House

6 posts, 1 page, 2,264 views

karvahattu

Posts: 3

#1 • • karvahattu
Haku ja google on käytetty. Vastaavia en löytänyt.

Aiheeseen. Tässä olen löytänyt yhä enemmän house musiikin. Tykästyin ensin drum n bassiin ja nyt on alkanut house kiinnostamaan yhä enemmän. Ongelmana on vain, että house levyjen osto on jäänyt hyvin vähäiseksi, koska en tiedä niitä aristeja tai labeleita.
Oon tykkäillyt ehkä enempi semmoisesta funky housesta. Pikkasen semmoista klubi soundia.

Toinen ongelma on nettikaupat, joista tuota musiikkia vinyylinä löytäisi. Streetbeat on yksi vaihtoehto, muttei sieltä kaikkea oikein löydy.
Löysin nettikaupan boomkat.com, jossa nyt jotain myytiin - onko ko. kaupasta joku tilannut? Muita kauppoja voi sitten suositella.

Kirjoituksesta huomaa, että olen vielä täysin ulkona koko genrestä. Nettiradioita on soitettu vaikka kuinka paljon, mutta niissä soitettavia artisteja ei sitten löydykään enään streetbeatista.

Kaipaisin siis suosituksia artisteista, joista kannattaisi aloittaa ja jos niitä täysin house labeleita on, niin nimiä tännepäin!
Olisi myös todella hienoa, jos pistätte esim. listan artisteista, niin mukaan voisi heittää vähän tekstiä myös, että minkä tyyppistä tai jotakin..

..ei kiitos kato vittu googlesta vastauksia.
yoni k

Posts: 667

#2 • • yoni k disko
Hmm... Nopeesti mieleen tulleita juttuja:

Nettilevykaupat:

www.decks.de
www.juno.co.uk
www.streetbeat.ac

Tuossa nyt ne mistä oon ite tilaillu ja mistä tiedän ainakin, että Housemusiikin eri alagenrejen biisejä saa helposti.

Labeleita nyt on pilvin pimein, mutta nopeasti mieleen tulee:

Freemaison
Free2Air
Gusto
CR2
Rootz
Rise Rec
Stoney Boy
CM

Posts: 1,507

#3 • • CM
Kerro jotain biisejä / artisteja, joista olet tykännyt, niin voi helpommin yrittää suositella vastaavaa soundia.
$

Posts: 1,802

#4 • • $ Destination weekend!
Levylafkat Defected ja Subliminal auttavat hyvin perushousen alkeisiin.

Sen lisäksi Lifesaver on loistava levykappa diipimpään, sielukkaaseen ja funkyyn houseen.
Major Tom

Posts: 266

#5 • • Major Tom
Kuten $ jo mainitsi, Defected ja Subliminal on hyviä labeleita kun lähtee tutustumaan houseen.

Näiden lisäksi voisi mainita:

Hed Kandi
Houseworks
Stealth Records
Soulfuric (-deep, -trax)
Milk & Sugar
cr2 records
Egoiste
Disco Galaxy
Fluential (deepimpää)
Superstar records (ruotsalaista surullista electrohousea)

Noi yleisimmät verkkokaupat tulikin tossa jo yllä, ainakin niistä mitä ite käytän.
Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#6 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Kopsasin tän listan tuolta toisesta topicista kun eräs dj etsi vastaavanlaista musiikkia. Näillä pitäisi alkuun päästä!

Labeleitä:
Defected
Lemans
Purple Music
Nero
Stereo Cool
Soulfuric
Hard Soul
Sume
MN2S
Susu
Kick Fresh
Milk & Sugar
D Vision
Mixture
Tenor
Vocal Records

Tuottajia/artisteja:
JERRY ROPERO
MATT CASELI
MO.CA
HARDSOUL
MOD
HOXTON WHORES
ATFC
INAYA DAY
SOLITAIRE
JOEY NEGRO
RAUL RINCON
GRANT NELSON
MARTIN SOLVEIG
DJ CHUS
COPYRIGHT
HARRY ROMERO
JAMIE LEWIS
DJ SPEN

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..