Nightwishin uusi laulaja

33 posts, 2 pages, 8,971 views

DJ Tomppa

Posts: 768

#21 • • DJ Tomppa

ezzy, 24.5.2007 19:53:
---
DJ Tomppa, 24.5.2007 19:39:
Sen verran kiinnosti, että luin iltalehdestä luonnehdinnan:
"Anette kasvoi musikaalisessa perheessä ja hän on esiintynyt ja laulanut koko ikänsä; muun muassa Abba-coverbändissä."

Tosi heviä.

---


Eihän se laulaja tossakaan o koskaan ollu mikään "hevi", vaan musiikki...



Nojuu, totta tuo kyllä. Pointtina vaan se, että esimerkkinä mainittu Abba-coverbändi. Mut saattoihan ne tosiaan olla black-metal-versioita niinku a98 mainitsi...*pahis*
-V-

Posts: 587

#22 • • -V-
Jotenki toi kuulostaa tossa paljon laimeemmalta ku Tarja kuullosti. Pätkää kuunnellessa ootti et millon se oikeen alkaa kunnolla laulaa, mut ei... *eiei*
ezzy

Posts: 8,060

#23 • • ezzy Droid-pappa

violet_angel, 24.5.2007 20:17:
Jotenki toi kuulostaa tossa paljon laimeemmalta ku Tarja kuullosti. Pätkää kuunnellessa ootti et millon se oikeen alkaa kunnolla laulaa, mut ei... *eiei*



Liian lyhyt pätkä vaan kertomaan onko sillä kunnolla voimaa äänessä, tosin siellä oli taustalla yks sen repäisy, sen perusteella on luvassa ihan hyvää varmaan.

Rallienglanti ei vaan uppoa mulle, niin mielummin kuuntelen natiiveja englanninkielisiä tai sitä muuten taitavia (esim Evanescence, Within Temptation, Lacuna Coil, Lullacry, Velcra jne.)
Foxmagon

Posts: 1,329

#25 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Jutu, 24.5.2007 17:49:
Meh wants Tarja takasin :(



*nyyh*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

terraluna

Posts: 1,270

#26 • • terraluna Agentti
No eipä oo ton klipin perusteella kummoinen ääni, mut saa nähä kunhan saavat ulos muutakin kuin ~puolen minuutin klipin. Isoihin saappaisiin joutuu tämä uusi laulaja joka tapauksessa, Turusen karisma ja ääni olivat aika ainutlaatuisia. Jos vetoa löisin, niin en veikkaisi että entisen kaltainen menestys jatkuu Nightwishin kohdalla, mutta aika voi muuttaa tämänkin, kun Anette saa aikaa kasvaa ja kypsyä laulajana, muusikkona ja julkisuuden lemmikkinä. ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Tiia

Posts: 352

#27 • • Tiia
Nyt taitaa kyllä fanit pettyä. Tytöllä on kovin tavallinen ääni ainakin Tarjaan verrattuna. Ei kukaan olisi huomannut (ainakaan minä *nauru*), jos bändi olisi vaihdettu, muttakun laulaja.. Voihan menestys tietenkin jatkua, mutta luulis, että fanit vähän vaihtuu.
Android

Posts: 3,908

#28 • • Android
En ole ikinä tykännyt Nightwishistä. Suurin syy on ollut Tarja. En siedä oopperalaulua vaikka klassisesta musiikista tykkään noin muuten. Tarja on varmaankin teknisesti parempi laulaja kuin tämä uusi, mutta itse tykkään paljon enemmän tästä uudesta laulajasta. Hänen lauluäänensä miellyttää korvaa paljon enemmän.
Karski

Posts: 6,049

#29 • • Karski Pomon kätyri
Alko vituttaa toi ompelukone otsikossa joten
päivitin sen pois.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Amuck

Posts: 2,396

#30 • • Edited Amuck dub-i-dub
Mä olen ihan päinvastaista mieltä - taitava laulaja on ollut sen bändin parasta antia, ei niinkään ne hetkittäin nolohkot biisit. Tuon uuden ääni oli paljon popimpi, persoonattomampi, vaikka kaunis olikin. En erottaisi Evanescencestä.

ps. Ooppera *sydän*

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Inferno@Tre

Posts: 678

#31 • • Inferno@Tre Hervanta UG

2la, 25.5.2007 11:12:
Mä olen ihan päinvastaista mieltä - taitava laulaja on ollut sen bändin parasta antia, ei niinkään ne hetkittäin nolohkot biisit. Tuon uuden ääni oli paljon popimpi, persoonattomampi, vaikka kaunis olikin. En erottaisi Evanescencestä.



Evanescence mullakin siitä lähinnä mieleen tuli mut pidin silti kovasti

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

ezzy

Posts: 8,060

#32 • • ezzy Droid-pappa
Kenties siksi, että Evanescence on loistavaa musaa :) ja Amy Lee on <3
Cloudberry

Posts: 493

#33 • • Cloudberry

Jutu, 24.5.2007 17:49:
Meh wants Tarja takasin :(



X 2 *joo*

Eh.. Luulin, että pojat vaan vatulois ja venyttäis uuden laulajan valintaa, joka siirtyis ja siirtyis, kunnes ketään ei tulis valituksi ja bändi hajoais. Yllättävää, että oikeasti ottivat paikalle jonku. Vielä yllättävämpää että tää uus typy vaikuttaa lähinnä Tarjan halpakopiolta. Jos kerta eivät saaneet tilalle ketään yhtä hyvää/ parempaa ku entinen, ois ehkä kannattunu ottaa sitten joku ihan erilainen... joku pop-nasaali-blondi... tai mies... hmm..

Ei oo kyllä kovin korkeat odotukset tulevan matskun suhteen. Ei Nightwishin, eikä Turusen soolomateriaalin suhteen. Toimivat yhdessä paljon paremmin kuin erikseen. *uuh*

Varmaan teen jatkossa samaa ku ennenki eli kuuntelen Highest Hopesin läpi + pari biisiä tietsikalta aina siivouspäivänä. Pölyjen pyyhintä ja tiskaus sujuu paljo rattoisammin ku hoilaan mukana, vaikkei mene yhtä kovaa ja korkealta.. *vink*

Muutenkaan en ole hevin ylin ystävä ja Nightwishistäki tykkäsin enimmäkseen Turusen ansiosta. Se on vaan niin ihana. *kuolaa* *sydän* *plur* ..ni en siksikään jaksa syttyä uudelle laulajalle. Sori.