O: Pioneer cdj-100 (mahdollisesti)

9 posts, 1 page, 2,970 views

Ex0rz

Posts: 3

#1 • • Ex0rz
Eli hakusessa ois halvat käytetyt, toimivat ja hyvä kuntoiset pioneer CDJ-100 soittimet. Viestiä Heikki lt piste manninen at elisanet piste fi

Tavoitatte minut myös ircistä Efnetistä Ex0rz nimellä. MAhdollisesti myös quakenetistä. Hieman infoa soitinten historiasta (kuinka paljon käytetty ja miten/missä) ja mahdollinen hintatoivomus.
kotivalo

Posts: 190

#2 • • kotivalo
Tarviit siis parin välttämäti?
Mulla ois yks kappale, ostin täältä palstalta pari kuukautta takaperin joltain oululaiselta sälliltä parin, joista tarviin ite vaan toisen, toinen ois myytävänä. About 3v vanha, minä siis toinen omistaja. Ei keikkailtu, hinta jotain parisataa?
thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas

kotivalo, 21.5.2007 21:26:
Tarviit siis parin välttämäti?
Mulla ois yks kappale, ostin täältä palstalta pari kuukautta takaperin joltain oululaiselta sälliltä parin, joista tarviin ite vaan toisen, toinen ois myytävänä. About 3v vanha, minä siis toinen omistaja. Ei keikkailtu, hinta jotain parisataa?



oiskohan ollu gateway :o ;)
kotivalo

Posts: 190

#4 • • kotivalo
Joo, en jaksanu tonkia viestiketjua esiin, tahi ihmetellä sähköposteja, mut gateway:ltä ostettu on. :)
serotonot

Posts: 3,137

#5 • • serotonot Paul Easy
Mul saattais olla mahdollisesti myynnissä pari tolle yhdelle cdj-100:lle
Ex0rz

Posts: 3

#7 • • Ex0rz
No paria tässä haeskelen :) Yhellä ei taida toi soittaminen nii hauskaa olla :) Ja jos ostan yhden nii voi olla vaikeempi saada kaveria sille. Pidän mielessä jos joku sattuis myymään toisen kappaleen.
vanhus

Posts: 889

#9 • • vanhus
täältäkin löytyy pari kappaletta cdj 100 soittimia hintaa 500e yhteensä*nuotti*