Facebook

854 posts, 43 pages, 305,160 views

Oj

Posts: 1,349

#842 • • Oj Keep it FILTHY
Eikös tän bookin pitäny muuttua?! Koskas semmonen nyt sit muka tapahtuu?

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

lopez

Posts: 1,972

#843 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Oj

Posts: 1,349

#844 • • Oj Keep it FILTHY
Menin vahingossa painamaan itselleni tuon uuden facebookin.. Saako sen vanhan "moden" jostain takasin ?? *toktok*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#845 • • Edited salainen Guest
Tämä on englanniksi, enkä viitsi kääntää sitä.I have discovered the true meaning of Facebook and how to use it ethically.

Facebook is used to get an audience for personal situations. The message is meant as a diary of our own lives and the friend is meant as someone who simply shares that diary.

People aren't interested in actually being friends with the people who are their Facebook friends, unless they are cool. You can be sure that guy sees other people but just not you.

Being a real friend means to be interested in developing a friendship through meeting a person and choosing that person for a social life.

I have been having the same personal conversation with different Facebook users.

-Sorry, I can't come this weekend to your movie night because I'm busy/tired
-Ok, make it up to me in the form of a counter-invitation
-What do you mean? Movies?
-It is not about movies. Friendship is developed by meeting someone face-to-face
-...silence...

The right way to use Facebook is

1. to invite people for real meetings and
2. to expect them to have the courtesy to decline. Then it is right
3. to require people to come up with something else to do together. If that fails then it is right
4. to confront people who pretend to be friends, who use excuses to avoid meetings and who exclude those whom they think aren't good enough. If that fails, it is right
5. to reject those friends. I have a habit of overreacting to these guys and I should remember
6. not to block people after I've un-friended them.

I have found a couple friends at point one and a couple of friends at point three. *hymy*
turquoise

Posts: 732

#846 • • turquoise e-ra2co
Huh heijaa! Takana on kokonaiset neljä päivää Facebookin käytön lopettamisesta.

Olen ollut palvelussa vuodesta 2008 asti. Ehkä vuonna 2009 siirryin, ajauduin - miten sen nyt ottaa - aktiivikäyttäjäksi. Kirjoittelin statuksia, vaihdoin profiilikuvia, jaoin matkakuvia ja kyyläsin jo taakse jääneiden lapsuudenkavereitteni elämää päivästä toiseen. Melkein kaikki luppoaika tuli toisella silmällä vahdattua etusivua.

Torstaina päätin, että en jaksa enää. En jaksa kokea Facebookin aiheuttamia negatiivisia tunteita ja ajatuksia enää. Deaktivoin Facebook-tilini.

Vaikka olen esimerkiksi matkoilla ollut ilman Naamakirjaa, on elo ilman sitä täällä Suomessa kuitenkin outoa. Joka toinen ajatukseni liittyy tavalla tai toisella Facebookiin. Uusia, hyviä biisilöytöjä on vaikea kuunnella ilman spontaaneja "jakamisajatuksia". Mielenkiintoisia uutisia on vaikea pitää omana tietonaan. Miten tietokoneella voi olla yhtäkkiä tylsää!

Onko täällä muita Facebookin jättäneitä? Onko elämä parempaa ilman Facebookia?

(Lupasin kyllä parisen vuotta itselleni olla tännekään kirjoittamatta enää mitään, mutta toivottavasti tämä on vain jotain eroahdistusta...)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Max Power

Posts: 186

#847 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Facebook:

Deaktivoin Facebook-tilini.



poista koko paska, vielä parempi, suosittelen
m1kk3

Posts: 5,560

#848 • • Edited m1kk3 no-life
Ite oon nyt käyttäny feissaria jotain viikon. Ihan kätsy tapa pitää yhteyttä frendeihin ja toki muutenkin kaikkee mielenkiintosta löytyy. Mut ei musta kyllä mitään facebook-fania oo tullu. Kätsy ja kiva juttu, siinä kaikki :)

Mä vilpittömästi toivon että vaikka tää klubbari on hiljentynyt jonnii verran ni että bilejärkkärit jaksaisi silti vielä tehä tänne kalenteriin merkintöjä bileistä ja luoda topikin, vaikka vaan silleen että siellä näkyy se feissarilinkki, ellei jaksa päivittää infoja tänne. Mä en nimittäin varmaan oo ainoo joka täältä saa tiedon bileistä pääasiassa, ei feissarista. Vai miten helvetissä sieltä mukamas saa tietoa bileistä ellei joku kutsu tai satu mainitsemaan asiasta ?

edit: ja rispektit kaikille järjestäjille, jotka jaksaa päivitellä infot sekä tänne kalenteriin että facebookiin ja *dissaa* niille jotka ei viitti laittaa niitä ku feissariin (ellei sitte oo jotku priva-/ug-bileet)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Takyon

Posts: 2,945

#849 • • Takyon Möwkö

Replying to Facebook:

Mä en nimittäin varmaan oo ainoo joka täältä saa tiedon bileistä pääasiassa, ei feissarista. Vai miten helvetissä sieltä mukamas saa tietoa bileistä ellei joku kutsu tai satu mainitsemaan asiasta ?



Pitää "tykätä" niistä bileorganisaatioista ja sit niiden oleellisten eventtien lisäksi saakin kiloittain muuta kakkaa ja mainosta jatkuvasti. Eli itsekin haluaisin nimenomaan täältä selata ja sitten vaikka sen fb-linkin kautta merkata itseni osallistujaksi myös fb:n puolella.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Max Power

Posts: 186

#850 • • Max Power Techno hoodlum
Aika kädetystä jakaa niit naamakirja linkkei yhtään missään jos niissä on oletus edellytyksenä naamakirja tili, nii siis ettei ilman sitä pääse matskuu tutkiin, kaikilla kun ei sitä ole -> eikä tule.

Oonkohan jotenki urpo tahvanainen ku mun ystävistä suurin osa joko ei ole koskaan omistanut naamakirja tiliä, on poistanut sen todettuaan koko homman niin totaalisen turhaksi tai käyttää sitä ehkä kerran vuodessa?
Juhgu

Posts: 7,921

#851 • • Juhgu Virnistelijä
Joo toi feissarin eventtisysteemi on kyl epäkäytännöllinen, siellä on ihan kaikenlaiset tapahtumat iloisesti sekasin, tulee spammia jne.

Toivottavasti promoottorit jatkossakin laittavat tapahtumansa klubbarikalenteriin, koska vaikka sen aktiivinen käyttö (suosikit, palautetopicit jne) ei olekaan niin suurta, niin se on edelleen kätevin tapa tsekata mistä löytyy milloinkin mitäkin bileitä. Feisbuukki tai muut mediat eivät pääse lähellekään.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jokke L

Posts: 1,203

#852 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Facebook:

Toivottavasti promoottorit jatkossakin laittavat tapahtumansa klubbarikalenteriin, koska vaikka sen aktiivinen käyttö (suosikit, palautetopicit jne) ei olekaan niin suurta, niin se on edelleen kätevin tapa tsekata mistä löytyy milloinkin mitäkin bileitä. Feisbuukki tai muut mediat eivät pääse lähellekään.



tätä toivon myös minä. ja varmasti moni muukin.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

m1kk3

Posts: 5,560

#853 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Facebook:


---
Toivottavasti promoottorit jatkossakin laittavat tapahtumansa klubbarikalenteriin, koska vaikka sen aktiivinen käyttö (suosikit, palautetopicit jne) ei olekaan niin suurta, niin se on edelleen kätevin tapa tsekata mistä löytyy milloinkin mitäkin bileitä. Feisbuukki tai muut mediat eivät pääse lähellekään.
---


tätä toivon myös minä. ja varmasti moni muukin.


Ja minä myös, erittäin paljon. Feissarissa on paljon hyvää, mut bileinfokanavana ei korvaa klubbaria. Ikinä.

Mun toivomuksena on, että promoottorit laittais vähintään kalenteriin merkinnän+ perustais topikin, ja siihen topikkiin sitte halukkaille se feissarilinkki. Ja näin on kyllä pääosin toimittukin, iso kiitos siitä teille *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti