuolinen *uuh*

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

Triciatrix

Posts: 61

#10 • • Edited Triciatrix

hemuz, 8.4.2008 13:05:
Paikalle pääsee melkeempä suoraa tietä rautsikalta. Kerran joutuu kääntymään :)



Hmm...voitko selittää silleen et jos oon selkä Helsinkiin päin niin mihin siitä? Siis ihan vain et jos on joku tunneli ja voin mennä väärään suuntaan et mihin kääntyä koska oon näissä ihan toivoton tapaus *blush* Katsoin kyllä kartasta ja helppohan tuo reitti on mutta ihan vieras kaupunki niin täytyy vähän varmistella O.o

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

hemuz

Posts: 2,178

#11 • • hemuz kätevä emäntä

Thuringwethil, 8.4.2008 13:51:
---
hemuz, 8.4.2008 13:05:
Paikalle pääsee melkeempä suoraa tietä rautsikalta. Kerran joutuu kääntymään :)

---


Hmm...voitko selittää silleen et jos oon selkä Helsinkiin päin niin mihin siitä? Siis ihan vain et jos on joku tunneli ja voin mennä väärään suuntaan et mihin kääntyä koska oon näissä ihan toivoton tapaus *blush* Katsoin kyllä kartasta ja helppohan tuo reitti on mutta ihan vieras kaupunki niin täytyy vähän varmistella O.o



Kun kävelet laiturilta rappuset alas tunneliin, nii sitten vasemmalle.
larpap

Posts: 402

#12 • • larpap UG
On se juna kyllä sinänsä vähän nihkee ku aamulla pääse pois vasta sillon joskus 6 maissa
SASHA  F

Posts: 1,722

#13 • • SASHA F
3,40 menee dösä takas hesaa
enrg

Posts: 2,040

#14 • • enrg

hemuz, 9.4.2008 09:29:
---
Thuringwethil, 8.4.2008 13:51:
---
hemuz, 8.4.2008 13:05:
Paikalle pääsee melkeempä suoraa tietä rautsikalta. Kerran joutuu kääntymään :)

---


Hmm...voitko selittää silleen et jos oon selkä Helsinkiin päin niin mihin siitä? Siis ihan vain et jos on joku tunneli ja voin mennä väärään suuntaan et mihin kääntyä koska oon näissä ihan toivoton tapaus *blush* Katsoin kyllä kartasta ja helppohan tuo reitti on mutta ihan vieras kaupunki niin täytyy vähän varmistella O.o

---


Kun kävelet laiturilta rappuset alas tunneliin, nii sitten vasemmalle.



Riippuu kummalta puolelta tietä tulee ulos *lmao*. Vasemmalla pitäisi olla ylämäki *vink*