poistettu

16 posts, 1 page, 3,258 views

meizi m

Posts: 398

#1 • • Edited meizi m Jytkemeister supreme
poistettu

--
...

Avatar
#2 • • emppu Guest
:D
reinoh

Posts: 818

#3 • • reinoh
otetaa tälle.
meizi m

Posts: 398

#4 • • meizi m Jytkemeister supreme
Tää on se versio josta lopun suuronnettomuus on leikattu pois :))))

--
...

laite

Posts: 2,994

#5 • • laite MastahWankah
Ogg on kyllä siinä mielessä perseestä, että ainakaan mun iTunes ei tuota suoraan soita. Ja ei, en oo todellakaan asentamassa mitään plugineita tms koska oon niin vitun laiska.
meizi m

Posts: 398

#6 • • meizi m Jytkemeister supreme

laite, 16.5.2007 14:50:
Ogg on kyllä siinä mielessä perseestä, että ainakaan mun iTunes ei tuota suoraan soita. Ja ei, en oo todellakaan asentamassa mitään plugineita tms koska oon niin vitun laiska.



No se on kyllä pienemmillä bitrateilla paljon parempi kuin ämppäri. Jos haluat niin saat kyllä mp3 versionkin.

--
...

reinoh

Posts: 818

#7 • • reinoh

laite, 16.5.2007 14:50:
Ogg on kyllä siinä mielessä perseestä, että ainakaan mun iTunes ei tuota suoraan soita. Ja ei, en oo todellakaan asentamassa mitään plugineita tms koska oon niin vitun laiska.



laite vaan haluu olla keskiverto ihmistä hankalampi tapaus ja haalia erikois huomiota *lmao*

*cheers*
laite

Posts: 2,994

#8 • • laite MastahWankah

reinoh, 16.5.2007 15:17:
---
laite, 16.5.2007 14:50:
Ogg on kyllä siinä mielessä perseestä, että ainakaan mun iTunes ei tuota suoraan soita. Ja ei, en oo todellakaan asentamassa mitään plugineita tms koska oon niin vitun laiska.

---


laite vaan haluu olla keskiverto ihmistä hankalampi tapaus ja haalia erikois huomiota *lmao*

*cheers*


En vaan haluu vaan olen! Oikeesti mua kyl vituttaa kun mäkki on niin paska, ettei tue ees oggia oletuksena ;D

Nojoo, jos tosta löytyy oikeesti mp3-muodossa oleva tiedosto niin olis ihan jeeees =)
Syntse

Posts: 1,652

#9 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
olipas mielenkiintoisia soundeja varsinkin loppupuolel.
gr

Posts: 1,116

#11 • • Edited gr Hu-hu
alussa meinas tulla melko paksahdus fiilis, mutta puolesta tunnista eteenpäin olikin jo varsin letkeetä menoa, paitti että tosta saksa-voksu-biiiisistä en kyl lämpee yhtää :'< muuten *piis*
meizi m

Posts: 398

#12 • • meizi m Jytkemeister supreme
Löytyihän ne biisit sitten lopulta. Tracklisti pitää nyt varmaan aikalailla paikkansa.

--
...

plink

Posts: 1,405

#13 • • plink team paska
olihan siellä muutama nitkuraita, mutta pääosin kuitenkin teknoa. ei montaa kertaa tarvinnut kelata:) tosi hyvä meno oli, mutta hieman ihmetytti rakenne; meno puolessa välissä on jo todella korkealla, mut sitten laimenee loppua kohden. ylivoimaisesti parasta antia oli n. 15-30 min välinen jakso. mut hyvä, että joku tällastakin vielä soittelee, roks!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

meizi m

Posts: 398

#14 • • Edited meizi m Jytkemeister supreme

plink, 17.5.2007 17:33:
olihan siellä muutama nitkuraita, mutta pääosin kuitenkin teknoa. ei montaa kertaa tarvinnut kelata:) tosi hyvä meno oli, mutta hieman ihmetytti rakenne; meno puolessa välissä on jo todella korkealla, mut sitten laimenee loppua kohden. ylivoimaisesti parasta antia oli n. 15-30 min välinen jakso. mut hyvä, että joku tällastakin vielä soittelee, roks!



Aiheellista kritiikkiä. Jälkeenpäin kuunneltuna on kyllä pakko myöntää että puuttui se punainen lanka ja metsään mentiin tuon loppupään kanssa. Kiitos ja kumarrus palautteesta.

--
...

KriiKS

Posts: 108

#15 • • KriiKS
Mieltä lämmitävää soundia, joka toimi oikein hyvin. Surina soundi oli kiva lisä kokonaisuuteen. Meno oli hyvä.
laite

Posts: 2,994

#16 • • laite MastahWankah

plink, 17.5.2007 17:33:
olihan siellä muutama nitkuraita, mutta pääosin kuitenkin teknoa. ei montaa kertaa tarvinnut kelata:) tosi hyvä meno oli, mutta hieman ihmetytti rakenne; meno puolessa välissä on jo todella korkealla, mut sitten laimenee loppua kohden. ylivoimaisesti parasta antia oli n. 15-30 min välinen jakso. mut hyvä, että joku tällastakin vielä soittelee, roks!


Tää on aika pitkälti sama mitä mulla oli mielessä kun tätä taas kuuntelin. Hyvää kamaa pääasiassa ja noi 15-30min väliin ajoittuvat biisit toimi kyllä ehdottomasti parhaiten. Biisijärjestystä ja sitä myöden myös setin rakennetta vois miettiä kieltämättä hieman uudelleen, jotta progressio säilyis. Nyt tuli hieman sillisalaattifiilis tätä kuunnellessa.

Mut jouduinpa tän setin ansiosta ostamaan ekat nitkuilut ikinä ;)