Kruuwi.org avattu!

19 posts, 1 page, 6,025 views

DJ Tomppa

Posts: 768

#1 • • Edited DJ Tomppa
Jep, vihdoin sai Kruuwi omat web-sivut. 1.0 versio ulkona, päivityksiä tulossa vielä tarpeen mukaan.

http://kruuwi.org

web_logo.jpg
DJ Tomppa

Posts: 768

#2 • • DJ Tomppa

mayah, 8.2.2007 17:35:
tapahtumat --> webin ihmeellinen maailma

Pannaas tonne missä kaikki muutkin klubien sivustoesittelyt on *piis*



Pannaan vaan, mietinkin että mihin näitä on työnnetty... mut katos, kiire oli kova! ;)
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life
kivat sivut, esillä just kaikki tarpeellinen ja kiinnostava, selkeästi ja yksinkertaisesti :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

Posts: 768

#4 • • DJ Tomppa

mikke, 8.2.2007 23:10:
kivat sivut, esillä just kaikki tarpeellinen ja kiinnostava, selkeästi ja yksinkertaisesti :)



Hyvä että kelpaa, meikä onkin tällainen web-sivuspesialisti! *joo* no en...
pirpeli

Posts: 5,533

#5 • • pirpeli
Mä muuttaisin äkkiä etusivun tekstin asettelua. Kappalejakoa kehiin tms. Tuossa taitaa olla nyt joku keskityshomma päällä, eikä toimi ollenkaan..Aika kamalaa sillisalaattia, kun levinnyt pitkin sivua. Muutoin ihan perusjees.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#6 • • WiljamiDzay Nyypiö

pirpeli, 9.2.2007 08:54:
Mä muuttaisin äkkiä etusivun tekstin asettelua. Kappalejakoa kehiin tms. Tuossa taitaa olla nyt joku keskityshomma päällä, eikä toimi ollenkaan..Aika kamalaa sillisalaattia, kun levinnyt pitkin sivua. Muutoin ihan perusjees.



*ding* Mulla näkyy ainakin ihan kunnolla keskitettynä toi teksti...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

pirpeli

Posts: 5,533

#7 • • pirpeli

WiljamiDzay, 9.2.2007 09:02:
*ding* Mulla näkyy ainakin ihan kunnolla keskitettynä toi teksti...



Keskitettynä se näkyy mullakin. Niin, että yksi sana hyppää parin kokonaisen rivin jälkeen aina keskelle, näin:

mmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm
mmmm
mmmmmmmmmmm
mmm
mmmmmmmmmmm
mmmmmm
mmmmm

Eli aika tuskallinen lukea. Mjahas, ja noiden lyhyiden mmm:ien pitäs olla siis tossa tekstissa keskitettynä, mutta eipäs ookkaa. Mut sait varmaan idean?

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#8 • • WiljamiDzay Nyypiö

pirpeli, 9.2.2007 09:06:
---
WiljamiDzay, 9.2.2007 09:02:
*ding* Mulla näkyy ainakin ihan kunnolla keskitettynä toi teksti...

---


Keskitettynä se näkyy mullakin. Niin, että yksi sana hyppää parin kokonaisen rivin jälkeen aina keskelle, näin:

mmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm
mmmm
mmmmmmmmmmm
mmm
mmmmmmmmmmm
mmmmmm
mmmmm

Eli aika tuskallinen lukea. Mjahas, ja noiden lyhyiden mmm:ien pitäs olla siis tossa tekstissa keskitettynä, mutta eipäs ookkaa. Mut sait varmaan idean?



hmnjaa... mul ei pää toimi kun nukuin liian vähän... en saanut... *nauru* (mut ei hätää... unohdan asian piakkoin joka tapauksessa, ni ei kannata selvittää pidemmälle... *nauru*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

pirpeli

Posts: 5,533

#9 • • pirpeli

mayah, 9.2.2007 09:03:
mut pointti lienee se, että ei olis keskitettynä lainkaan. Oli aika epämukavaa lukea. Eikä pelkästään etusivulla vaan joka sivulla.



Kiitos Maija selvennyksestä^_^Siis juu, ei mitään keskityksiä, vaan vasemmasta reunasta kappaleilla, kappalejaoin ja vaikka palstoina. Ois monin verroin parempilukuinen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dementation

Posts: 2,892

#10 • • Dementation wednesday?

pirpeli, 9.2.2007 08:54:
Mä muuttaisin äkkiä etusivun tekstin asettelua. Kappalejakoa kehiin tms. Tuossa taitaa olla nyt joku keskityshomma päällä, eikä toimi ollenkaan..Aika kamalaa sillisalaattia, kun levinnyt pitkin sivua. Muutoin ihan perusjees.



kruuwi.jpg

Tolta sen pitäisi näyttää ja tossa on mun mielestä ainakin kappaleenjaot etc kunnossa...
Näkyykö se sulla noin ja jos niin selitätkö uudestaan, miten sen pitäisi olla?
Jos taas ei, niin sitten kiinnostaa että mikä weppiselain/käyttöjärjestelmä?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#11 • • pirpeli

Dementation, 9.2.2007 09:14:
Tolta sen pitäisi näyttää ja tossa on mun mielestä ainakin kappaleenjaot etc kunnossa...
Näkyykö se sulla noin ja jos niin selitätkö uudestaan, miten sen pitäisi olla?
Jos taas ei, niin sitten kiinnostaa että mikä weppiselain/käyttöjärjestelmä?



Tuolta sen minunki mielestä pitäs näyttää, paitsi että palstotus ois kanssa aika jees. Koko sivun levynen teksti on vähä töks. :) Mulla on uusin Firefox Mozilla. Eli sillä näkyy sitte sillisalaattina. No, toisaalta, ei mulla oo tarvetta tuolla saitilla vierailla, mutta hyvä jos on kunnossa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#12 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
mää tykkäsin sivuista ja mulle ne ei kenkkuillut... ja axustakin kuvia niin ei voi olla paskemmat sivut tosiaankaan :)

--
suomen virallinen totuus

Dementation

Posts: 2,892

#14 • • Dementation wednesday?

pirpeli, 9.2.2007 09:18:
Tuolta sen minunki mielestä pitäs näyttää, paitsi että palstotus ois kanssa aika jees. Koko sivun levynen teksti on vähä töks. :) Mulla on uusin Firefox Mozilla. Eli sillä näkyy sitte sillisalaattina. No, toisaalta, ei mulla oo tarvetta tuolla saitilla vierailla, mutta hyvä jos on kunnossa.



Joo itsellä näkyy firefoxilla oikein, mutta ilmeisesti mac versiossa toi vika... *uuh*
Nyt ymmärrän "valituksesi"

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#15 • • Edited pirpeli

Dementation, 9.2.2007 09:41:
Joo itsellä näkyy firefoxilla oikein, mutta ilmeisesti mac versiossa toi vika... *uuh*
Nyt ymmärrän "valituksesi"



:( Kerranki mäkki on kacka :(

:D

peeäs.poistan kuvan.paipai kuva.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#16 • • pirpeli

mayah, 9.2.2007 09:54:
Ja tosiaan, firefoxilla näyttää tältä:



Hms. Mut sulla on puusee. Kääk. Vika ei siis ollu mäkissä*jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock
Olis toivottavaa, että kun noi tekstit on laitettu mustiin taulukoihin, niin niissä olis pikkasen paddingia = tekstit ei olis taulukon reunasta reunaan.

Vastaavasti olis tosiaan toivottavaa, että kappaleiden tekstit ei olis keskitetty vaan tasattu kumpaankin reunaan.
DJ Tomppa

Posts: 768

#18 • • Edited DJ Tomppa
Mjooh... täällä on näköjään käyty jo webdisainin aa ja oo läpi enkä oo edes huomannu,... Mut joo, samaista tekstiongelmaa oon tässä vääntäny itsekin kun piti hätäisesti sivut saada ulos. Nyt näyttänee jo paremmalta, vielä paremmalta kunhan ehdin tehdä loput. edit: ja vielä paremmalta kunhan opettelen koodaamaan oikeasti*pepsodent*

http://kruuwi.org
DJ Tomppa

Posts: 768

#19 • • DJ Tomppa
Täräytin kokeeksi fooruminkin tuonne, saas nähdä josko moiselle on käyttöä...*pepsodent*