Tinrib tekee paluun... Digitaalisena.

5 posts, 1 page, 2,236 views

Gen-X

Posts: 84

#1 • • Gen-X -mindDrive-
Enpä oo nyt ihan varma kuinka tuore uutinen tää on mut ite ainakin sain tästä sähköpostin tänä aamuna...
Tinrib on siis aloittanut biisien myymisen digitaalisessa muodossa. Vähän kyllä kieltämättä harmittaa kun tuntuu että menee se vuosien takainen vinyylien haaliminen nyt vähän hukkaan. Mutta onhan tää silti ihan positiivinen juttu että nyt voi kaikki ostaa näitä klassikoita jos siltä tuntuu. Muutenkin sivun tarjonta näyttää kyllä hyvältä. Kannattaa käydä tutustumassa. *joo*

http://tinribdigital.com/DigitalStore.htm

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

xl8r

Posts: 2,227

#2 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
uuuu *aplodit*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Jussi Soro choon!

Gen-X, 3.6.2007 11:59:
Vähän kyllä kieltämättä harmittaa kun tuntuu että menee se vuosien takainen vinyylien haaliminen nyt vähän hukkaan.


Noihan oli kaikki mp3:t jaossa tinribin nettisaitilla silloin kun labeli lopetti...
Gen-X

Posts: 84

#4 • • Gen-X -mindDrive-

JussiS, 3.6.2007 14:07:
---
Gen-X, 3.6.2007 11:59:
Vähän kyllä kieltämättä harmittaa kun tuntuu että menee se vuosien takainen vinyylien haaliminen nyt vähän hukkaan.

---

Noihan oli kaikki mp3:t jaossa tinribin nettisaitilla silloin kun labeli lopetti...




Jep jep. Ite en tollaista siltä ajalta muistakkaan, ilmeisesti jäänyt huomaamatta. *blush* Joka tapauksessa imo en vinyylimiehenä noita digitaalisena ostaisi koska alkuperäistä vinyyliä ei korvaa mikään. Ja myös sen takia että olen löytänyt ne kaikki alkuperäiset ribit mitä oon halunnutkin. Silti hieno homma että tätä musiikkia on taas kaupallisesti saatavilla.

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

Nepenthe

Posts: 141

#5 • • Edited Nepenthe

JussiS, 3.6.2007 14:07:
---
Gen-X, 3.6.2007 11:59:
Vähän kyllä kieltämättä harmittaa kun tuntuu että menee se vuosien takainen vinyylien haaliminen nyt vähän hukkaan.

---

Noihan oli kaikki mp3:t jaossa tinribin nettisaitilla silloin kun labeli lopetti...



Itse tavalliseen tapaani olen vähintään kuukauden myöhässä, mutta todettakoon että ilmaisessa jaossa ei suinkaan ollut koko kataloogi silloin aikoinaan (mm. pentiumit, I thank you Elvis jne. eivät olleet). Ja meidän anaaliretentiivien iloksi bitratekin on nyt 320kbps eikä 160 :)

Ja vinyylien haaliminen ei mene koskaan hukkaan :)

Ainakin Weirdon uusi materiaali kuulostaa taas tututun hyvältä. Mies löytyy edelleen ns. "artistit jotka pakko nähdä" -listaltani, joten jossain vaiheessa varmaan joutuu sillekin tekemään jotain...