Mikä on oudoin asia joka sinulle on sattunut hevosen kanssa?

36 posts, 2 pages, 15,645 views

Avatar
#21 • • Equalizer Guest
Oon voittanu rahaa*tirsk*
Verano

Posts: 4,649

#22 • • Verano Merituuli
Olen istunut hevosen selässä jonkun taluttamana intiaanisulka päässä. Tämä tapahtui Legolandissa. Kaksi kertaa. Mutta ei mua kyllä sattunut. Hevosesta en tiedä.
serotonot

Posts: 3,137

#23 • • Edited serotonot Paul Easy
Oudoin asia on varmaan se että näin joskus elävän hevosen ja vuosia myöhemmin ravintolatupakointi kiellettiin :(
hane

Posts: 242

#24 • • hane
heh, pienenä ku pelkäsin jopa poneja ni uhmasin pelkoani ja kokeilin ratsastaa..sitä elikkoa talutettiinkin vaik mul oli ohjakset käsissä. Sit taluttaja päästi irti ja neuvo mitä pitää tehä ja mielestäni teinkin iha oikein, että "jarruttelin" ja "ohjasin" ni se hullu poni meni silti iha minne sattuu, nopeeta ja lujaa ja lopulta kohti aitaa ja sitä aitaa piti sit rempata. Oli ihan tyhmää....Outoakin siis kun se poni oli olevinaan tallin kiltein ja hitain ja tottelevaisin jne. mut ei sit ollukaa =)

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

aaaaaaaa

Posts: 178

#25 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Kun kerran vuodessa tuutkin et onko meidän hevosen kasvain kasvanu. Muuten jees mut se tehään kyynärpäätä myöten sen pepussa. Ikinä en oo nähny kainaloon asti meneviä kumihanskoja paitsi ku sillon ku alettiin tehdä tota. Gross.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

r0n

Posts: 2,258

#26 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
heppa jätti kylmäks *uuh*

--
6er reihe

vivesteri

Posts: 309

#27 • • vivesteri karmea mörkö
Vanha hoidokkini, -83 syntynyt iki-ihana oripoikani Call a Pro, yritti kerran kirjaimellisesti astua mut. Ko. pollella oli tapana myös tehdä kaikkea tuhmaa itsensä kanssa esim. harjauksen aikana, ja kerran se säikäytti mut ihan todella yrittämällä hypätä selkään.
Tätä tapausta lukuunottamatta en ole ikinä onnistunut löytämään ihanampaa hevosta, ja en usko että kukaan toinen hevonen voisi tätä pollea korvata.

Sitten on nämä perinteiset hevonen juoksee aidan läpi-aita kaatuu päälle-hevonen juoksee yli, yksi pirullinen tamma potkaisi polveen ja puraisi leuasta, lisäksi tiedän myös miltä tuntuu saada hokit lenkkareista läpi.

Vieläkin välillä tulee oikeasti mietittyä miten olen vielä elävien kirjoissa *nauru*

Ja ai niin, ensikosketukseni exääni sain hakiessamme tallita karanneita tammoja heidän porkkanamaaltaan *nauru*
Meidän pollet oli jotenkin niin jääräpäitä, että sähkölanka/puuaitaus ei niitä sisällä pitänyt. Volada's Lass niminen neitokainen istahti aidan päälle, ja muut sitten juoksi siitä läpi :P

Voi niitä aikoja... *huokail*
Mellu-

Posts: 4,006

#28 • • Mellu-
Onhan noita.. ehkä paras on ollut eräs hoidossa ollut shettis (joka oli pirun pahapäinen).
Se puri,potki,tuhos,kiusas ja teki kaikkensa ettei kellää mullakaa ois kivaa.

tässä muutama:

-Talutuksessa pikkanen likka selässään se päättää alkaa piehtaroimaan.
- juoksutusliinassa se päättää lähteä juoksemaan yhteen suuntaan ja meitsi tulee lumista peltoa mahallaan perässä.
- Kärryillä ajaessa se päätti peruuttaa ojaan..

ponit <3

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Juhgu

Posts: 7,921

#29 • • Juhgu Virnistelijä
durva_poni.avi

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kolera

Posts: 4,256

#30 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
se kompastu ja penis meni mun aanukseen

Juhgu, 10.6.2007 17:19:
durva_poni.avi


Unohit Mr. Handsin *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Josssu

Posts: 506

#31 • • Josssu
Ratsastin isolla hevosella joskus pienenä ja kesken ratsastuksen hevonen päätti heittäytyä polvilleen ja alkoi piehtaroimaan. Minä jalkauduin satulasta ja katselin ihmeissäni, että mitäs nyt tapahtuu.

Tipuin ponikärryistä ja lihava minishettis laukkasi peltotietä täysillä kyydissään kaverini Emma, joka ei koskaan aiemmin ollut istunut kärryjen kyydissä. Alkoi naurattaa ihan sairaasti, vaikka tilanne oli vaarallinen. Sain kuitenkin huudettua, että vedä niistä piuhoista ja poni pysähtyi.

Talutin n. 14-vuotiaana suomenhevosta tallista tarhalle ja polle päätti sitten haukata puusta syötävää jolloin minä kohosi makeasti ilmaan ja kaverini nauroi kuollakseen *nauru*

Hassua on myös katsella kun hevonen näkee unta *hih*
Jutu

Posts: 3,054

#33 • • Jutu Blondi
Nyt voidaan laskea ponitkin hevosiksi eiks je. Oudoin kokemus olis kyllä se kun pienempänä olin poniratsastuksessa kun yht'äkkiä aloin valumaan satuloineen päivineen ponin kyljelle ja siitä sitten mahan alle. Tipahdin kyllä ojaan ennen kuin ehdin mahaan asti :P

Toinen outo asia oli laukkaaminen. En oo siis käynyt kuin ihan muutaman kerran ratsastamassa joten mun kokemus rajottuu siihen ravaamiseen. Oltiin muutama kesä sitten Aulangolla siskon kanssa ja käytiin siellä ratsastamassa. Pyysin sitten sitä yhtä likkaa, että jos se olis tullut siihen vierelle sitten neuvomaan, että mitä pitää tehdä, mutta ne vaan sano "kyllä sä pärjäät sen kanssa, ei mitään hätää". Noh, se heppa olikin sitten sellanen, että teki kaiken minkä edellä olevat hepatkin, niin sitten kun ne lähti laukkaamaan niin se munkin polle päätti lähteä. Vähän se nykäs mutta kyllä mä siellä satulassa pysyin. Siinä vaiheessa kyllä tuli mieleen, että missä tässä on hätäjarru *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Yonna

Posts: 372

#34 • • Edited Yonna
Joo hevosten kanssa sattuu ja tapahtuu milloin mitäkin. Muistan yhden kerran kun olin lihavalla shetlanninponi-ruunalla ajamassa. Lenkin jälkeen päästin ponin laitumelle, kesä kun oli. Piehtaroimaanhan se tietysti meni. Ainoa vaan että vähän huonoon paikkaan, sellaiseen loivaan kuopan kohtaan. Siihen se sitten jäi, ison mahansa kanssa, ketarat kohti taivasta ja ilme oli ponilla kyllä korvaamaton: "Oho, mites tässä näin kävi"*nauru* Hetken kippurassa naurettuani sain sen kyljelteen ja se pääsi ylös.

Toinen aika koominen (ainakin näin jälkeenpäin) tapaus oli kun aamulla mentiin talliin ruokkimaan hevosia. Kolmen hevosen karsinoiden ovet oli auki, pari saranoiltaan irti lojumassa tallin käytävällä ja yksi muuten vaan auki. Kaikki kolme hevosta seisoi aukinaisissa karsinoissa (vieläpä omissaan) selkeesti väsyneen ja viattoman näköisinä: "mitään ei olla tehty". Eikä kenellekään ollut mitään suurempia haavereita sattunut, paria naarmua lukuunottamatta. Tais olla railakas yö..

Niin joo ja oma ruuna innostui astumaan tammaa tuossa joku aika sitten..mitäpä sitä oriilla tekee kun on jalostusruuna*nauru*
spoinkel

Posts: 398

#35 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Tuo ei sattunut varsinaisesti mulle, tai no ehkä välillisesti. Oudoin hevosiin liittyvä tapaus on se, kun näin niin kutsutun mr. hands -videon ja kuulin, että videon äijä oli kuollut heppaseksistä saamiinsa sisäisiin vammoihin. http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Pinyan täältä saa lisätietoja, ei sisällä eläinseksivideota.

Mutta livenä... kerran näin kun hevonen paskansi kadulle (wii!)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Rich

Posts: 109

#36 • • Rich
Mul on tenavana ollu 1 kpl sellasia. En edes itse usko sitä.