Benny benassi!

12 posts, 1 page, 7,514 views

MissEnergy

Posts: 27

#1 • • MissEnergy Neulatyyny
sattuisko kukaan kekaan tietamaan onko benny tulos hesaan milloinkaan enaa vai oisko mulla toivoa paasta kattoon bennya? Missasin iloisesti edelliset bileet ja se ottaa paahan niin armottomasti!*senkin**toktok**toktok**toktok*

--
Täysillä vaan!!

Avatar
#2 • • cjet Guest

MissEnergy, 20.12.2006 05:39:
sattuisko kukaan kekaan tietamaan onko benny tulos hesaan milloinkaan enaa vai oisko mulla toivoa paasta kattoon bennya? Missasin iloisesti edelliset bileet ja se ottaa paahan niin armottomasti!*senkin**toktok**toktok**toktok*



Missä se on muka edellisen kerran ollu? *ding* Oon taas iha pihalla selkeesti. Oisin kans ehkä halunnu nährä.
MissEnergy

Posts: 27

#3 • • Edited MissEnergy Neulatyyny
voi se oli varmaa vuos sitte jossain ku kuulin kavereilta et ne menee sinne, heheh ma vaan aattelin et ku siita on niin pitka aika, ni han ois tulossa taas suomen puolelle! kamala kylla siita taitaa jo olla kaks aiku vuos, hmm pitaa varmaa kayda iha kysyy millon se oli...mut kylla, han on kayny taalla ja mina missasin sen
!*nyyh*

--
Täysillä vaan!!

kinderi

Posts: 1,783

#6 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ei kannata,se oli ihan paska.. Anteeks ruma kielenkäyttö mut musa kusi aika rajusti *eiei*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sts

Posts: 7,969

#7 • • sts Sama pyynti aitta!

MissEnergy, 29.12.2006 10:18:
Just mieki loysin tan!!! Mutku tahtois naha sen nyt heti, hiisilainen!! niinkovasti haluisin ja kukaa ei tieda millon tulossa, niinhan?!?!?



eikö kannattas kattella sitä benassin keikka kalenteria sen sivuilta ja kattoa jos se on vaikka ruotsissa jos noin iso hätä on.
anton fine

Posts: 1,359

#8 • • anton fine myspace.com/finethedj

MissEnergy, 20.12.2006 05:39:
sattuisko kukaan kekaan tietamaan onko benny tulos hesaan milloinkaan enaa vai oisko mulla toivoa paasta kattoon bennya? Missasin iloisesti edelliset bileet ja se ottaa paahan niin armottomasti!*senkin**toktok**toktok**toktok*



hesa :D

tosiaan, käy miehen omilla sivuilla..
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
DECEMBER 2006

Fri 29 : P.I.C.C., Manila / The Philippines
Sun 31 : Lizard Lounge, Dallas - TX / USA

The CANADIAN TOUR

JANUARY 2007
Fri 19 :Plush, Vancouver / CAN
Sat 20 : Element, Castlegar / CAN
Mon 22 : Garfunkals, Whistler / CAN
Tue 23 : Level, Kelowna / CAN
Wed 24 : Corral, Grand Prairie / CAN
Thu 25 : Fever, Edmonton / CAN
Sat 27 : Kooler, Lloydminster / CAN
Sun 28 : Tequila, Calgary / CAN
Mon 29 : Wild Bills, Banff / CAN
Tue 30 : The Distrikt, Regina / CAN
Wed 31 : Overdrive, Winnipeg / CAN

FEBRUARY 2007
Thu 01 : Great West, Brandon / CAN
Fri 02 : Pharaoh's, Winnipeg / CAN
Sun 04 : Armani's, Thunder Bay / CAN
Wed 07 : Dragonfly, Niagara Falls / CAN
Thu 08 : Club Pulse, St Johns / CAN
Fri 09 : Stereo, Montreal / CAN
Sun 11 : Rain Lounge Club, Halifax / CAN
Tue 13 : Dagobert, Quebec City / CAN
Thu 15 : Bar Le Living Room, Sherbrooke / CAN
Fri 16 : This is London, Toronto / CAN
Sat 17 : Boom Boom Room, Windsor / CAN


Näistä jonnekkin vaan matkustamaan... Tänään ehtisit vielä ehkä tonne filippiineille kuuntelee keikkaa *nauru*


Lähde: http://www.bennybenassi.com/tour.htm

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mar6

Posts: 2,178

#11 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

fine, 29.12.2006 15:02:
---
MissEnergy, 20.12.2006 05:39:
sattuisko kukaan kekaan tietamaan onko benny tulos hesaan milloinkaan enaa vai oisko mulla toivoa paasta kattoon bennya? Missasin iloisesti edelliset bileet ja se ottaa paahan niin armottomasti!*senkin**toktok**toktok**toktok*

---


hesa :D

tosiaan, käy miehen omilla sivuilla..



hesa :D

--
-Where there is house there is a home-

MissEnergy

Posts: 27

#12 • • MissEnergy Neulatyyny
hehehehe kaikkia nauratta mun hessa sana, hihihih noooo oisko helssinki parempi, *tirsk* Ma just katoin et ois tossa naapurissa dallasis 31 paiva, mut en paase sinne... oon kaymas vahan pitemmalla reissulla taalla texasis ja ois vaa kahen tunnin matka sinne, mut en vaan paase *pahis**toktok**dissaa* ei voi mitaa, pitaa varmaa menna conanin pakeille, jos se jarjestas mulle priva keikan , se ku nii tykka meist suomalaisist *hih*

--
Täysillä vaan!!