Aki A. - Starry Night [Progressive Trance]

10 posts, 1 page, 1,688 views

akiapina

Posts: 2,729

#1 • • akiapina apinaki
Aamuyöllä soitettu, joten pari vaihtoa menee vähän miten sattuu. Tätä soundia haluaisin itse kuunnella aamun tunteina, toivottavasti maistuu ja palaute on taas ^__^


Angelo D'Onorio - Moving Thoughts [Mid-Nite Sessions]
Science Dept - Persuasion (Dominica Mix) [Bedrock]
Future Breeze - Mind In Motion (Van Bellen's Late Night Mix) [Alphabet City]
Joe T. Vannelli pres. Csilla - Play With The Voice (Van Bellen Mix) [Virgin]
Sexual Deviants - Oxygen (Blue Noise Mix) [Slide]
Kolo - Track One (Oliver Moldan Mix) [Superfly]
Seth Lawrence - Future Sound Of Amherst [Stimuli]
Art Of Trance - Persia [Platipus]
Josh Collins - Lockport [Sunrise]
Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Mix) [Mondo]
Spacedubs - On The Edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas Mix) [Sadie]


75:20
182kbps/99.1mb

Lataa
Avatar
#2 • • astaroth Guest
imuun :)
thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
pari vaihtoa tosiaan menee hieman mönkään. alun mörköilyt / tekkihuussit eivät mulle napise mut sit kun päästään van belleniin ja jenkkitranceen niin voi elämä mitä materiaalia oot löytäny. sanalla sanoen tykkään lopusta kuin hullu puurosta. kruunauksena tuo zirenz. halleluujaa :)
akiapina

Posts: 2,729

#4 • • akiapina apinaki

thomas, 10.7.2006 23:41:
voi elämä mitä materiaalia oot löytäny.



kiva kuulla, sitähän tässä yritetään ja pari tais mennä suoraan wantlistille ;)
josh

Posts: 733

#5 • • josh
Ekan puolituntinen meni kyl ohi meikältä. Herätys tapahtui tossa 28 min paikkeilla kunnes tuo Oxygen starttaili..mainio biisi.
Muutenkin aika mielenkiintoisia veisuja. Edge Of Space vuoden parhaimpia kipaleita ja Persia oli kiva kuulla taas pitkästä aikaa! :)
Tarsu

Posts: 2,449

#6 • • Tarsu
Akin miksaukset on aina ladattava, tyylitietoa löytyy!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#7 • • astaroth Guest
tykkäsin alusta loppuun ^^
akiapina

Posts: 2,729

#8 • • Edited akiapina apinaki
Kiitoksia palautteesta, kiva kuulla että on uponnut ^_^

Biiseistä sen verran, että Lockportin miksasin pois aikaisessa vaiheessa sen takia, että saamani mp3 pyki sen verran että miksaaminen myöhemmässä vaiheessa olisi ollut mahdotonta. Nytkin se hyppäsi hieman ulosmiksatessa, mutta laukka oli vielä korjattavissa. Tuo biisi on pitänyt pistää about jokaiseen miksaukseen vuoden aikana, ja nyt päätin että toi on yksinkertaisesti pakko tuoda esille vaikka miksaaminen kuulostaakin sitte vähän heikommalta. Vimppaa biisiä pidin myöskin vähän riskinä, sillä +8 pitch ja siirtyminen trancesta progempaan soundimaailmaan voi herättää vähän närää, mutta mun mielestä tossa biisissä oli vaan loppulaulun(tm) fiilistä, ja pitäähän setissä nyt vähän yllätyksiä olla :P

Vähän housempaa ja osittain samaa soundia on luvassa torstaina kymmeneltä, kun olen vieraana olliS:n Aurea Mediocritas-ohjelmassa Friskyradiossa, jonka osoite on, yllätys yllätys, http://www.friskyradio.com
Bio

Posts: 4,429

#9 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Mulla kyl maistui alku tosi paljon: Oli sellasta rentoa ja kaunista soundia, jota on just kiva kuunnella illan alku- tai lopputunteina. Rakenne ja tekniikka toimii hyvin. Biiseistä huomaa heti et äijä on asialla, tää on kuitenkin hiukan erilaista soundia mitä yleensä kuulee, mikä siis on hyvä asia. Muutaman kerran soinut jo ja tulee soimaan, varsin mukava setti ^_^
Tarsu

Posts: 2,449

#10 • • Tarsu
hitto, kylläpäs taas Akisaundilla hellitään!

tänään kuuntelussa 'starry night' ja kyllä maistuu,
juuri sopivan leppoisaa tähän sunnuntaihin!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham