Minkä ikäisenä aloit käymään bileissä?

116 posts, 6 pages, 39,891 views

dj upi

Posts: 1,835

#101 • • dj upi
Jos Koneiston ulkoilma-ilmaistapahtumia ei lasketa joskus 14-weenä ni ekat bileet varmaan oli Siperiassa tai Rave Against Drugsissa 16-vuotiaana.
e-will

Posts: 372

#102 • • e-will joor worst naitmeir
Ensimmäiset konemusa-teemaiset bileet kesällä 1996.Lahdessa.
Ne olivat hieman epävirallisemmat mutta sitemmin Nuutissa bileissä käyntiä ja lopulta high-hill housessa legendaarisissa Stormeissa ja lopulta myös Lahden ulkopuolella ja muualla maailmalla.

--
vailla täyttä ymmärrystä

AdonisHercules

Posts: 596

#103 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
19 vuotiaana Hallmarkeissa Maestrossa -04. Siitä se sitten lähti *iloinen*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

TheJonne

Posts: 62

#104 • • TheJonne numero UNO!
18v. Jst toi 31.5.08 ku oli :p
ja sit tietty lin Metikös
Horzi

Posts: 646

#105 • • Horzi FINRG Recordings
Meikän ekat oli 16-vuotiaana Radin bileet. Oli kyl hemmetin hauskaa. *hymy*
JasoX

Posts: 378

#106 • • JasoX Ruoska
Vuonna yks ja kaks taidettiin olla jotain 16-17 kun alettiin bileissä pyörimään

--
heartbeat will never fade

vuokko

Posts: 243

#107 • • Edited vuokko
Kun olin 16-v, kuulin radiosta (ripatti, mafialla pe-la välisinä öinä) että skattalla oranssi-nimisessä paikassa olisi jotain ja suuntasin sinne yksikseni, ovella kysyin soitetaanko täällä sellaista teknoa ja trancea. (mulla oli ponnarit ja liian iso miesten kauluspaita sekä farkkuhaalarit mahdoin näyttää lapselta) siina pienellä "tanssilattialla" mikä sen pienen tyhjän tilan tehtävä oli --fiilis oli kuin olisi tullut kotiin *hymy*

entropy ja hytky eivät kuulemma olleet tarkkoja iästä joten ANKH-bileisiin vaan pokalla... niin ja hytkyn "maantie" tai jotain railroad jäi mieleen.
tampereella oli silloin tällöin isoja bileitä jossa oli anniskelualue erikseen , mm. marusha tuli nähtyä siellä.. niin ja tietty kaikki streetbileet tuli kierrettyä *hih*
Hypessä ei se yksi poke aina jaksanut kysellä papereita (vaikka sellaiset lainassa olikin ;p ja vaikka screen oli kiva niin sen "bumtsikatsi-junnausta aina oikein jaksanut) sekä lepakkoon oli helppo päästä. "PamPam"-ssa kaapelilla sainkin jo joitain tuttavuuksia. mutta vasta kesä -99 vertigossa keskiviikkoisin loikin jo sitten nykyisen kaveripiirini aika pitkalle. *nauru*

iso kiitos finland rave infolle *sydän**piis*
DiamonDie

Posts: 676

#108 • • DiamonDie mediahippi
18-vuotiaana vuonna 2002, mutta lienee enemmänkin ollut sattumaa kuin kyse siitä, että maaginen täysi-ikäisyyden raja tuli täyteen. En nimittäin vielä 18 vuotta täyttäessäni tiennyt ollenkaan, että alkaisin käydä bileissä, vaikka konemusiikkia olin kuunnellutkin jo monta vuotta. Onnistuin vain saamaan ilmaiset liput Koneistoon (joku tuntematon tyyppi voitti ne eikä itse ollut kiinnostunut tapahtumasta, tarjosi niitä nettifoorumilla ja osuin ensimmäisenä paikalle) ja siitä se sitten lähti.

Seuraavat bileet sitten jo seuraavana viikonloppuna Assyilla (jossa taisin tanssia luokkaa neljä tuntia lähes putkeen) ja sitten oli tosi aktiivista biletystä pari vuotta. 2004 jälkeen vähitellen hiljentynyt. Joskus saattoi käydä viidet bileet kuussa, nykyään ehkä kerran parissa kuukaudessa - kesällä enemmän, paitsi tänä kesänä kun lähinnä satanut.
Druma

Posts: 416

#110 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
En oo käynyt kuin kerran Laserpointissa, eli en voi sanoa, että kävisin.

Ei oikee soi mun musa, eli ei huvita maksaa jostain tapahtumasta.
¡ Previous post about a year ago !
Goala

Posts: 332

#113 • • Goala It is your own imagination!
Taisin olla ala ikäinen tuolloin :D Lahdessa oli Furyt, Gran hotellilla... kyllä jäi koukkuun, hienot oli bileet ja siitä lähtien käyny pippaloissa, on tää kiwaa *hih*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Avatar
#115 • • Sir Henri Risti Guest
Miten niin käymään? :o

Bileethän on aina siellä missä mä oon!
UkeUke

Posts: 394

#116 • • UkeUke
Kerran oon käyny vaan ihan kunnon bileissä ja sekin oli viime syksynä Pendulumin keikalla. Hieno reissu, hyviä muistoja :) Eli 18-vuotiaana alotin bailailun.