René Patrick - S.Ä.V.Y.

6 posts, 1 page, 1,551 views

René Patrick

Posts: 826

#1 • • Edited René Patrick
*Miksaus ei ole enää ladattavissa*

Tällä kertaa mennään lähinnä electro housen ja progen välimaastossa. Mutta sen enempiä lätinöitä itse asiaan. Enjoy!

elektro, progressive, trance

tracklist:

Moonbeam - Sky (Vocal Mix) [Proton Music]
Lens - Beyond the Shadows (Moonbeam Rmx) [Armada Music]
Thomas Schwartz - Jupiter Calling (Original Mix) [The Clubbers]
Street Punk - White Russian (Rafael Frost Remix) [Flashover Recordings]
Deadmau5 - Arguru (Edx's 5un5hine Remix) [PinkStar]
NuBreed - Nufunk (Deadmau5 Remix) [Shiznit Recordings]
Ferry Corsten - Junk (Jason Nevins Remix) [Ultra]


lisätiedot - kuuntele
Dementation

Posts: 2,892

#2 • • Dementation wednesday?
Tuli nyt tuo kuunneltua kertaalleen läpi. Ihan oli herkun kuuloista musaa, mutta punaista lankaa en löytänyt. Kyllä mä voisin ton perusteella buukata soittajan keikalle, eli oikein hyvä näyte musiikki- ja soittotyylistä, mutta settinä ei ikävä kyllä toiminut, koska en löytänyt sitä punaista lankaa jota itse seteiltä kaipaan. Myös lievä lyhyeksi jääminen häiritsi.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin kivaa kuunneltavaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 17.3.2008 12:01:
settinä ei ikävä kyllä toiminut, koska en löytänyt sitä punaista lankaa jota itse seteiltä kaipaan. Myös lievä lyhyeksi jääminen häiritsi.



Hum. Sain tuosta sellasen käsityksen, että setti poukkoilis eestaas, mutta ei se sitä kyllä tee. Ja kun kuuntelee ekan ja viimosen biisin "klipit", niin on ne jonkun verran erilaiset. Jos tätä asiaa näin analyyttisesti tutkii, niin kyllä siinä sillon on jonkinlaista vaihtelua alun ja lopun välillä. Mutta. Tyylillisesti tää on aika tasapaksua pöpötystä, ainakin tämmösille discohouse-korville, joten sinänsä setti ei juurikaan kehity, vaikka omalla tavallaan kait kehittyykin.

Piti ihan mielenkiinnosta kuunnella kuitenkin, vaikkei omaa musalinjaa olekkaan. Lyhyt tää kyllä on, siitä ei pääs yli eikä ympäri. Mut toisaalta, en kyl ite jaksais puoltatoista tuntia tämmöstä kuunnellakkaan, joten miulle ihan passeli *iloinen*

Tekniikassa ei ekalla kuuntelukerralla löytyny mitään moitittavaa, propsit siitä :)
Dementation

Posts: 2,892

#5 • • Dementation wednesday?

Caro², 17.3.2008 22:14:
Hum. Sain tuosta sellasen käsityksen, että setti poukkoilis eestaas, mutta ei se sitä kyllä tee. Ja kun kuuntelee ekan ja viimosen biisin "klipit", niin on ne jonkun verran erilaiset. Jos tätä asiaa näin analyyttisesti tutkii, niin kyllä siinä sillon on jonkinlaista vaihtelua alun ja lopun välillä. Mutta. Tyylillisesti tää on aika tasapaksua pöpötystä, ainakin tämmösille discohouse-korville, joten sinänsä setti ei juurikaan kehity, vaikka omalla tavallaan kait kehittyykin.



Sori jos johdin harhaan.
Olen vaan settien kanssa tosi tarkka, koska haluan että setti alkaa jostain, kulkee johonkin ja matkallakin tapahtuu jotain.
Mutta kuten totesin, kyllä tää DJ työskentelynäytteenä on oikein hyvä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Krotti

Posts: 64

#6 • • Krotti potikanvääntäjä
Kyllä kelpas kuunnella! Teknisesti mainiota tavaraa, efektejä ja muuta kikkailua jäin vähän kaipaamaan... Deadmau5:n ja Ferry Corstenin suurkuluttajana etenkin loppupään biisit upposivat parhaiten omaan korvaan. Hyvää työtä!

--
lätyt tulille ja potikat kaakkoo
Krotti @ Irc