bilejarjestajia Lahdessa?

11 posts, 1 page, 6,162 views

Hard House Lady

Posts: 83

#1 • • Hard House Lady
Moi,

muutama kaveri Lontoosta olisi innostunut soittamaan Lahdessa osana tamankesaista lomareissua Suomeen ja Baltiaan. Kuka tietaa paikallisten bileitten jarkkaajista, joille kundien tulisi lahettaa demot ja muu asiaankuuluva info?

Kaikki miehet ovat soittaneet lukuisissa Lontoon tunnetuissa clubeissa ja olisivat tana kesana innostuneet ottamaan Lahden mukaan keikkalistaansa. Viimeisen vuoden aikana he ovat olleet seka Helsingissa etta Virossa.
JayVee

Posts: 887

#2 • • JayVee FINRG / Supercharged
ketäs nää veijarit o?

--
FINRG / Supercharged

Hard House Lady

Posts: 83

#3 • • Edited Hard House Lady
Markus Buhmann- resident: Zoology, club 414, Brixton, soittanut myos: Turnmills,
Matt Dahl- www.mixdepot.net/MattDahl, "playing debut back in May 2004 for the kings of anti promotion – OHM which was quickly followed up by a main room appearance at Turnmills"
Karl Alexander - OHM, seka monet lukuiset bileet Lontoossa.
Daegal Brain - tunnetuimmat setit: Heat @ Space Ibiza, June 2003, Twisted pres. Marco V @ The Fridge, Dec 2004, http://www.mixdepot.net/daegalbrain

Yksi miehista kyseli multa yhteystietoja eilen illalla, ja lupasin autella. Jos kiinnostusta loytyy, niin miehet kylla laittavat yksityiskohtaisia tietoja tulemaan joko sahkoisesti tai postin valityksella.

Niin, ja ihan nain asioiden selkiyttamiseksi, nuo linkit + muut tiedot otin ihan yleisilta sivuilta webista, eivatka ne ole valttamatta kundien itsensa valitsemia tahan varsinaiseen tarkoitukseen,en ole promottoori enka ole minkaan dj agencyn palkkalistoilla. Taman kesan reissua ei ole viela lyoty lukkoon, vaan tarkoituksena on kysella ensin yleista kiinnostusta.
RiD

Posts: 2,817

#5 • • RiD Nukemi
Tästä ei hyvää seuraa....

Lahti pilaa tunnelman

--
*super* *possu*

Hard House Lady

Posts: 83

#6 • • Hard House Lady

RiD, 18.3.2007 13:09:
Tästä ei hyvää seuraa....

Lahti pilaa tunnelman



Kuin niin? Itse olen Lahtelainen, ja vaikka en ole Lahdessa asunut yli kahteentoista vuoteen, muistan kylla pihalla kayneeni aivan tarpeeksi? Nuutti oli aikoinaan kantapaikka ja Sile sai tanssitettua meidan porukkaa aika lailla...
TemeZ

Posts: 486

#8 • • Edited TemeZ

Hard House Lady, 18.3.2007 13:32:
---
RiD, 18.3.2007 13:09:
Tästä ei hyvää seuraa....

Lahti pilaa tunnelman

---


Kuin niin? Itse olen Lahtelainen, ja vaikka en ole Lahdessa asunut yli kahteentoista vuoteen, muistan kylla pihalla kayneeni aivan tarpeeksi? Nuutti oli aikoinaan kantapaikka ja Sile sai tanssitettua meidan porukkaa aika lailla...



Hei se oli silloin... kun oltiin nuoria (kerkesin sentään nuutin ajan nähdä, vaikka paljon nuorempi oonki, tietääköhän nää kaikki ees kuka sile on) *justjoo* nyt on eri porukka ja nää pilaa aina tunnelman (yleinen läppä, älä ota vakavasti) *nauru*
gerry

Posts: 979

#9 • • gerry
toivottavasti soittavat polkka... Täälläku on bileis joku minimipeebeeämä 165*hmph*

--
by B.C.S

sonni

Posts: 180

#10 • • sonni

gerry, 1.4.2007 13:48:
Täälläku on bileis joku minimipeebeeämä 165*hmph*


kokeile muita pippaloita :p