bilepaikka haussa Tampereella

6 posts, 1 page, 3,836 views

AXP

Posts: 57

#1 • • AXP Shadow
Tässä olen pidempään etsinyt paikkaa Tampereella, jossa voisi bileet järjestää. Muutaman hyvän vaihtoehdon olen saanut tuttavilta mutta ajattelin jos täältä vielä nappaisi loistavia ehdotuksia *ding*

Eli Tampereen seudulta n. 80 hengen paikka ja hintaa saisi olla max n. 300
1 päivä riittää kunhan paikalla saisi bilettää aamukuuteen *känni*

Kai tämä kaikki on mahdollista?
villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola

AXP, 25.2.2007 18:24:
Eli Tampereen seudulta n. 80 hengen paikka ja hintaa saisi olla max n. 300
1 päivä riittää kunhan paikalla saisi bilettää aamukuuteen *känni*

Kai tämä kaikki on mahdollista?


Jo toki, mutta 06:een bilettäminen vaatii jo UG-tilan, ravintolatilat saat unohtaa.

Kyllähän noita soveltuvia tiloja löytyy jopa keskustankin alueelta, mutta varmimmin rauhassa saa olla hieman syrjemmässä.

Noilla tiedoilla ei pysty kyllä enempää tietoa antamaan.
UzU

Posts: 2,361

#3 • • UzU [33100]

AXP, 25.2.2007 18:24:
Tässä olen pidempään etsinyt paikkaa Tampereella, jossa voisi bileet järjestää. Muutaman hyvän vaihtoehdon olen saanut tuttavilta mutta ajattelin jos täältä vielä nappaisi loistavia ehdotuksia *ding*

Eli Tampereen seudulta n. 80 hengen paikka ja hintaa saisi olla max n. 300
1 päivä riittää kunhan paikalla saisi bilettää aamukuuteen *känni*

Kai tämä kaikki on mahdollista?



Onhan moisia bileitä pidetty Tampereellakin vaikka kuinka paljon.
Mutta yleensä noista mestoist ei täällä huudella jotta vältytään suuremmilta ongelmilta.

Ei se tarvii kuin vähän kekseliäisyyttä löytää mestoja. Ja 300e on jo ihan kohtuullinen raha mestan vuokraamiseen, joten eiköhän noita löydy.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#4 • • Jussi Soro choon!

AXP, 25.2.2007 18:24:
Tässä olen pidempään etsinyt paikkaa Tampereella, jossa voisi bileet järjestää. Muutaman hyvän vaihtoehdon olen saanut tuttavilta mutta ajattelin jos täältä vielä nappaisi loistavia ehdotuksia *ding*

Eli Tampereen seudulta n. 80 hengen paikka ja hintaa saisi olla max n. 300
1 päivä riittää kunhan paikalla saisi bilettää aamukuuteen *känni*

Kai tämä kaikki on mahdollista?


Kannattaa kysyä yliopistojen laitejärjöstöiltä noita. Yleensä YO:lta löytyy jotain sitsi-tiloja joissa noita voi järjestää,ettei tarvii ihan kaikkia roudauksen perusjuttuja ottaa huomioo
Kim123

Posts: 127

#5 • • Kim123 jokke123
onko muuten kellään tietoa siittä liQuidista että millaset pirskeet on mahd. luvassa????

--
pioneer

AXP

Posts: 57

#6 • • AXP Shadow
Jees, näyttää ainakin realistiselta, kiitos...


jokke123, 9.3.2007 21:34:
onko muuten kellään tietoa siittä liQuidista että millaset pirskeet on mahd. luvassa????



Meinaatko sitä Rosendahlin keikkaa?